بازدید 4593

خودزنی پس از قتل همسر صیغه‌ای و دخترش

کد خبر: ۱۲۲۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 28 February 2024

مرد میانسال پس از کشتن همسر صیغه‌ای خود و دختر او، خودزنی کرد و روانه بیمارستان شد.

به گزارش ایران، ساعت 2 صبح چهارشنبه 9 اسفند قتل زنی میانسال و دخترش از سوی مأموران کلانتری 108 نواب به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. با گزارش این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد زن 48 ساله و دختر 20 ساله او در خانه در حالی مواجه شدند که بدن نیمه‌جان شوهرش در چند قدمی آنها قرار داشت.

مرد میانسال که از ناحیه شکم آسیب شدیدی دیده بود به بیمارستان منتقل شد. زن همسایه که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود در تحقیقات گفت: لحظاتی قبل فتانه، (مقتول) با من تماس گرفت و گفت شوهر صیغه‌ای‌اش در خانه را شکسته و با اسلحه وارد شده و جان خودش و دخترش در خطر است. وقتی خودم را به خانه‌شان رساندم با جسد آنها و بدن نیمه‌جان شوهرش مواجه شدم.

معاینات اولیه پزشکان قانونی در صحنه جنایت نشان از آن داشت که دو قربانی هر کدام با شلیک یک گلوله از سلاح کلت کمری به قتل رسیده‌اند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول 8 سال قبل به عقد موقت قاتل درآمده بود اما این اواخر درخواست جدایی داده بود.

قاتل نیز با این جدایی به شرطی موافقت کرده بود که طلاهایی را که در این مدت برای فتانه خریده بود، برگرداند. اما او مخالفت کرده و از طرفی دیگر شوهرش را به خانه‌اش راه نمی‌داد. همین مسأله باعث شده بود که قاتل با سلاح کلت کمری راهی خانه او شود و ابتدا با شلیک یک گلوله همسرش و سپس دختر او را به قتل برساند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم در بیمارستان تحت مداواست و پس از بهبودی تحقیقات تکمیلی از او صورت خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم