بازدید 1708

کوهنوردان تا روز دوشنبه از هرگونه فعالیت اجتناب کنند

با توجه به شرایط جوی نامساعد فدراسیون کوهنوردی با صدور هشداری انجام هرگونه فعالیت مرتبط با کوهستان تا صبح دوشنبه را منع کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 13 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با استناد به هشدارهای صادره سازمان هواشناسی کشور توسط بخش هواشناسی این فدراسیون، توصیه کرد که تا صبح دوشنبه از انجام هرگونه فعالیت مرتبط با کوهستان اجتناب شود.

در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از شنبه تا اوایل صبح دوشنبه، با فعالیت سامانه بارشی و سرد، در ارتفاعات شمال غرب، غرب و البرز غربی و مرکزی، بارش شدید برف و کولاک، مه آلودشدن و کاهش دید افقی و عمودی، وزش باد شدید و خیلی شدید و در مناطق مستعد وقوع بهمن و ریزش برف پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال کرمانشاه و همچنین ارتفاعات اردبیل و غرب گیلان می‌باشد.

با توجه به ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی، کاهش محسوس دما همراه با وزش باد شدید، تشدید سوزباد و مخاطره سرمازدگی شدید مورد انتظار است.

طی روز دوشنبه با خروج سامانه بارشی، کاهش ابر پیش بینی می‌شود اما به سبب وجود برف تازه در این مناطق، همچنان شرایط برای وقوع بهمن در مناطق مستعد مهیا است.

ارتفاعات شمال تهران:

از شنبه تا اوایل صبح دوشنبه، آسمان ابری و بارش برف و کولاک، مه آلودگی و کاهش دید، وزش باد شدید و خیلی شدید، افت محسوس دما و سرمازدگی شدید و همچنین وقوع بهمن پیش بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار