بازدید 1678

اردن: در حمله علیه عراق مشارکت نداشتیم

اردن مشارکت در حمله هوایی علیه عراق را رد و اعلام کرد که به حاکمیت این کشور احترام می‌گذارد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 04 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، یک منبع نظامی اردنی به خبرگزاری این کشور اعلام کرده که ارتش این کشور در حمله‌های هوایی نیروی هوایی آمریکا در داخل خاک عراق مشارکت نداشته است.

خبرگزاری اردن بیان کرد که گزارش‌های رسانه‌ای پیرامون مشارکت جنگنده‌های اردنی در عملیات جنگنده‌های آمریکایی، داخل خاک عراق صحت ندارد.

این خبرگزاری تاکید کرد: ارتش اردن به حاکمیت کشور برادرمان عراق احترام می‌گذارد و ژرفای روابط برادرانه میان اردن و تمامی کشورهای عربی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

گفتنی است جمعه شب گذشته آمریکا سلسله حمله‌هایی را علیه عراق و سوریه به انجام رساند و مدعی شد که این حمله‌ها در پاسخ به کشته و زخمی‌شدن برخی نظامیان این کشور در خاک اردن به انجام رسیده است.

کمی پیش‌تر حشد شعبی عراق نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته حمله‌های آشکار و خصمانه آمریکا به مقرهای امنیتی رسمی حشد شعبی با حمله‌های هوایی به مواضع رزمندگان قهرمان ما در شهرستان قائم در غرب عراق تکرار شد. در نتیجه این حمله ۱۶ نفر شهید شدند و ۳۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند. این در حالی است که جستجو برای یافتن پیکر برخی افراد ناپدیدشده نیز ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی