بازدید 1691

گفت‌وگوی تلفنی رئیسی با مقام یمنی

رئیس جمهور با تأکید بر سیاست حفظ امنیت خطوط کشتیرانی بین‌المللی برای کشورهای مختلف، گفت: حملات به یمن، افشاکننده ماهیت واقعی، تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا است.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰ 15 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی  مهدی‌المشاط، رئیس شورای‌ عالی سیاسی یمن، از شجاعت ملت بزرگ این کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تجلیل و بر سیاست حفظ امنیت خطوط کشتیرانی بین‌المللی برای کشور‌های مختلف تأکید کرد.

رئیس جمهور، همچنین رژیم اشغالگر صهیونیستی را به علت ارتکاب جنایت علیه ده‌ها هزار غیر نظامی زن و کودک مظلوم فلسطینی، رژیمی نسل‌کش دانست که از طرف ملت‌های جهان، محکوم شده است.

رئیسی، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در حمله به مردم یمن، چنین اقدامی را افشاکننده ماهیت واقعی، تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا دانست و تصریح کرد: بی‌تردید، این‌گونه حملات علیه مردمی که سال‌ها در برابر تجاوز بیگانگان، مقاومت کرده‌اند و امروز نیز نقش مؤثری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دارند، با محکومیت از طرف ملت‌های آزادی‌خواه جهان، روبرو می‌شود.
 
رئیس‌ جمهور، حمایت از ملت مظلوم فلسطین را موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد و گفت: ظلم صهیونیست‌ها نیز با پیروزی نهایی ملت فلسطین، پایان خواهد یافت.
 
همچنین، مهدی المشاط، رئیس شورای‌ عالی سیاسی یمن، در این گفتگوی تلفنی اظهار داشت: در مواضع خود برای مقابله با رژیم ظالم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه، ثابت‌قدم هستیم و امیدواریم امت اسلامی از ظرفیت‌های خود برای روشنگری درباره جنایات ضد انسانی صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها، استفاده کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست