بازدید 4721
کپی آبی‌اناری از روی دست رئال مادرید

رکورد ژاوی در باختن، در شب حذف بارسلونا

کد خبر: ۱۲۱۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 25 January 2024

بارسلونا از یک جام دیگر کنار رفت تا ژاوی به حکم اخراج نزدیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارسا بامداد امروز در سن مامس به اتلتیک بیلبائو باخت و از کوپا دل‌ری هم حذف شد. باخت چهار بر دو آبی‌اناری باعث شد سرمربی کنونی بارسلونا به بازنده ترین مربی اسپانیایی این تیم تبدیل شود.

به این ترتیب ژاوی بدترین مربی اسپانیایی تاریخ بارسلونا شد. او که در تقریبا سه سال مربیگری در نوکمپ، نمایش های خوبی به اجرا گذاشته و حتی توانسته بارسا را به جام لالیگایی برساند، شب گذشته با بارسلونا در یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل بیلبائو شکست خورد تا باز هم یک جام دیگر از دست برود.

پیش از این رئال مادرید هم با همین نتیجه مقابل همشهری خود اتلتیکو باخت و از جام حذفی اسپانیا کنار رفت.

بارسلونا سوپرکاپ را در عربستان به رئال باخته بود و حالا نیز نمی تواند برای جام حذفی بجنگد. شرایط این تیم در لالیگا نیز مناسب نیست و در لیگ قهرمانان اروپا نیز کاری دشوار در پیش دارد.

 بامداد امروز (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 2-2 در وقت‌های معمول، با برتری 4 بر 2 بیلبائو در وقت‌های اضافه خاتمه یافت.

در این مسابقه گورکا گوروستا در دقیقه یک، بیلبائو را پیش انداخت، اما بارسلونا توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 26 گل خورده را پاسخ داد و شش دقیقه بعد لامین یامال این تیم را پیش انداخت. با این حال اویهان سانست در دقیقه 49 گل دوم میزبان باسکی را زد تا بازی به تساوی و وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه ابتدا اینیاکی ویلیامز در دقیقه 2+105 و پس از او نیکو ویلیامز در دقیقه 1+120 برای بیلبائو گلزنی کردند و به این ترتیب بارسلونا مقابل تیم تحت هدایت سرمربی سابقش، ارنستو والورده تن به شکست داد و بعد از رئال مادرید از گردونه مسابقات کنار رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی