نبض خبر

نابود کردن کامیون‌های خیار به دلیل نداشتن خریدار!

کد خبر: ۱۲۱۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 08 January 2024
تعداد بازدید : 3412
بازدید 18598
تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد کشاورزان جیرفتی به دلیل نداشتن خریدار در حال نابودی کامیون‌های خیار هستند؛ اتفاقی که هر سال برای یک یا چند محصول به دلیل تولید بیش از حد نیاز بازار رخ می‌دهد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۱
خب بنده خدا بفرست برسه به دست چند تا نیازمند
یا بده دامداری ها
این چه کاریه اخه؟
افسوس و صد افسوس.....
خیار هایی که تازگی ها کشت میشه نه عطر داره نه طعم. تا چند سال پیش یه خیار پوست می کندی عطرش تا کجاها می رفت. برای همین دیگه مشتری نداره.
لااقل میکردین خیارشور یک کارگاه ساده میخواد اینهمه رییسی قمپز راه اندازی کارخانه میداد !!!!
چرا یک ایرانی باید حاضر باشه مرغ و جوجه رو زنده به گور کنه یا خیارهارو نبود کنه ولی نره در مناطق محروم اینهارو رایگان به مردم بده؟

چرا نباید اینهارو با قیمت پایین یا رایگان به دامداری ها بده؟ چرا از روی عمد نابود میکنه که دست کسی بهش نرسه چرا یک ملت و مردمی باید چنین ذاتی داشته باشن؟ آیا اینجاهم مقصر مسئولین هستن؟

مشخصه که مشکل مسئولین چیه! مشکلشون اینه که از دل مردم اومدن بیرون! از همین مردم !
خیاری که در تهران بازار روز کیلویی بیست و چند هزار تومن میفروشه چرا خریدار نداره؟ واقعا کارخانه های خیارشور هم خیار نمیخرند؟ سوء مدیریت بیداد میکنه
کاری است که شده. خب بجای اینکه بریزی تو صحرا برو بریز وسط محله های فقیر نشین.
مردم بردارن حداقل دعات کنن سال بعد خدا برات جبران کنه.
البته حتما این حرف من از لحاظ علم اقتصادِ روز مسخره به نظر میرسه و حتماً مسخره ام میکنید. چون کم کم داریم اعتقادمان به خدا و کار خیر و اثر دعای خیر مردم را از دست میدیم.
بعد منتظر باران هستیم با وجود اینهمه فقیر و گرانی در شهر ها جواب این بی حرمتی به نعمت های خدا و ظلم به کشاورزان آیا جز خشک سالی و در نهایت قحطی چیز دیگری است ؟
مم دیروزخیارگرفتم کیلوبیست هزارتومان
حقشونه ...جلوی صادرات گرفته بشه تا خود مردم مصرف کنند با قیمت مناسب
دولت بی کفایت
این بازی های دیگر قدیمی شده است به دنبال گرفتن وام کم بهره یا مجوز صادرات و منافع خاص خود هستند
خیار کیلو 20 تومن خیلی هم برای کشاورز صرفه داره. نفروشه به دلال با ماشین بیاره تو شهر خورد بفروشه. همه سودش برای خودش . مگر اینکه برنامه دیگه ای داشته باشن
میشه خیارشور درست کرد وصادرات نمود
کاش وزارت جهاد کشاورزی لااقل برنامه ریزی می کرد که این اتفاق نیفتد . بسیاری در این کشور هستند که با قیمت سرسام آور میوه حتی توان خرید خیار از تره بار را هم ندارند.
خیارکیلویی ۲۵هزارتومانه کمتر به مردم بدین فروش میره حاضرین دور بریزین ولی جاضر نیستی با قیمت پیین به مردم بفروشین بعدازان هم خیارتوفصل زمستان مصرفی ندارن مردمبایدبدونی توهرفصلی چی موردنیاز وپرمصرف اونو کاشت کنی
خب بی انصاف ببر بده به اونایی که‌نیازمندند ،ببر بده به کمیته امداد بده به بهزیستی نه ببر وسط شهر بده به هم وطنت که زیر فشار اقتصادی کمرش خورد شده نه بده به گاوداری مرغ داری ،چرا برکت خدا رو از بین میبری چرا ایرانی جماعت خیرش به هیچ کس نمیرسه
سوء مدیریت را ببینید ،این محصول آب بر را می کارند در این شرایط خشکسالی، خریدار ندارد نابود می شود بعد ما در تهران همین محصول را کیلویی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان می خریم !
کرمان خیار کیلویی 37تومن بعد اونجا خریدار نیست... واقعا
ملت گشنه ان این اداهاچیه خب بیارین یجابه قیمتیکه میدین به واسطه مستقیم به مردم بفروشین بخدایک روزه تموم میشه حیفه بخداهمینکارارومیکنید خداغضب میکنه
الان خیار شور بسته به کیفیتش از کیلویی پنجاه هزارتومان گرانتر است ! یک کارخانه تبدیلی کنار مزرعه راه می انداختند این بازی ها را در نمی آوردند.