بازدید 2812

گل قیچی و زیرطاقی، برای باخت آخرسال نساجی

کد خبر: ۱۲۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 17 March 2024

آلومینیوم اراک بعداز چند نتیجه ضعیف سرانجام موفق شد به لطف گل تماشایی امیر نوری، آخرین بازی خود در سال 1402 را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی به مصاف هم رفتند که ایرالکو توانست با تک گل امیر نوری به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

 شاهد موقعیت‌های خطرناک زیادی در این جدال نبودیم و دو تیم فرصت‌های نصف و نیمه‌ای را به روی دروازه‌ها خلق کردند که بی‌نتیجه بود. در اولین موقعیت جدی بازی، احسان قهاری با علیرضا رضایی تک به تک شد که ضربه او را دروازه‌بان نساجی مهار کرد.

چند دقیقه بعد آلومینیوم توانست روی ضربه تماشایی نوری به گل برسد. میزبان در کنار خط عرضی صاحب ضربه کاشته شد که ارسال امین جهان کهن با ضربه قیچی برگردان نوری همراه شد و توپ با برخورد به زیر تیرک دروازه، به گل تبدیل شد تا ایرالکو پیش بیفتد.

حملات نساجی در نیمه دوم که صاحب توپ و میدان بود، قمر نداشت. منصور باقری در این نیمه با شوتی از راه دور دروازه میزبان را تهدید کرد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

آلومینیوم موفق شد با همان یک گل از سد نساجی گذشته و سه امتیاز حساس را از آن خود کند. با این نتیجه، شاگردان حسینی به رتبه هفتم صعود کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی