بازدید 1636

تأخیر در فعالیت برخی ادارات و مدارس استان ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از آغاز فعالیت ادارات شهرستان های شمال استان در روز یکشنبه هشتم بهمن ماه با یک ساعت و نیم تاخیر به دلیل بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 28 January 2024

به گزارش «تابناک»،"مجید بیگلریان" بامداد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: فعالیت ادارات شهرستان های شمال استان ایلام روز یکشنبه هشتم بهمن ماه با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می شود.

وی افزود: این تاخیر شامل شهرستان هایی می شود که آغاز به کار فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در آنها هم در اطلاعیه های قبلی با تاخیر اعلام شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام تصریح کرد: با توجه به بارش باران، برف و یخبندان و لغزندگی معابر، فعالیت تمامی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات رسان و مقاطع تحصیلی مدارس نوبت صبح شهرستانهای ایلام، چرداول، ایوان، هلیلان، سیروان، ملکشاهی، چوار و بخش میمه دهلران از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می‌شود.

بیگلریان ابراز کرد: با توجه به اعلام راهداری و حمل و نقل جاده ای، کلیه راه های استان باز است و عوامل راهداری در گردنه ها و راه های کوهستانی استان مستقر هستند و اگر بارش ها ادامه داشته باشد نسبت به پاکسازی و پاشیدن نمک و ماسه در این مسیرها در راستای تسهیل در تردد رانندگان اقدام لازم را انجام خواهند داد.

وی گفت: با توجه به برودت و کاهش دمای هوا، شهروندان تمهیدات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور و انشعاب آب منازل خود به کار ببندند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، پیش از این، فقط آغاز فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های شمال استان از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام با تاخیر اعلام شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی