بازدید 9082
۲

واکنش دانشگاه اصفهان به فیلم مراسم دانش‌آموختگی

دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای درباره فیلم مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان یکی از گروه‌های تحصیلی این دانشگاه اعلام کرد: برخورد جدی با عده معدودی که فضای دانشگاه را به حاشیه می‌کشانند، خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 28 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فیلمی از مراسم دانش آموختگی دانشجویان یکی از گروه‌های آموزشی دانشگاه اصفهان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

در اطلاعیه دانشگاه اصفهان که شنبه شب منتشر شد، آمده است: «دانشگاه اصفهان، ضمن ابراز تأسف از حرکات دور از شان عده قلیلی از حاضران در حاشیه مراسم دانش آموختگی در کلیپ کوتاه منتشره از حساسیت و اهتمام دلسوزان در این زمینه تشکر و قدردانی می کند».

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «هر چند تاکنون چندین رویداد دانش آموختگی در دانشگاه بدون حاشیه برگزار شده است که حاصل تمهیدات برگزار کنندگان، پیش و حین اجرای برنامه و اعلام قوانین از جمله لزوم حفظ هنجارهای دانشگاه برای میزبانی از رویدادها به شرکت کنندگان است لیکن مسئولان دانشگاه ضمن احترام و قدردانی از قاطبه دانشگاهیان که مراسم متعدد و مشابه را در شأن و جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه برگزار می کنند، برخورد جدی با عده معدودی که فضای دانشگاه را با این حرکات به حاشیه می کشانند با قوت و بدون مسامحه در دستور کار قرار دارد».

دانشگاه اصفهان با احتساب دانشکده‌های خوانسار و شهرضا دارای حدود ۱۹ هزار دانشجو و ۶۶۰ عضو هیات علمی در ۴۱۰ رشته تحصیلی و یکی از دانشگاه‌های جامع برتر کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
جدی برخورد کنید

فساد مالی که نبوده که بتونید ازش بگذرید
اختلاس گرها هم آزادند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست