بازدید 3785

گوشی قاپ حرفه ای در کوچه بن بست!

کد خبر: ۱۲۲۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 26 February 2024

سجاد پور- موتورسواری که در یک چشم برهم زدن،گوشی تلفن شهروندان را به سرقت می برد، درحالی درون کوچه بن بست دستگیر شد که تاکنون به 30 فقره دستبرد تیزدستانه در مشهد اعتراف کرده است.

به گزارش خراسان، عصر چهارم اسفند، زنگ پلیس 110 به صدا درآمد و خبر گوشی قاپی در بی سیم های پلیس پیچید. طولی نکشید که نیروهای گشت کلانتری رسالت به خیابان محل وقوع جرم رسیدند و با زن جوانی روبه‌رو شدند که مدعی بود موتورسواری گوشی تلفن او را هنگام گفت وگوی تلفنی ربوده و به سوی کوچه پس کوچه های اطراف متواری شده است.

ماموران انتظامی که دیگر درنگ را جایز نمی دانستند با دستور سرگرد روح ا...لطفی، عملیات جست وجو را در مکان های احتمالی تردد سارق آغاز کردند و دقایقی بعد او را دریک کوچه بن بست در حالی به دام انداختند که هنوز گوشی مال‌باخته را در دست داشت.

با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی در دایره تجسس کلانتری ادامه یافت اما وی بر بی گناهی خود تاکید می کرد و ادعا داشت که برای اولین بار دچار وسوسه های شیطانی شده و اقدام به گوشی قاپی کرده است؛ اما نیروهای کارآزموده تجسس که با توجه به شیوه سرقت، یقین داشتند او از سارقان حرفه ای است، همچنان او را در تنگنای سوالات فنی و انحرافی قرار دادند تا این که نوجوان دیگری وارد کلانتری شد و این سارق حرفه ای را شناسایی کرد.

این مال‌باخته نوجوان گفت: متهم دستگیر شده، چند روز قبل گوشی او را نیز دریک چشم برهم زدن ربود و متواری شده است. بنا بر گزارش روزنامه خراسان، این دزد حرفه ای که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در حالی که اظهار می کرد به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد، راز 30فقره گوشی قاپی دیگر را فاش کرد که با استفاده از پلاک جعلی موتورسیکلت این کار را  انجام داده بود. بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم