نبض خبر

سیگار کشیدن شهاب حسینی دوباره غوغا کرد

کد خبر: ۱۲۱۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 07 January 2024
تعداد بازدید : 3965
بازدید 26315
سیگار کشیدن شهاب حسینی در سریال شهرزاد، منجر به واکنش حتی نهادهای بهداشتی شد و آنها آن را مروج سیگار خواندند! حالا انتشار تصاویری از شهاب حسینی در سریال گناه فرشته در حال سیگار کشیدن خبرساز شده است؛ سیگاری هر نخ این برند سیگار (کوهیبا) بین 550 هزار تومان تا 1.3 میلیون تومان قیمت دارد. از دیگر لاکچری بازی‌های این سریال می‌‍توان به استفاده از موتورهای وسپا 600 میلیون تومانی، ویلاهای لاکچری لواسان و خودروی رنجرور 50 میلیارد تومانی اشاره کرد. برخی صحنه‌های مرتبط این سریال را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴
حداقل تو سریال که حق داریم این چیزا رو ببینیم
همش باید زیر پایه آقا زاده ها تو خیابون ببینیم
والا ما راضی تریم زیر پای شهاب حسینی و لادن مستوفی ببینیم اینا رو !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تو دیگه چقدر بدبختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
برات متاسفم خود كم بين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
ناشناس 10.40 !!!!!!!!!!!!!!!!! نکنه تو خیلی خوشبختی!!!!!!!!!!!!!!!!!! شاید هم هستی یا دغدغه هیچی جز بهشت برین ندارین!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
اینها هم که فرمودی تیپ و رفتار همون آقازاده ها هستند و ماشااله از هر دری تو هستند. در ضمن شما یک درصد هم فرض بزار واقعا برخی از همون رنجرور سوارهای اشاره شده کارخانه دار سالم و فعال اقتصادی شفاف باشند همه رو دزد نبین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
یعنی واقعا متوجه نشدید که چرا در فیلم ها نباید نمایش کشیدن سیگار رو تبلیغ کرد؟!؟ اگر متوجه بودید اونوقت در سریال و نمایش خانگی و تلوزیون فرق قایل نمیشدید عزیزم
سلام برای تبلیغ چه بکشد چه نکشد بد آموزی دارد یا ندارد کلا خشت از خرند در رفته رقم نجومی در آمد بعضی از بازیگران ودر آمد کاذب یکسری افراد بدون حساب وبی ضابطه روح وروان جامعه اقشار ضعیف وکم درآمد را آزرده کرده وبا این تورم افسار گسیخته وگرانی مواد غذایی ومایحتاج مردم و ارزاق ودرمان خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.
عزیز کوهیبا مینی پاکتی 200 تومنه خواستی برات بیارم ، انگار برگ داره می کشه که نخی یک میلیون باشه

حالا تو ایران وسپا هم لاکچری شده مشکل از جای دیگه است
بنده 7 سال پیش به خاطر همین ژست های شهاب حسینی تو سریال شهرزاد سیگاری شدم انصافا یه جور سیگار میکشه ادم طمع میکنه سیگار بکشه
الان خداروشگر هفت ماهه که دیگه نمیکشم اونم با هزار تا مصیبت کنار گذاشتم لطفا مسئولین کشیدن سیگار تو سریال رو ممنوع کنن جوونامون حیف هستند باید مراقبشون باشیم. تو سریال های ترکیه وقتی کسی سیگار میکشه اون قسمت سیگار رو محو و تار میکنن دیده نشه که یه مقداری کارساز بوده.
پاسخ ها
اصغرشون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
امیر جان
اولا اگر تو اگر با یک فیلم دیدن سیگاری شدی حتما برادر خیلی مر اقب خودت باش و گاهی مشاوره از وانشناس بگیر و دوم هرگز فیلمهای آدم کشی و استعمال مواد مخدر نبین که برات خطر داره دادا

سوما :تو دادا هرگز نمیتونی سیگار رو ترک کنی و دوباره شروع میکنی ..
مراقب خودت باش
جای تاسف است که آگاهانه و یا ناآگاهانه جامعه بالاخص جوانان را بسمت استعمال دخانیات سوق میدهند. آیا واقعا در آمد اینگونه تبلیغات خوردن دارد.
سلام تابی جون
ای کاش برای همیشه سیگار کشیدن تو رسانه ها ممنوع بشه .
حیفه یه جوون آلوده بشه.
به نظرم کسی که نقش یک وکیل خبره رو در سریال پر بیننده ای بازی می کند باید دارای خصایص و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی هم باشد . بالاخره کشور ما و مردم ما در کل به اخلاقیات اهمیت می دهند و اخلاق مداری از خصوصیات و هنجارهای مثبت ما است . حال اگر هنر پیشه ی محبوبی در نقشی که باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد چنین رفتارهایی دارد ، این موضوع باعث بد اموزی و هنجار شکنی در جامعه می شود . کاش نویسنده گان این مجموعه ها قدری بیشتر به این مضامین بپردازند .
گاهی اوقات از ایرانی بودنمون خجالت میکشیم