بازدید 2086

هشدار پلیس درباره تردد بدون زنجیرچرخ در جاده‌ها

رئیس پلیس راهور فراجا پس از بازدید میدانی از محورهای شمالی کشور، اعلام کرد: از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های کشور جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴ 13 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پلیس راهور، سردار سید تیمور حسینی عصر روز جمعه ۲۲ دی ماه در حاشیه بازدید از محور چالوس، اظهار داشت: بامداد روز جمعه به دلیل افزایش حجم بارش‌ها و بیم ریزش بهمن و سنگ در مسیر، جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد، اما از صبح روز جمعه این محور بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور به صورت عادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: همکاران ما و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام جاده‌های کوهستانی اصلی و ۱۱۰ گردنه برف‌گیر در حالت آماده باش صد درصدی بوده و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: توصیه ما به رانندگان و مسافران پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف است.

حسینی تاکید کرد: همکاران ما در تمام محورهای مواصلاتی کشور کنترل زنجیرچرخ را به شدت در دستور کار دارند و از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: اگر رانندگان قصد سفر دارند حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند، از سلامت فنی و سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند و با باک پر از سوخت از مبدأ خود حرکت کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: هموطنانی که قصد سفر دارند حتی الامکان در روز سفر کنند، چرا که شب کاهش شدید میدان دید، لغزندگی معابر و مه‌گرفتگی باعث سختی رانندگی می‌شود.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی در کشور به دلیل بارش برف و وضعیت جوی حاکم در کشور مسدود نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی