بازدید 5824
۲

دابوب: ایران با عربستان و استرالیا هم فرق داشت

کد خبر: ۱۲۱۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵ 15 January 2024

مکرم دابوب، سرمربی تیم ملی فلسطین گفت: متاسفانه بازیکنان ما فکر کردند بازی خوب مقابل استرالیا و عربستان را می توانند مقابل ایران تکرار کنند و این اطمینان باعث کاهش تمرکز آن ها شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مکرم دابوب سرمربی فلسطین در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: در خصوص بازی امشب، باید بگویم که آغاز سختی داشتیم و در 10 دقیقه نخست تمرکز نداشتیم و این امکان وجود داشت که بهتر باشیم. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم اما این بازی آغازین بود و در دو بازی باقیمانده دیگر اشتباهات را برطرف خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که در دو بازی باقیمانده به پیروزی برسیم.

وی در ادامه کنفرانس خبری خود درباره بازی با ایران گفت: ما سخت بودن این بازی را می‌دانستیم و ما در برابر تیم ملی ایران بازی کردیم که تیم قدرتمندی بوده و یکی از تیم‌هایی است که می تواند قهرمان جام ملت‌ها باشد اما با این وجود همانطور که گفتم عدم تمرکز بازیکنانمان مشکل ساز شد و متاسفانه بازیکنان این برداشت را داشتند که پس از بازی های خوبی که در برابر استرالیا، ازبکستان و عربستان سعودی داشتیم می توانیم در برابر ایران نیز نتیجه خوبی بگیریم و ممکن است که این اطمینان بالا باعث کاهش تمرکز شما شد. همانطور که گفتم تیم ایران تیم قدرتمندی بوده و به صراحت دارای بازیکنان متعدد خوبی است.

 

تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است

وی درباره برنامه‌اش برای بازی با ایران گفت: ابتدای بازی قصد داشتیم که در منطقه ای معین به دفاع بپردازیم و با توجه به اینکه می دانستیم تیم ایران تیم خطرناکی است بر روی دفاع و توپ متمرکز بودیم اما متاسفانه در دقایقی بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند. در برخی از دقایق بازی نیز شاهد آن بودیم که به خلق موقعیت بپردازیم اما به صراحت می گویم که تیم ملی ایران تیم بسیار قدرتمندی است و به طور خلاصه می گویم که باید این بازی را فراموش کرده و بر روی بازی های بعدی متمرکز شویم

 

توانایی صعود از این گروه را داریم

وی در پاسخ به سوالی که آیا فلسطین می تواند به دور بعدی بازی‌ها برود گفت که تیم ملی ایران، نامزد نخست صدر نشینی در این گروه است و سه تیم امارات، هنگ کنگ و فلسطین تقریبا توانایی نزدیکی به یکدیگر برای صعود به عنوان تیم دوم دارند و برای تیم ملی فلسطین بازی بعدی که با امارات است مسابقه‌ای سرنوشت ساز به شمار می آید و این توانایی را داریم که تمرکز کرده و در بازی بعدی به پیروزی برسیم و به دور بعدی راه پیدا کنیم.

 

از هواداران ایرانی و قطری به خاطر حمایت از فلسطین تشکر می‌کنیم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی در خصوص تشویق تیم ملی فلسطین از سوی طرفداران ایران نیز گفت: ما از همه طرفدارانی که در ورزشگاه بودند، ایرانی‌ها و قطری‌ها و تمام کسانی که با فلسطین اعلام همبستگی کرده، تشکر می کنیم و این یک اعلام همبستگی بزرگ با ملت و آرمان فلسطین بوده و امیدواریم که این تشویق‌ها در مسابقات بعدی نیز ادامه یابد چون برای ما بسیار مهم بوده و امیدواریم که در بازیهای بعدی حضور بهتری داشته و هدفمان را محقق کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
وای این تیم فلسطین که انگار با تیم ما پدرکشتگی داشتن ما که این همه به اینا خدمات میدهیم این بود نتیجه که بازیکنان ما شانس اوردن ک دست پاشون نشکست
سلام . گل دقیقه یک ایران تمرکز تیم فلسطین را به هم زد . تیم عصبی فلسطین تمرکز خود را از دست داد و به خشونت روی اورد . مربی این تیم هم تلاش کرد از خشونت تیمش بکاهد و تیم بازی خودش را انجام دهد . اما نتوانست . این مربی بهتر بود در حدود دقیقه 20 به بهانه نوشیدن اب استراحت 5 دقیقه ای میگرفت و به تیمش حالی میکرد که ایران برادر مقابل شماست و نه تیم اسرائیل و یا امریکا . یک باخت ورزشی اینقدر هم مهم نیست . تیم ایران بازی خوبی داشت .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست