بازدید 7710
با تحولات منطقه و جهان

بیانیه گروه ۷ در مونیخ علیه ایران/ درخواست اسرائیل از عربستان برای عادی سازی روابط/ هشدار مقام یمنی به آمریکا و انگلیس/ حمله دوباره ترامپ به بایدن

بیانیه گروه ۷ در مونیخ علیه ایران، درخواست اسرائیل از عربستان برای عادی سازی روابط، هشدار مقام یمنی به آمریکا و انگلیس، حمله دوباره ترامپ به بایدن و مخالفت نتانیاهو با برگزاری انتخابات زودهنگام، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 18 February 2024

بیانیه گروه 7 در مونیخ علیه ایران/ درخواست اسرائیل از عربستان برای عادی سازی روابط/ هشدار مقام یمنی به آمریکا و انگلیس/ حمله دوباره ترامپ به بایدن

بین الملل تابناک: بیانیه گروه ۷ در مونیخ علیه ایران، درخواست اسرائیل از عربستان برای عادی سازی روابط، هشدار مقام یمنی به آمریکا و انگلیس، حمله دوباره ترامپ به بایدن و مخالفت نتانیاهو با برگزاری انتخابات زودهنگام، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

بیانیه گروه ۷ در مونیخ علیه ایران

اعضای گروه هفت، بار دیگر ادعاهایی را درباره نقش منطقه‌ای و برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کردند.

وزرای خارجه گروه هفت شامل آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و همچنین مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه و در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گردهم آمدند.

طی بیانیه‌ای که در وبگاه وزارت خارجه ایتالیا به عنوان رئیس دوره‌ای این گروه منتشر شده، بار دیگر از ایران خواسته شده «کمک به ارتش روسیه و جنگ تجاوزکارانه آن علیه اوکراین» را متوقف کند.

آن‌ها همچنین از تمام کشورها خواسته‌اند «تامین اجزا و قطعات مربوط به برنامه پهپادی ایران» را که ادعا شده در راستای «حمایت از اقدامات جنگی روسیه» است، متوقف کنند.

این ادعاها در حالی مطرح شده که ایران بارها اعلام کرده در جنگ اوکراین و روسیه، یک طرف جنگ نیست و این کشورهای غربی هستند که با ارسال سلاح به یک طرف جنگ، بر آتش نزاع می‌دمند.

گروه هفت با تکرار ادعا درباره نقش منطقه‌ای ایران، مدعی شد ادامه ارسال سلاح از ایران برای ارتش یمن نقض قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت سازمان ملل است و باعث تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود.

ایران در پاسخ به ادعاهای قبلی غربی‌ها، تاکید کرده «نیروی نیابتی» در منطقه ندارد و گروه‌های مقاومت و ارتش یمن بر اساس منافع کشورهای خود اقدام می‌کنند.

اعضای گروه هفت در پایان «بر عزم خود مبنی بر اینکه ایران نباید هرگز به سلاح هسته‌ای دست یابد، تاکید کردند.»

آن‌ها از «تشدید بدون وقفه» در برنامه هسته‌ای ایران که به ادعای آن‌ها «هیچ‌گونه توجیه غیرنظامی ندارد و به صورت خطرناکی آن‌ را به فعالیت‌های مرتبط با سلاح نزدیک می‌کند، عمیقا ابراز نگرانی کردند.»

ایران تاکنون بارها اعلام کرده به‌ دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست و پیشرفت در برنامه‌های هسته‌ای نیز طبق برجام و به دلیل بدعهدی طرف غربی بوده است.

تهران تاکید کرده اقدامات هسته‌ای ایران برگشت‌‍پذیر بوده و به محض بازگشت غربی‌ها به توافق، این اقدامات به روند گذشته بازمی‌گردد.

گروه هفت در پایان و درباره برنامه هسته‌ای ایران تاکید کردند: «راه‌حل دیپلماتیک بهترین مسیر برای رسیدگی به نگرانی‌های جهانی است.»

درخواست اسرائیل از عربستان برای عادی سازی روابط

رئیس رژیم صهیونیستی از عربستان خواست با این رژیم سازش کند.

 اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ ادعا کرد: از جمله اهداف حمله حماس به اسرائیل، ناکام گذاشتن مذاکرات برای تقویت روابط با ریاض بود. برای همین پیشبرد روابط با عربستان پیروزی بر حماس محسوب می‌شود. به همین دلیل من واقعا اعتقاد دارم که عادی‌سازی روابط با عربستان می‌تواند فرصت تاریخی بسیار مهمی باشد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، واشنگتن برای عادی‌سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی تلاش زیادی کرده‌است و به توافق میان ریاض و تل‌آویو قبل از حمله هفت اکتبر حماس به اراضی اشغالی نزدیک شده بود.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اکتبر اعلام کرد، بخشی از اهداف حمله حماس به اراضی اشغالی برای ناکام گذاشتن عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان بوده‌ است.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا اخیرا اعلام کرد، عربستان همچنان به ادامه تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مصمم است، اما این مساله آتش‌بس در غزه و اجرای راه حل تشکیل دو دولت را می‌طلبد.

بلینکن گفت: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تمایل و تصمیم خود را برای ادامه تلاش‌ها در جهت عادی‌سازی روابط با اسرائیل تکرار کرده‌ است.

عربستان هنوز به توافق‌های صلح ابراهیم نپیوسته است. سال ۲۰۲۰ امارات و بحرین با میانجی‌گری آمریکا توافق‌های روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

از سوی دیگر، اسحاق هرتزوگ درباره دیدار محرمانه‌اش با محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر قطر در آلمان گفت: نشست بسیار خوبی بود. به رغم پیچیدگی‌ها و شرایط سخت تلاش‌های زیادی صورت گرفته‌ است. ما نگران این هستیم که داروهایی که وارد نوار غزه شده‌، به دست اسرای ما نرسیده باشد. مساله مهم‌تر این که همه باید بدانند برای حل این وضعیت هولناک که حماس آن را آغاز کرد، باید ابتدا پرونده اسرا حل شود و هرچه سریع‌تر به منازل خود بازگردند.

جمعه روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد: هرتزوگ دیداری محرمانه در آلمان با نخست وزیر قطر داشت و دو طرف درباره موضوع آزادی اسرا صحبت کردند.

این روزنامه همچنین گزارش دادف ویلیام برنز، مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به اراضی اشغالی سفر و با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیوید بارنی، رئیس موساد دیدار کرد.

هشدار مقام یمنی به آمریکا و انگلیس

 علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شنبه شب به آمریکا و انگلیس درباره گسترش درگیری‌ها هشدار داد.

علی القحوم گفت: اصرار آمریکا، انگلیس و (رژیم) اسرائیل بر ادامه تجاوزات، باعث گسترش درگیری در منطقه خواهد شد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند، کشتیرانی در خیلج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردارند.

حمله دوباره ترامپ به بایدن

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر به ساکن کنونی کاخ سفید تاخت و بهره هوشی او را زیر سوال برد.

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید، «جو بایدن» در میان تمام رؤسای‌جمهور آمریکا بهره هوشی پایین‌تری دارد.

ترامپ بامداد یکشنبه و در سخنرانی در میان هواداران خود در میشیگان گفت: «او مردی است که بهره هوشی بسیار پایینی دارد؛ رئیس‌جمهور ما. من شرط می‌بندم که در بین تمام رؤسای‌جمهور ما، بایدن بهره هوشی کمتری دارد.»

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ادامه حملات خود به بایدن، او را برای پست ریاست‌جمهوری «بی‌کفایت» خواند و گفت: «او حتی نمی‌تواند به تنهایی جایگاه سخنرانی خود را پیدا کند.»

حواس‌پرتی و رفتارهای عجیب بایدن حین سخنرانی‌ها بارها سوژه نیش‌های ترامپ شده است.

نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا همچنین گفت: «فساد نظام قضایی و گسیل کنترل‌ نشده مهاجران در مرز مکزیک»، آمریکا را به یک کشور جهان سومی تبدیل کرده است.

ترامپ گفت: «اگر این پیگردها ادامه داشته باشد، هیچ‌کسی نمی‌خواهد در ایالات متحده تجارت انجام دهد و ما به یک کشور جهان سومی تبدیل خواهیم شد.»

این در حالی است که او روز جمعه و در پرونده فریب‌کاری در گزارش دارایی خالص شرکت‌های خود به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار و محرومیت از داشتن کسب‌وکار در ایالت نیویورک، سه سال محکوم شده است.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا همچنین گفت: «در واقع در بسیاری از موارد به یک کشور جهان سومی بدل شده‌ایم؛ مرزهای جنوبی را ببینید.»

مخالفت نتانیاهو با برگزاری انتخابات زودهنگام

روز شنبه، بنیامین نتانیاهو، ایده برگزاری انتخابات زودهنگام همزمان با تجمع هزاران صهیونیست در تل‌آویو و قدس اشغالی در تظاهرات ضد دولتی را رد کرد.

 این اظهارات در حالی است که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند، محبوبیت نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه کاهش یافته‌ است، در حالی که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گزارش داد که هزاران صهیونیست در شهرهای تل‌آویو و قدس اشغالی برای آزادی اسیران صهیونیستی نزد حماس و همچنین برای تسریع در برگزاری انتخابات پارلمانی در اسرع وقت تظاهرات کردند.

تظاهرات پس از آنکه اراضی اشغالی را در بیشتر سال ۲۰۲۳ تکان داد، در طول جنگ تا حد زیادی آرام شده بود، اما تظاهرکنندگان عصر شنبه دوباره به خیابان‌های تل‌آویو و قدس اشغالی رفتند و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

رژیم صهیونیستی پیش از سال ۲۰۲۶ شاهد برگزاری انتخابات نخواهد بود.

یک معترض در تظاهرات شب گذشته گفت: «می‌خواهم به دولت بگویم، شما وقت خود را داشتید و هر چیزی را که می‌توانستید نابود کردید. اکنون زمان آن است که مردم همه این چیزها را اصلاح کنند، همه کارهای بدی که انجام دادید.»

نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی در مورد درخواست‌های حزب حاکم لیکود مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام بلافاصله پس از پایان جنگ غزه گفت: «آخرین چیزی که اکنون به آن نیاز داریم، انتخابات و پرداختن به انتخابات است، زیرا آن بلافاصله ما را از هم جدا خواهد کرد. ما اکنون به وحدت نیاز داریم.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۷۶
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
وزیران خارجه هفت کشورصنعتی جهان٬ گروه G7، با تاکید بر ادامه حمایت خود از اوکراین، از جمهوری اسلامی خواستند کمک‌های نظامی به روسیه برای استفاده در تهاجم این کشور علیه اوکراین را متوقف کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: روسیه در حال توسعه و کار بر روی یک سلاح فضایی است. من می‌توانم تایید کنم این سلاح به قابلیت‌های ضدماهواره‌ای روسیه مربوط است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
۱۰:۲۷
خبرها دو روز پیش رو الان میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
لعنت خدا بر پوتین جنایتکار
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دیوان کیفری بین المللی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
و در کمال تعجب نتانیاهو هنوز محکوم نشده ! این دنیا دیگه بدرد نمی خوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
پوتین یک دیکتاتور است که خودش را به مردم روسیه تحمیل کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
نتانیاهو جنایتکار است ولی جنگ را حماس راه انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
دو ساله داری اینو میگی
حلاله این نونی که میبری سر سفره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
نتایاهو نه فقط یه جنایتکار بلکه غاصب وطن فلسطینی ها هم هست پس جنگو حماس راه ننداخته عزیزم حماس وطنشو میخاد پس بگیره همین
زلنسکی: پوتین یا محاکمه خواهد شد، یا ترور!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
من ترور را برای این جرثومه فساد اولویت میدانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
زلنسکی در کنفرانس امنیتی مونیخ: مقاومت اوکراین باعث شده که روسیه از ایران و کره شمالی درخواست کمک نظامی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
با آی پی کانادا دمخور نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بایدن و نتانیاهو چه سرنوشتی خواهند داشت پرفسور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
زلنسکی شجاع است
الکسی ناوالنی 47 ساله در رندانی در سیبری، هنگام هواخوری ناگهان تعادلش را از دست داده و نقش بر زمین شده و جان می دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
چند سال پیش هم در هواپیما با سمی مهلک مسموش کرده بودن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این روش پوتین جنایتکار است که مخالفان خود را حذف فیزیکی می کند این بعنی دیکتاتوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
استالین مخوف هم بیش از ۳۰ میلیون نفر از مخالفان

خود و حکومت ستمگر و دیکتاتوریش را با تبعید به

گولاک های ارودگاه های کار اجباری در سیبری کشت

و مسموم کرد و تیرباران گروهی و در گورهای دسته جمعی به خاک سپرد
و این شیوه حاکمان روسیه بوده و هست و خواهد بود

ناوالنی یک منتقد و معترض عاشق وطن و مردمش بود و علیرغم انکه یکبار با رادیو اکتیو در مسکو مسومش کردند
و المانی ها او را سریعا به المان بردند و ۶ ماه درمانش طول کشید
دوباره با شجاعت مثال زدنی به روسیه برگشت و به مبارزه اش ادامه داد و شجاعانه به قتل رسید
خندم میگیره وقتی یمن به آمریکا و انگلیس هشدار میده .
پاسخ ها
مهدی
| Australia |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
چون ته مایه ذهنت ترسو و التماس دعایی کدخدایی هست. خیال میکنی هرچی بی بی سی و س ان ان گفت درسته...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
دمپایی پاره در بیابان غنیمت است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عزیزم در عراق ببین به آمریکا چی کار کردن از سال 2000 قدرت یمنی ها چندین برابر هست
فرار کنند بهتر است تا آبروریزی بیشتر
آنتی دموکرات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
آمریکا یه زمانی ابرقدرت واقعی بود ولی دموکرات ها به مرور زمان ضعیفش کردن
جوری که حتی همه الان تهدیدش میکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ناشناس 10:38

یک بار هم شما بفرمایید ببینیم در عراق « به امریکا چی کار کردن»

چیزی که ما دیده ایم تا حالا سه نفر تلفات به آمریکا وارد شده و در مقابلش دویست نفر از افراد «مقاومت» و تعدادی از رهبرانشان کشته شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مهدی جان مطمعنی ذهن خودت ترسویی و التماس دعایی نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
شما با ترور خوش هستی ما با جریان
تلفات آمریکا هم بماند که از آن سال تا الان چندین هزار نفر هست و اخیرا هم چند صد تفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
نابغه ایران و مقاومت نمیخواد که با آمریکا درگیر بشه والا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ نزدیک به ۷ هزار نطامی یانکی تو عراق به زیر قبر رفتن نمیدونستی بدون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
۱۱:۵۳
به چه علت نمیخواد درگیر شه دیگ فرصت از این بهتر ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
دیگ وقتی بیشتر از یک میلیون از دشمن رو میکشی تلفات چند هزار نفری طبیعیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
آنتی دموکرات
واقعا گل گفتی آمریکا مخصوصا در دهه نود یک غولی بوده واسه خودش و چین اصلا محو بود
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مال اینکه خبر نداری این مجاهدان راستین آخرالزمانی بلای بر سر ابهت پوشالی ناوگان آمریکا آورده اند که در درجه اول آمریکا با باج دهی سعی در جلوگیری حملات مجاهدان حوثی کرد و بعد با ذلت کامل به جنگ آنها آمده بهتر از از آسیب‌های وارده به ناوگان شیطان بزرگ و انگلیس خبیث تحقیق کنی.
از بین تمام سیاستمدارانی که در زندگیم شناختم ترامپ صادق ترینشون بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
چند سالته عمو ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مرد صادق
آنتی دموکرات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
۱۰:۵۲
خیلی بزرگتر از جنابعالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
جان بولتون هم فوق العادست
نگاه کنید کشور عربستان چقدر پیشرفت کرده ک اسرائیل بهش درخواست عادی سازی روابط میدهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عربستان
فخر جهان اسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خخخخخه کمتر رسانه های خاص ببین جناب پیشرفت!
در ضمن عادی سازی برای اسراییل همیشه با هر کشوری دراولویت بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مسیر توسعه عربستان

قبل از بن سلمان، شهوترانی برای آل‌سعود. پول نفت برای آل سعود و تروریست های تکفیری و آمریکا.

بعد از بن سلمان، شهوترانی برای همه. پول نفت برای آل‌سعود و تروریست های تکفیری و آمریکا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کشورهای عربی با ارزش ترین پول های جهان رو دارن
مثلا دینار کویت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عربستان کشور اتمی است
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عمو کمی تحقیق کن خبرها را همینطور نپذیر نشنیدی می‌گویند اول خان را ببین بعد آبادی را بچاپ اگر سعودی هم این پروسه ذلت بار آبراهام بپذیرد دیگر اعراب دنبال روی سعودی خفقان می گیرند به همین خاطر اسرائیل بر روی عربستان حساس هست
یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه اعلام کرد روسیه احتمالا تا کنون حدود ۲۱۱ میلیارد دلار برای جنگ با اوکراین هزینه کرده است.
این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگاران گفت این جنگ باعث شد که روسیه ۱.۳ تریلیون دلار از رشد اقتصادی پیش‌بینی‌شده، تا سال ۲۰۲۶ را از دست بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
پوتین سوراخ ؛ ۴۰۰ هزار روسی رو هم به کشتن داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این جنگ با شکست پوتین بپایان میرسد
اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهوری اسرائیل روز شنبه ۲۸ بهمن در کنفرانس امنیتی مونیخ، عادی‌سازی روابط کشورش با عربستان سعودی را «پیروزی در برابر حماس و یک فرصت تاریخی» دانست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
صحیح است
بابک نگهداری، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مطالعات نشان می‌دهد افشای عمومی خبر فساد و رسانه‌ای کردن آن کمکی به کاهش فساد در جامعه نمی‌کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
حرف دل برادران ارزشی را زده. رویشان می شد می گفتند افشای فساد خودش بزرگترین فساد است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
حرف بی ربط زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
باید ازش پرسید که حقوق های نجومی شما چطور ؟
آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را متوقف کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
چشم حتما بهشون زنگ خواهم زد
ايران در جبهه روسيه غير مستقيم ، همانگونه در يمن ، عراق ، سوريه و لبنان در حقيقت مقابل امريكا و اروپا مي جنگد ، هر هفته با شعار مرگ بر امريكا و يك هفته با انگليس يا المان ، و متنوع يك كشور اروپايي سر مي دهيد. بعد انتظار است قربان صدقه شما هم بروند؟
با وجود مخالفت نتانیاهو با برگزاری انتخابات زودهنگام دیر یا زود کابینه او سقوط خواهد کرد. از طرف دیگر ظرف یکی دو ماه آینده رفح هم توسط اسرائیل تصرف خواهد شد و باقیمانده نیروهای حماس هم ازبین خواهند رفت.

برای همین بهتر است برادران ارزشیِ همواره پیروز، از همین حالا خط تبلیغاتی خود را عوض کنند و مدعی شوند که هدف از حمله هفتم اکتبر، نه نابودی اسرائیل بلکه سقوط کابینه نتانیاهو بوده است.
شی جینگ پی و پوتین و کیم ۳ دیکتاتور در عصر حاضر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
شی جین پینگ درسته
البته اسمش واقعا مشکله مثل اون کیم جونگ اون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
پوتین شی کیم کمتر از ده سال دیگر به زباله دان تاریخ میپیوندند
پوتین دیکتاتور غیر مردمی عامل قتل ناوالنی
ایران عملا در چند جبهه درگیر جنگ شده و مشخص است توان ادامه آنرا نخواهد داشت . فقط باید عواقب فاجعه بار اقتصادی آنرا تحمل کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ما مردم باید تحمل کنیم
ما خودمان با افتخار اعلان کردیم پهباد به روسیه می فروسیم
ادعا چیه
روزنامه کیهان سال گذشته به قلم حسین شریعتمداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ای کاش با افتخار می آمدند فیش های حقوقی خود و میزان
دریافتی را هم اعلام میکردند
چیزی که در دنیای امروز کاملا طبیعی است
چند کشوری که هم تحریم می کنند مردم جهان را و هم جنگ راه می اندازند و هم دیگران به جنگ کردن ترغیب می کنند با بازی گوشی و هم کشور جعلی ساختند و هم بمب اتم دارند نگران ایران هستند
دنیای وحشی دارد تمام می شود که یک طرفه بود
روسیه پیروز میدان فلسطین پیروز میدان

آمریکا و اسرائیل شکست خورده میدان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
! نمردیم و معنای پیروزی رو هم فهمیدیم
از موشک های زنگ زده کیم جونگ اون چ خبر ؟
از پیروزی های مداوم حماس چ خبر ؟
از تونل ها چ خبر ؟ هنوز نیومده بیرون ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مثلا با این گفته ها به چی می خواهی برسی؟
بلوک غرب اقتصاد روسیه را نابود میکنند البته پوتین شی را هم در آستین دارد .
اوکراین محل جنگ جهانی سوم خواهد شد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی