سوت

درگیری دیدنی مغز متفکر قلعه نویی با خیابانی

کد خبر: ۱۲۲۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 10 February 2024
تعداد بازدید : 5353
بازدید 24160
سعید الهویی دستیار اول امیر قلعه نویی در سال‌های اخیر و همچنین در تیم ملی فوتبال که به عنوان مغز متفکر فنی او معرفی می‌شود، در مقابل جواد خیابانی از عملکرد قلعه نویی در تیم ملی دفاع کرد؛ دفاعی که منجر درگیری دیدنی این دو شد. آنچه رخ داد را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۸
طفلک آقای خیابانی، ناتوان از درک استدلال های اولیه در یک مصاحبه یا مناظره است. مقصر آن تهیه کننده است که ایشان را در چنین موقعیتی قرار می‌دهد.
چه تیم ملی و چه مربی هایی داریم!! دمتون گرم!
بزرگترین اشتباه ایران انتخاب مجدد این مربی درپیتی و بیسواد وبی کارنامه بین المللی میباشد، حالا ۴ سال هم از این بابا و بانده باسوادتر از خودش ضربه خواهیم خورد. لااقل فیروز کریمی رو می‌کردیم مربی یه خورده می‌خندیدیم بعد از هر شکست به صحبتهاش، این که مثل برج زهره مار میمونه و حرف زدن هم بلد نیست.
بی تفکر و هوچی‌گر. دقیقا مثل گروهبان قندلی. همیشه طلبکار و بدون دانش
گند زدی دیگه عمو بازی با کلمات چیزی رو عوض نمیکنه
با این سیستم فقط در دهات قلعه نو بازی می کنن... گواردیولا بدبخت!
جالبه خیابانی اینبار گریه نکرد
با کلمات خارجی داره ماله کشی میکنه
سعید الهویی فنی حرف زد و خیابانی ژورنالیستی حرف زد.
آدمی که با همه مشکل داشته باشد خودش مشکل دارد! خیابانی تو همین چند روز اخیر با خداداد عزیزی، ژیلا صادقی، فکری، سعید الهویی ..... درگیری از روی بی منطقی داشته است .... خیابانی فقط به درد این می خورد که اگر خدای نکرده برای یکی از اهالی فوتبال مصیبتی پیش آمد دعوتش کنن بیاد گریه کنه! همین و بس
طرف عملکرد ضعیف داشته به حدی که در مقابل قطری که قبل برده بود کم آوردندو منجر به باخت شد . بماند که در مقابل سوریه و.... عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان دادند و حالا میخواد با فک زدن و وراجی کل مسئله باخت رو ماله کشی کنه . نهایت پررویی و ساده انگاشتن مردم.
این جناب مغز متفکرجناب سرمربی گویا استاد مغلطه کردن هستند بجای تخیلی کردن واقعی فقط و فقط درحال دفاع کردن از عملکرد گروه سرپرستی کردن و هیچ پاسخ منطقی نداشتن بهمان دلیل مثل تمامی مسئولین مملکتی در آخر خودشان را به مردم وصل کردن
تمام لازم بود اول ایرنا میگفتند که ما اینقدر وقتمان برای شنیدنحرفهای بی ربط تلف نشود
دمت گرم سعید الهویی. این خیابانی هم دیگه خیلی دور ورداشته و هارتوپورت میکنه. اتفاقا ادعا خیابانی داره که به دروغ میگه من همه بازیها رو 5 بار دیدم.
قلعه نویی حتی دیپلم نداره! چطور میخواهیم اورا به جنگ متفکران و دارندگان مدرک دکتری ورزشی بفرستیم؟
این چه آنالیزی هست که نتونستین یک نفر رو من تو من بزارین برای مهار اکرم عفیف " همانطوری که حسین کعبی لویس فیگو رو مهار کرد " همانطوری که اونها طارمی رو مهار کردند ؟؟؟؟؟؟
مسئولیت کامل شکست تیم ملی با فدراسیون باندباز و کادرفنی به ویژه قلعه نویی است. کل حرف خیابانی اینه که باید پاسخگو باشند نه اینکه دست به توجیه و رفع مسئولیت بزنند. رئیس جمهور باید به حساب تاج و نبی برسد
مایلی کهن خوب اینها را شناخته بود که می‌گفت نبی چاخان و گروهبان قندلی
خیابانی میگه " سینوس نداشته، تلرانس نداشته، بسامد نداشته" میخواد بگه منم سواد دارم خخخخخخخخ