بازدید 5100

ماجرای جسدی که ۱۰ سال در یک فریزر پنهان بود

اسکاتلند‌یارد برای کشف راز قتل یک بازنشسته 67ساله 20هزار پوند جایزه تعیین کرد.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 13 March 2024

به گزارش تابناک، در اکتبر 2021، زمانی که کارگران ساختمانی شروع به بازسازی یک قهوه‌خانه متروکه در منطقه نیوهام لندن کردند، در زیرزمین آنجا با فریزری مواجه شدند که به برق وصل بود و هنوز کار می‌کرد. آنها در فریزر را باز کردند و آنچه را که می‌دیدند، باور نمی‌کردند. آنها جسد یخ‌زده مردی را پیدا کردند که نشان می‌داد مدت‌ها از مرگش گذشته است. کارگران بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند و کارآگاهان راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات پلیس و بررسی‌های کالبدشکافی مشخص شد حدود 10 سال از مرگ مردی که جسدش در فریزر بود می‌گذرد. این مسئله تشخیص دلیل مرگ را بسیار سخت کرده بود.

با این حال معلوم شد که مقتول بر اثر شکستگی استخوان‌ها و دنده‌هایش به قتل رسیده است. در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که جسد متعلق به «روی بیگ» 67 ساله است که بازنشسته بود و گاهی در این قهوه‌خانه کار می‌کرد اما در سال 2012 به طور ناگهانی ناپدید شده بود. تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا اینکه در اکتبر 2023 ، مردی حدودا 40 ساله در ارتباط با این قتل دستگیر شد که به دلیل نبود مدارک کافی بر علیه آن مرد، او بعدا آزاد شده است. روز جمعه گذشته، کلی آلن بازرس ارشد کارآگاه، از فرماندهی تخصصی جنایات اسکاتلند‌یارد، گفت: اکنون بعد از گذشت 2 سال از کشف جسد، مرد50 ساله‌ای را دستگیر کرد‌ه‌ایم و بازجویی از او درباره این قتل ادامه دارد. ما نتوانستیم به طور کامل مشخص کنیم که مقتول چطور به قتل رسیده اما احتمال قوی وجود دارد که او را کشته‌اند و سپس جسدش را در فریزری در زیرزمین آن قهوه‌خانه گذاشته‌اند.

پلیس اسکاتلندیارد20 هزار پوند پاداش برای شاهدانی در نظر گرفته است که اطلاعاتی در مورد هفته‌ها و ماه‌های منتهی به مرگ مقتول بدهند تا مشخص شود چه اتفاقی برای او افتاده است و به حل معمای قتل وی بینجامد.

منبع: همشهری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی