بازدید 4566

یمن: اسرائیل به زودی پاسخ جنایاتش را می‌گیرد

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی، تأکید کرد که این اقدامات تروریستی، باعث اتقویت اتحاد و انسجام محور مقاومت خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ 21 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق را محکوم کرد؛ حمله‌ای که به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی منجر شد.

صنعا، این اقدام تروریستی را از سر ترس صهیونیستها دانست و گفت: این حمله، یکی از حملات مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای خروج از بحرانی است که در آن گرفتار شده است؛ [بحرانی] که ناشی از جنایات شنیع و کشتار جمعی مردم فلسطین در غزه است.

وزارت خارجه یمن در عین حال تأکید کرد که این اقدامات تروریستی، «باعث اتقویت اتحاد و انسجام محور مقاومت خواهد شد و برای مقابله با زورگویی رژیم صهیونیستی که هزینه آن را دیر یا زود پرداخت خواهد کرد، بر قدرت این محور خواهد افزود.

صنعا با تأکید بر اینکه «پاسخ به جنایات تروریستی صهیونیستی، به زودی صورت خواهد گرفت»، از شورای امنیت خواست که به مسئولیت خود در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی عمل کند؛ زیرا اگر دامنه درگیری در منطقه گسترش یابد، رژیم صهیونیستی و حامیانش مسئول آن خواهند بود.

این نهاد یمنی در پایان، ضمن تسلیت به جمهوری اسلامی ایران بابت شهادت مستشاران نظامی و مدافعان حرم، تأکید کرد که از دفاع سوریه از حاکمیت خود، حمایت می‌کند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته، در اطلاعیه‌ای خبر داد: در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق 4 تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سپاه پاسداران تصریح کرد: شهادت شهیدان حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج )، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.

روابط عمومی کل سپاه شامگاه روز گذشته نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پاسدار رشید اسلام محمدامین صمدی یکی از مدافعین حرم نیز به علت شدت جراحت ناشی از این حمله صهیونیستها، به فیض شهادت نائل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی