بازدید 2212

اسیدپاشی در لندن ۹ مجروح بر جای گذاشت

منابع خبری انگلیس بامداد پنجشنبه از مجروح شدن ۹ نفر بر اثر حمله با ماده شیمیایی در منطقه کلپهام واقع در جنوب لندن خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۱۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 01 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سازمان آتش‌نشانی انگلیس اعلام کرد که در محل حادثه به یک زن و دو کودک خدمات اورژانسی ارائه کرده است. در همین حال سازمان خدمات آمبولانس لندن با صدور بیانیه‌ای افزود که در مجموع ۹ نفر در محل حادثه درمان و پنج نفر به مرکز درمان سوختگی منتقل شدند.

این درحالیست که پلیس لندن اعلام کرد سه نفر از کسانی که در پی وقوع این حادثه مجروح شده‌اند مامور بوده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها نیروهای پلیس هم‌اکنون سرگرم جست‌وجوی فرد متهم هستند. الکساندر کسل افسر پلیس لندن در این باره گفت: "ما در حال گشت‌زنی برای دستگیری متهم هستیم و تلاش‌ها برای تعیین اینکه چه چیزی منجر به این حادثه وحشتناک شده است ادامه دارد."

به گفته وی ماموران پلیس در حال بررسی ماده‌ای هستند که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته است. کسل این ماده شیمیایی را «مخرب» توصیف کرد.

برخی گزارش‌ها حاکیست که یک نفر پس از وقوع تصادف، به سمت سرنشینان داخل خودرویی اسید پاشیده است. اما اطلاعات بیشتری درباره انگیزه وی و یا احتمال تروریستی بودن آن، تا زمان انتشار این خبر منتشر نشده است.

طبق گزارش‌ها، این حادثه کمی قبل از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه رخ داده و تصاویر منتشر شده یک خودرو هاچ بک سفید را نشان می‌دهد که درهای آن در وسط خیابان باز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی