بازدید 3362

مرحله جدید وام ودیعه مسکن آغاز شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: وام ودیعه مسکن در صورت تأمین اعتبار از سوی بانک‌ها، به زنان مجرد بالای ۳۵ سال و یا زنان سرپرست خانوار و مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن نیز تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ 06 March 2024

 به گزارش تابناک به نقل از بازار، عبدالرضا غفوری از ابلاغ و تخصیص تسهیلات وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای شهر تهران و ۱۰۰ میلیون تومان برای شهر‌های استان خبر داد.
 

 وی گفت: اعطای این تسهیلات برای کمک به مستأجران و تأمین ودیعه مسکن آنان است. مرحله جدید ثبت‌نام تقریبا از اوایل اسفند ماه به استان‌ها ابلاغ شده است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات باید در سامانه saman.mrud.ir بخش تسهیلات ودیعه مسکن نام‌نویسی و مراحل و روند نام‌نویسی را ادامه داده و مدارک موردنیاز را بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: متقاضی باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای رمز رهگیری باشد.

وی تصریح کرد: متقاضی و همسرش متعهد هستند که در زمان نام‌نویسی، فاقد مسکن و یا زمین مسکونی باشند. چنانچه، هر زمان سابقه مالکیت ایشان محرز شود از فرایند پرداخت تسهیلات حذف خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضی دریافت تسهیلات باید متأهل باشد.

وی افزود: این وام در صورت تأمین اعتبار از سوی بانک‌ها، به زنان مجرد بالای ۳۵ سال و یا زنان سرپرست خانوار و مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن نیز تعلق می‌گیرد.

وی اعلام کرد: بازپرداخت این تسهیلات حداکثر پنج‌ساله خواهد بود.

او توضیح داد: شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تابع قوانین مصوب و ابلاغی بانک‌ها است. چنانچه متقاضی دارای تسهیلات جاری در حوزه مسکن باشد، با درخواست وی موافقت نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست