چرتکه

روایت لوکس سوارها از درآمدشان؛ کف 200 میلیون!

کد خبر: ۱۲۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 07 January 2024
تعداد بازدید : 1737
بازدید 8844
برای لکسوس و بنزسواری با این هزینه‌ها، باید حداقل چقدر درآمد داشت؟ ویدیویی از شماری از لوکس سوارها در شمال شهر ثبت شده که ضمن معرفی خودشان، از درآمدهای کلان‌شان می‌گویند؛ درآمدهایی که کف آن 200 میلیون تومان است. آنها همچنین از شغل‌شان و هزینه بالای زندگی‌شان می‌گویند و در نهایت بهترین شغل در میان آنها، داشتن «ددی پولدار» است! روایت آنها را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
بنظرم جالب بود....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
یه زمانی میگفتن علم بهتره یا ثروت همه میگفتن علم چون با داشتن علم ثروت رو بدست میاری الان علم هیچ ارزشی نداره و ثروت چون با ثروت میتونی علم رو هم بدست بیاری.
پولهای مفت ملت
آره صمیمانه بود ، ولی عجیب هست این درآمدها احساس بی عرضگی کردم با 20 سال سابقه کار ، بالاخره ریسک بالا ، اینکه نترسی و پابذذاری تو کاری که دوست داری ، و ...
ولی چیزی که در همه مشترک بود این بود که خیلی آدم حوصلشون رو نداره ، یعنی حتی بخوای هم صحبتت بشن بعد از 5 دقیقه اذیت میشی ، یعنی اینا تو گروه فرهنگی خاصی هستن ، شاید بشه گفت گروه نوکیسه ها ، البته اولی باز از بقیه بیشتر رعایت می کرد .
مملکت بی در و پیکر. در مملکتی که یک جوان 23 تا 30 ساله دیپلم یا حداکثر فوق دیپلم و کارهای بدون منافع اجتماعی ماهی سیصد ، چهارصد میلیون در آمد داره و یک استاد دانشگاه با آن سابقه علمی ماهی بین 15 تا 40 میلیون در آمده داشته باشه نتیجه اش می شود همین که هر روزمان بدتر از دیروز است.
آین خودروها بدلیل بی عرضگی دولت و گرفتن پول یامفت گمرک این قیمتها را دارند وگرنه در همین دبی حتی سوارشان نمیشوند خجالت بکشید وضع مملکت را بی این فضاحت کشیده اید خودرو چهارده هزار دلاری را دومیلیارد نفروشید
داشتن ددی پولدار یا ابوی پولدار؟!!ج
رای بی رای
مصاحبه کننده آفررین
بنظر پول چه کارهایی که نمیکنه، وقتی پول و رفاه باشه خیلی زندگی راحت‌تر می گذره...
ایران بهشت پولدارهاست