بازدید 5925
۶

واکنش ناصر محمدخانی به فیلم «پرویزخان»

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با وجود این که جزو بازیکنان مستعفی در زمان مرحوم پرویز دهداری بود اما فیلم «پرویزخان» را تماشا خواهد کرد
کد خبر: ۱۲۲۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 07 February 2024

 

به گزارش تابناگ به نقل از فارس، فیلم سینمایی «پرویز خان» که نگاهی به زندگی مرحوم پرویز دهداری سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران داشته در جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ حضور دارد و با سایر فیلم‌ها به رقابت می‌پردازد.

در این فیلم ماجرای استعفای ۱۴ بازیکن تیم ملی پس از بازی‌های آسیایی ۱۹۸۸ سئول و دعوت از بازیکنان جدید توسط مرحوم دهداری به تصویر کشیده شده و اتفاقات مربوط به آن مقطع زمانی بررسی شده است.

ناصر محمدخانی که یکی از بازیکنان مستعفی بود با بیان این که شنیده‌ام تصویر خوبی از ما ۱۴ نفر در این فیلم وجود ندارد گفت: با این وجود به احترام مرحوم پرویز دهداری این فیلم را تماشا خواهم کرد. 

محمدخانی از بازیکنانی بود که برای بازگشت به تیم ملی با نظر موافق مرحوم دهداری مواجه شد اما از سرمربی تیم ملی عذرخواهی و اعلام کرد به خاطر دوستانش صلاح نمی‌داند به تیم ملی برگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
من اون روزها را خوب یادمه. واقعا به پرویز خان جفا شد. ولی اون بازیکنان خودخواه و مستعفی با دستان خودشان کاری کردند که پرویز خان نسلی جوان را به میهنمان معرفی کرد که تا چندین و چند سال فوتبال کشورمان را تغذیه کردند
بازیکن سالاری اصلا خوب نیست وجایی درفوتبال حرفه ای ندارد. اما وقتی اکثریت بازیکنان یک تیم مربی را نخواهندهم بزورنمیشود آنهارا مجبوربه تبعیت از آن مربی نمود. اگر درآن مقطع زمانی فدراسیون فوتبال مرحوم دهداری را ازتیم ملی کنارمیگذاشت درجام ملتهای 88 به احتمال قوی قهرمان شده بودیم وبه جام جهانی 90 هم راه می یافتیم.
یاد و خاطره، مرحوم پرویز دهداری، شهلا جاهد و لاله سحرخیزان گرامی
لطفا عکس به روز از ایشان بگذارید. این عکس حداقل مربوط به بیش از 15 سال پیش است.
عزیزانی که خدارو شکر خودشون از هر نظر پاک و بی اشتباه هستند شروع میکنند انتقاد از ناصر محمد خانی ولی کسانی که فوتبال ایشان رو دیدن میدونن که مثل ناصر از نظر فنی دیگه نیومد و اخلاقش هم عالی بود.❤️❤️❤️❤️❤️❤️
بی عاطف و خائن به همسر و خانواده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی