نبض خبر

انتقاد شدید یک آیت الله از برنامه آخوندهای دوقلو

کد خبر: ۱۲۲۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 05 March 2024
تعداد بازدید : 3603
بازدید 20572
پس از آنکه در برنامه حسینیه معلی شبکه سه به بهانه ایام شعبانیه برنامه‌هایی پخش شد که شوخی‌هایی با مسائل مذهبی داشت و همچنین حضور روحانیون دوقلو در این برنامه و نوع اجرای برنامه‌هایشان، واکنش‌هایی مطرح شد که حالا آیت الله یثربی واکنش تند و شدیدی نسبت به این برنامه داشته است. حرف‌های این مجتهد شیعه را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۱
ما ایرانیا فقط واکنش نشان دادن بلدیم
وقتی میخوان مسائل مذهبی رو توی همه چیز دخالت بدن نتیجه اش میشه این
وقتی همه داشته هایمان را به سخره بگیریم نباید انتظار احترام از بیگانگان داشته باشیم
کسی منکر انتقاد به این برنامه نیست. ولی در کنار نقد منصفانه، این بزرگوار خودشان راه حل ارائه بدهند و فقط انتقاد نکنند. بفرمایند خودشان برای ایجاد نشاط و شادی در چارچوب شرع در جامعه چه کرده اند؟
من با انتقاد آیت الله موافقم راست گفته لباس روحانیت عزت دارد آبرو دارد خوب اگر میخواهند دلقک بازی در بیاورند نه با لباس روحانی. با لباس دیگر می توانستند دلقک بازی کنند. عمامه و لباس لبافه عظمت دارد و عزت دارد
كسيم هست هنوز صدا و سيما نگاه كنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بله من عصرها هر مغازه ای می روم در حال تماشای فوتبال از شبکه سه یا شبکه ورزش هست. قول می دهم بالای 80 درصد مردم هنوز صداسیما را نگاه می کنند.
اون حکم شروین که کتاب اساتید میشه مجازات ایشان
اینم صدا و سیما
به چه قیمتی با اعتقادات مردم بازی میکنید
ما هم این برنامه رو دیدیم چرا همچین برداشتی نداشتیم؟؟؟؟؟ بنظرم کسی که برنامه رو کامل دیده باشه حتما منصفانه تر قضاوت می کنه ...
خداوکیلی اگر این برنامه در زمان دولت روحانی پخش میشد روحانیون قم کفن پوش نمیشدند و فریاد وا اسلاما و حکم اعدام صادر نمیکردند ؟؟؟
این مدلیش رو ندیده بودیم. دلقک بازی