سوت

خلاصه بازی ایران 4 - فلسطین 1

کد خبر: ۱۲۱۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ 14 January 2024
تعداد بازدید : 24566
بازدید 134715
۴
در نخستین بازی تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا، ایران در دور اول از گروه C به مصاف فلسطین رفت و با نتیجه 4 بر یک شروع مقتدرانه‌ای به نمایش گذاشت. کریم انصاری فرد در دقیقه 2، شجاع خلیل زاده در دقیقه 14، مهدی قایدی در دقیقه 38 و سردار آزمون در دقیقه 54 برای ایران گلزنی کردند. تامر صیام در دقیقه 6 وقت اضافه نیمه اول تک گل فلسطین را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی دیدنی را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
نکته جالب این بازی این بود که در کل 101 دقیقه بازی مجموعاً 4 شوت بطرف دروازه ایران آمد اولی گل شد ! دومی را بیرانوند در دو مرحله گرفت ! سومی آفساید اعلام شد و چهارمی را بیرانوند درازکش به بیرون فرستاد ! اما هر بار بیرانوند با داد و بی داد از بازیکنان میخواست که اجازه شوت زدن به حریف ندهند ! واقعاً بیرانوند میخواهد این چهارتا شوت نصفه نیمه هم بطرف دروازه اش نیاید ؟
خلاصه عالی بود فقط عکس سوت جاش خوب نبود و جلوی نمایشگر زمان بازی رو گرفته بود و نمی‌شد زمان اتفاقات رو متوجه شد.
اگر بخوام بازی رو بین ۱_خیلی بد ۲_ بد ۳_ متوسط ۴_خوب ۵_خیلی خوب ۶_عالی امتیاز بدم به نظر من میشه گفت گزینه ۴ انتخاب منه. حتی خیلی خوب هم نبودیم. یه وقتی هست در برابر یه تیم قوی این نتیجه رو میگیریم که میشه گفت خیلی خوب یا عالی هستیم ولی فلسطین یه کشور جنگ زده که نباید حرفی واسه گفتن میداشت ولی یه گل هم زد. در کل خوب بودیم همین.
پاسخ ها
اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
مگه فلسطین از زیر آوار اومده فوتبال...کلا تو اردو بودن.بازیکنانشون هنه تولیگ های کشوارهای دیگه هستن