بازدید 2635

مرزبانی اردن ۴ اسرائیلی را بازداشت کرد

نیرو‌های مرزبانی اردن ۴ اسرائیلی که از خط مرزی عبور کرده بودند را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۲۱۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 02 February 2024


به گزارش تابناک به نقل از فارس، تلویزیون دولتی اردن امروز (۱۳ بهمن) خبر داد که نیرو‌های مرزبانی این کشور چهار اسرائیلی را در مرز با فلسطین اشغالی بازداشت کرده‌اند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی اردن نوشته‌اند که این چهار نفر نیروی نظامی هستند، اما ارتش اردن در بیانیه‌ای این مسأله را تکذیب و تمامی آن‌ها را غیرنظامی عنوان کرد.

ارتش اردن گفته است که این افراد در منطقه «العقبه» در حال قدم زدن بودند که «به اشتباه» وارد خاک اردن شده و سپس بازداشت شدند. در این بیانیه از مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی خواسته شده است تا به شایعات توجه نکنند.

شبکه ۱۴ اسرائیل نیز گفته است که پس از بازداشت این افراد، در پی مداخله مقامات سیاسی اسرائیلی، ارتش اردن آن‌ها را به آن سوی مرز بازگردانده و آزاد کرده است. به گفته این شبکه چند نفر از بازداشت شدگان نظامی بودند.

مرز اردن و فلسطین اشغالی از جمله مرز‌هایی است که به شدت محافظت می‌شود و به خصوص ارتش اسرائیل به شدت در آن جا نظارت دارد، ارتش اردن نیز در هماهنگی کامل با اسرائیل تمامی تلاش خود را برای ممانعت از ورود و خروج مخفیانه فلسطینی‌ها در پیش گرفته است.

از زمان آغاز جنگ در غزه، بار‌ها اردنی‌ها در گذرگاه‌های «ملک حسین» و «شیخ حسین» تجمع کرده و علیه رژیم اسرائیل شعار داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست