بازدید 3269
مردم دیدند در نقل و انتقالات چه شد

مربی استقلال: باید بیشتر به سپاهان گل می‌زدیم

کد خبر: ۱۲۲۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 27 February 2024

محمد نوازی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: سه امتیاز این بازی ارزش زیادی داشت که خوشحالم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان امروز سه شنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. روزبه چشمی برای استقلال گل زد.

محمد نوازی پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: از بازیکنان و هواداران تیم تشکر می کنم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم با گل های بیشتری حریف را شکست دهیم.

نوازی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که چرا جواد نکونام با وجود حضور در ورزشگاه در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرده است؟ گفت: ایشان به من دستور دادند در نشست شرکت کنم. خودشان با شما هماهنگ می کنند و صحبت می کنند.

وی در مورد سپاهان گفت: ما توانستیم تیم پرمهره را مهار کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم. قرار بود ما در زمین خودمان ایستا بازی کنیم و هر زمان که آنها صاحب موقعیت بودند اجازه اجرای تاکتیک ها را به آنها ندهیم. می توانستیم به گل های بیشتر هم دست پیدا کنیم. در نیمه اول داور می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد. با این حال قضاوت تیم داوری خوب بود.

نوازی با تکرار انتقادات نکونام از مدیریت باشگاه گفت: نقل و انتقالات تمام شد و مردم دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد. بازیکنان ما با همه مشکلات تلاش کردند که به پیروزی برسند. باید از آنها تشکر کنیم. امیدوارم بتوانیم این خوشحالی ها را ادامه دهیم. بازی های مهمتری داریم و به آینده فکر می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی