بازدید 1665

حمله یمن به ۷۳ کشتی و ناو رزمی از آغاز جنگ غزه

رهبر انصار الله یمن تاکید کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی ۷۳ کشتی و ناو رزمی را هدف قرار دادیم.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 15 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، «عبدالملک الحوثی»، رهبر گروه انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به جنگ و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد که اشغالگران فجیع‌ترین جنایات و نسل کشی را در غزه انجام می‌دهند.

رهبر گروه انصارالله در ادامه گفت: شهدای غزه فقط اعداد نیستند، جان‌های از دست رفته، زخم‌ها و رنج مردم نابود شده هستند. برای صد و شصتمین روز، جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه ادامه دارد و این جنگ یک نسل کشی به تمام معناست. شنیدن اظهارات و خبرهایی درباره احتمال از دست دادن جان‌ها بر اثر تشنگی در غزه مایه شرمساری است. خیل عظیم آمار شهدا و مجروحان غزه، که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند، مایه ننگ جهانی است که مدعی تمدن هستند و شعار حقوق سر می‌دهند و این یک رسوایی برای جامعه جهانی است.

عبدالملک الحوثی در ادامه افزود: دشمن اسرائیل جنایت قرن را با مشارکت آمریکایی‌ها و کشورهای غربی و عربی انجام می‌دهد. آمریکا با جلوگیری از توقف تجاوز و تلاش برای دور زدن ادامه تجاوزات و محاصره، سهم خود را در جنایت در غزه افزایش می‌دهد. سکوت و سهل انگاری مسلمانان به ویژه اکثریت اعراب به جنایت قرن علیه مردم فلسطین در نوار غزه کمک می‌کند.

رهبر گروه انصارالله همچنین گفت: آمریکایی‌ها بر ادامه نسل کشی در غزه و بستن گذرگاه‌ها اصرار دارند و واشنگتن در تلاش است تا حق فلسطینیان برای توقف تجاوز و پایان دادن به محاصره را دور بزند. آمریکایی‌ها در غزه به شیوه‌ای فریبنده برخورد می‌کنند، نه راهروهای زمینی را به طور کامل باز می‌کنند و نه بنادر یا کریدورهای دریایی واقعی را اضافه می‌کنند که نیازهای ضروری از طریق آنها سرازیر می‌شود. عملیات کمک هوایی آمریکایی‌ها تنها درصد کمی از نیازهای غزه را پوشش می‌دهد. در واقع آمریکایی‌ها موضوع جنایت در غزه را از لزوم ورود غذا و داروی کافی برای مردم نوار غزه به گزینه‌های دیگر تغییر دادند تا کمک‌های بسیار کمی را فراهم کنند که حتی این کمک‌ها مانع مرگ و میر ناشی از گرسنگی نمی‌شود و روش‌های دور زدن محاصره غزه توسط آمریکا بخشی از تجاوز به مردم فلسطین است. آمریکا در ازای کمک‌های محدود به مردم غزه، تن‌ها بمب برای کشتن آنها فراهم می‌کند.

الحوثی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در میان کشورهای اسلامی در دفاع از تمام ملت فلسطین به مجاهدان غزه کمک کرد. اگر مسلمانان به طور جدی از مقاومت حمایت می‌کردند، تصویر نبرد غزه متفاوت بود. آمریکایی‌ها و کشورهای غربی هیچ خجالتی از ارائه سلاح به دشمن اسرائیلی برای تکمیل جنایت نسل کشی خود در غزه ندارند. همچنین برخی رژیم‌های عربی نه تنها علیه مقاومت اقدام می‌کنند، بلکه برای تحریف آن تلاش می‌کنند. کشورهای عربی برای جرم انگاری مقاومت تلاش می‌کنند و همچنان برخی افراد را به دلیل حمایت از مقاومت دستگیر می‌کنند.

رهبر انصار الله یمن همچنین تاکید کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی ۷۳ کشتی و ناو رزمی را هدف قرار دادیم و عملیات‌های ما با قدرت ادامه خواهد داشت.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد که این هفته ۱۲ کشتی را در جریان عملیات‌های خود در حمایت از ملت فلسطین و غزه هدف قرار دادیم.

وی افزود: به لطف و کمک خداوند، در حال جلوگیری از عبور کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی حتی از اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به سمت دماغه امید نیک هستیم.

الحوثی اظهار داشت که این یک گام مهم، پیشرفته و بزرگ است و ما عملیات‌های خود در اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به سمت دماغه امید نیک را آغاز کرده‌ایم.

رهبر انصار الله یمن تاکید کرد که ما ممنوعیت عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی حتی از طریق اقیانوس هند در مسیر مجاور آفریقای جنوبی به سمت اراضی اشغالی را اعلام می‌کنیم.

عبدالملک الحوثی اظهار داشت که آمریکا هر کاری هم بکند، نمی‌تواند ما را از پشتیبانی ملت فلسطین در غزه بازدارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست