بازدید 5430

هاآرتص: اسرائیل در آستانه جنگ داخلی است

یک رسانه عبری با اشاره به بحران‌های متعددی که صهیونیست‌ها در نتیجه جنگ غزه گرفتار آن شده‌اند اعلام کرد سال ۲۰۲۴ سالی بسیار بد و سیاه برای اسرائیل خواهد بود و ما اکنون در آستانه جنگ داخلی قرار داریم.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 18 January 2024

 

 به گزارش تابناک ، رسانه‌های عبری امروز پنجشنبه با اشاره به تظاهرات‌های گسترده در خیابان‌های تل‌آویو خطاب به شهرک نشینان صهیونیست اعلام کردند که «برای جنگ داخلی آماده شوید».

روزنامه عبری هاآرتص در بیان جزئیات هشدار‌های مربوط به جنگ داخلی میان صهیونیست‌ها اعلام کرد، تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد، زمانی که جمعیت بزرگی به خیابان‌ها می‌آیند؛ درحالی که خیابان‌ها قابلیت شعله‌ور شدن و انفجار را دارند.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرد، دراینجا تظاهرات کنندگان به عنوان خائن و کسانی که از پشت به اسرائیلی‌ها و ارتش خنجر می‌زنند معرفی می‌شوند و با آن‌ها به عنوان مجرم و خائن برخورد می‌شود.

هاآرتص در ادامه گزارش خود کابینه نتانیاهو را یک کابوس توصیف کرد که بر اسرائیلی‌ها حاکم شده و تاکید کرد، این کابینه وعده‌های زیادی به ما داده بود و در پایان سال نتایج آن را دیدیم! کابینه اسرائیل اکنون مشغول تضمین جنگ دائمی در غزه و مرز‌های شمالی و شعله‌ور کردن اوضاع کرانه باختری بوده و بقای این کابینه مشروط به آن است که جنگ تا ابد ادامه داشته باشد.

۲۰۲۴ برای اسرائیل سالی بسیار بد و سیاه خواهد بود

این رسانه عبری با اشاره به بحران‌های متعدد صهیونیست‌ها از مرگ و میر و افتادن در باتلاق غزه و جنوب لبنان تا اسارت شمار زیادی از اسرائیلی‌ها در غزه و پیامد‌های فاجعه‌بار این جنگ گزارش داد که سال ۲۰۲۴ برای اسرائیل سال بسیار بد و سیاهی خواهد بود.

هاآرتص همچنین با اشاره به بحران اقتصادی بزرگی که رژیم صهیونیستی از آن رنج می‌برد تاکید کرد، این وضعیت منجر به شعله‌ور شدن مجدد اوضاع و اعتراضات دوباره اسرائیلی‌ها خواهد شد. ما امروز در آستانه یک جنگ داخلی هستیم و وزارت خارجه اسرائیل سه پارچه شده است.

در ادامه این گزارش آمده است، این هفته مشخص شد که نیرو‌های پلیس اسرائیل همانند شبه نظامیان وابسته به «ایتمار بن گویر» (وزیر افراطی کابینه نتانیاهو) عمل می‌کنند.

در روز‌های اخیر ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در یک اقدام اعتراضی بزرگ در تل‌آویو دست به تظاهرات گسترده زده و خواستار بازگشت اسرای اسرائیلی از غزه و سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو شدند.

روزنامه فایننشنال تایمز در این زمینه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو اکنون با یک واکنش سیاسی خشونت آمیز در رابطه با راهبرد پرونده اسرای اسرائیلی مواجه است.

هم‌زمان با افزایش درخواست‌ها برای برکناری نتانیاهو و در شرایطی که اختلافات در کابینه جنگی رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و بسیاری درباره فروپاشی این کابینه هشدار می‌دهند، رسانه‌های عبری اعلام کردند، اختلافات داخلی زیادی میان اعضای کابینه جنگی اسرائیل درمورد مسائل مختلف از جمله معامله تبادل اسرا پدیدار شده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند، در حالی که بسیاری از اعضای کابینه جنگی بر ضرورت انجام معامله تبادل اسرا تاکید دارند، بنیامین نتانیاهو از این کار خودداری می‌کند و علی‌رغم عدم تحقق هیچ یک از اهداف اسرائیل در جنگ غزه، اصرار به ادامه این جنگ دارد.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ غزه مقامات و مسئولان صهیونیست حتی درباره اهداف اعلام شده این رژیم نیز اتفاق نظر ندارند و برخی معتقدند که باید تا پایان برای تحقق این اهداف جنگ را ادامه دهند و برخی نیز تاکید دارند که رسیدن به اهداف مذکور ممکن نیست و نباید این جنگ فرسایشی را ادامه داد.

محافل و کارشناسان صهیونیست بر این باورند که تا این مرحله هم جنگ اسرائیل در غزه بیهوده بوده و اهدافی که برای جنگ تعیین کرده، دست‌نیافتنی است و باید از آن‌ها عقب‌نشینی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی