بازدید 4793

رئیسی: خدمات دولت در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت

رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ در بخش‌های مختلف و حمایت از محرومان، دیدید، امسال افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ 20 March 2024

تابناک _ سید ابراهیم رئیسی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳ خطاب به ملت ایران، با برشمردن آمارهای نهادهای رسمی از نرخ رشد اقتصادی متوسط ۶ درصدی در سال ۱۴۰۲ و نیز کاهش نرخ تورم، گفت: اگر چه همچنان قیمت‌ها بالا و تورم وجود دارد، اما شاخص‌ها نشان می‌دهد که ما با همراهی مردم و فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی، مسیر اصولی و درستی را برای کاهش پایدار تورم و رشد اقتصادی انتخاب کرده‌ایم.

متن کامل پیام نوروزی رئیس جمهور به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

عید نوروز و حلول سال نو را به همه هم‌میهنان عزیز تبریک عرض می‌کنم، به خصوص به خانواده‌های مکرّم شهیدان، جانبازان و ایثارگران.


و همچنین این عید را به همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.


آیین‌های ملی ایرانی، اخلاقی‌ترین و پاکیزه‌ترین آیین‌های تاریخند.

مردم ما، قرن‌هاست که نوروز را حفظ کرده‌اند. نوروز در ایران، با آداب انسانی مثل صله رحم و مهربانی، آمیخته است.


یکی از ویژگی‌های مردم عزیز ما، این است که نوروز را همراه می‌کنند با قرائت قرآن، دعا و توسل. بهار امسال هم، تقارن پیدا کرده با بهار قرآن و روزه‌داری، لذا بروز معنویت و مهربانی ملت ایران شکل ویژه‌تری دارد.


در دعای تحویل سال از خدا می‌خواهیم که تحوّل و دگرگونی احسن را برای ما مقدر فرماید. احسن الحال. یعنی بتوانیم کاستی‌ها و ضعف‌ها را به قوت تبدیل کنیم. ان‌شاالله به یُمن این تقارن و دعاها، سال جدید، سال موفقیت و سرافرازی ملت ایران در همه عرصه‌ها باشد، ان‌شاءالله.


سال ۱۴۰۲، سال پر فراز و نشیب و همراه با حوادث مهم، هم شیرینی‌ها و شگفتی‌هایی داشت و هم برخی اتفاقات تلخ را. اما برآیند اتفاقات سال، رشد و شکوفایی بیشتر ایران عزیز در همه بخش‌ها بود.


رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال ۱۴۰۲ را سال رشد تولید و مهار تورم نام‌گذاری کردند همه تلاش دولت برای تحقق این شعار متمرکز شد.


رشد اقتصادی در مجموع در سال ۱۴۰۲، بر اساس برآورد مرکز آمار، حداقل ۶ درصد خواهد بود. الان سه سال متوالی است که کشور، رشدهای بالای ۴ درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه ۹۰، کمتر از یک درصد بوده است.


در کنار بال رشد تولید، بال دیگر شعار سال، مهار تورم بود.


شما بخاطر دارید که از ابتدای این دولت و در مقاطع مختلف، برخی از افراد، مدعی بودند که تورم ۳ رقمی خواهد شد! اما امروز که من خدمت شما مردم عزیز هستم نه تنها آن پیش‌بینی‌های بدبینانه محقق نشد، برعکس، تورم، در مسیر نزولی قرار گرفت، تورم نقطه به نقطه، از حدود ۵۵ درصد در ابتدای امسال به ۳۵ درصد در ماه پایانی کاهش یافت و تورم کل، چیزی حدود ۴۰ درصد خواهد بود. یعنی، در یک سال، تورم نقطه به نقطه ۲۰ واحد درصد کمتر شده.


اینها نشان می‌دهد که ما با همراهی مردم و فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی، مسیر اصولی و درستی را برای کاهش پایدار تورم و رشد پایدار اقتصادی انتخاب کرده‌ایم.


البته مردم فهیم ما مستحضرند که این، به معنای افزایش نیافتن قیمت کالاها نبود. هنوز هم عدد تورم بالا و مردم، به خصوص قشرهای ضعیف، در فشار معیشتی هستند.


اما در کنار موضوع رشد تولید و مهار تورم، وضعیت اشتغال هم سال گذشته بهبود داشت.


نرخ بیکاری در پاییز ۱۴۰۲، کاهش کم سابقه‌ای داشت و به کانال ۷ درصد وارد شد و نرخ بیکاری کل سال هم از سال ۱۴۰۱ کمتر خواهد شد. بخشی از اشتغال ایجاد شده، در قالب نهضت احیای بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سراسر کشور بود که امروز تعداد آن، از ۷ هزار واحد تولیدی بحمدالله عبور کرده.


نه تنها سرمایه‌گذاری و تکمیل پروژه‌ها در این ۳۰ ماه متوقف نشد، بلکه ایران به کارگاه سازندگی و پیشرفت و امید تبدیل شد.


طبیعتاً می‌شد به جای سرمایه‌گذاری‌هایی که چندسال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، دولت، سرمایه را صرف روزمره خود می‌کرد. همچنان که در گذشته از این تجربه‌های تلخ و توسعه‌سوز برای کشور، کم نداشتیم.


اما به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت نگذاشت آینده کشور، قربانی روزمرگی‌ها شود و فردا را قربانی امروز نکرد.


اجازه بدهید چند نمونه از کارهای اساسی را یادآوری و مرور کنم:


من سال ۱۴۰۰ دو روز بعد از مراسم تنفیذ و آغاز به کار، به خوزستان رفتم. مهمترین مسئله و دغدغه مردم در اهواز و برخی از شهرهای خوزستان، مشکل آب بود. و این در خوزستان نبود؛ در سیستان و بلوچستان، در کرمان، بوشهر، حتی در کردستان، همدان،‌ مسئله مردم، مسئله آب بود.


بدخواهان ایران، اینطور تبلیغ می‌کردند که در آینده، بخش‌های مهم و حساسی از کشور، به علت بی‌آبی، قابل سکونت نخواهد بود.


امروز ملاحظه می‌کنید که در این ۳۰ ماه، چه تعداد پروژه‌های مهم آبی در کشور بحمدالله به ثمر رسیده. تقریباً‌ در هر سفر استانی، چندین پروژه مهم آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد. از جمله این اقدامات، ۳ پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان‌های شرقی و فلات مرکزی کشور است.


طرح جهاد آبرسانی به روستاها، امروز به ۵ هزار روستا رسیده و تا پایان دولت به ۵ هزار روستای دیگر هم آبرسانی انجام خواهد شد.


موضوع بعد، موضوع مسکن است. مسئله مسکن، در ابتدای این دولت، تبدیل به یک گره شده بود. هم، «عقب‌ماندگی در ساخت» وجود داشت و هم «بلاتکلیفی». بعد از رفت و آمد چند دولت، هنوز ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر، تحویل داده نشده بود و تعهدی برای دولت بود.


امروز بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور، در حال ساخت است. نیمی از مسکن‌های مهر به مردم تحویل شده است و نیمی دیگر ان‌شاءالله در دست اقدام است که به زودی تحویل مردم عزیزمان خواهد شد.


در تولید برق، تولید گاز هم مثل موضوع مسکن اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.


دولت ما افتخار دارد که به نام «دولت مردمی» شناخته می‌شود. در میان مردم و در کنار مردم است. در ۳۰ ماه گذشته از عمر دولت، ۴۵ سفر استانی انجام شده، اولویت این سفرها،‌ توجه به مطالبات مردم و اتمام پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام قرار گرفت.


سال ۱۴۰۲، در کنار پیشرفت و آبادانی، از جهت اجرای برنامه‌ها و طرح‌های عدالت محور هم، سال ویژه‌ای بود.


طرح‌ها و اقداماتی مثل کالابرگ الکترونیک، بیمه رایگان سلامت برای ۱۲ میلیون نفر از قشرهای کم‌درآمد، تکمیل و توسعه راه‌های روستایی، رساندن آب و برق و گاز به روستاها.


همین جا به همه مدیران و خادمان مردم در دولت تأکید می‌کنم که در سال جاری هم، همه تصمیم‌ها باید با رویکرد و پیوست عدالت، همراه باشد.


اما در سال جدید، سرعت بخشی به نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام، از رویکردهای اصلی دولت است. سرمایه‌ها را باید به سمت کارهای تولیدی و زیرساختی هدایت کنیم و در کنار هم، عقب‌ماندگی‌های دهه نود را جبران کنیم.


اطمینان می‌دهم با توکل به خداوند قادر متعال و همراهی شما مردم عزیز و شریف، سال ۱۴۰۳ سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود.
هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ در بخش‌های مختلف مثل سلامت، ارتباطات، فرهنگ، آموزش، آب، برق، گاز، راه، علم و فناوری، محیط زیست و حمایت از محرومان، دیدید امسال این خدمات افزایش خواهد یافت ان‌شاءالله.


-    طی دو سال قبل، ملاحظه کردید که بیمارستان‌های نیمه‌تمام زیادی در کشور بهره‌برداری شد و دسترسی مردم به خدمات سلامت‌، عادلانه شد. امسال هم اضافه شدن ان‌شاءالله ۹ هزار تخت جدید به مراکز درمانی، جزو برنامه‌های دولت است.
-    امسال ان‌شاءالله در زمینه برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل شهری، شاهد تحول خواهیم بود.
-    در زمینه اینترنت، هم ادامه تجهیز کشور به فیبر نوری، در برنامه وجود دارد و اینترنت پر سرعت، به شهر و روستا به ویژه روستاهای بالای ۲۰ خانوار می‌رسد.
-    در زمینه فضایی، از ابتدای این دولت، به اندازه کل ۱۳ سال قبل، پرتاب موفق فضایی انجام شد. امسال هم این روند پر شتاب، ادامه خواهد داشت ان‌شاءالله.
مردم شریف ایران عزیز!
همه آنچه در این دو سال و نیم، در کنار هم، برای پیشرفت کشور انجام دادیم و هر چه در ادامه این راه انجام خواهد شد، با همراهی و پشتیبانی شماست. همه موفقیت‌ها، ناشی از نصرت پروردگار و قدرت و یاری مردم عزیزمان است.
«هو الذی ایّدک بنصره و بالمؤمنین». شما مردم، قهرمانان اصلی این میدان هستید.
اگر امروز، حرف ما در منطقه و جهان، شنیده می‌شود، ناشی از قدرت شماست. امید و قدرت شماست که به دولت، امید و قدرت می‌دهد.


۳ سال قبل، در ایام انتخابات، تعهد دادم که ما میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما پیشرفت کشور را هم منوط به مذاکره و اجازه و لبخند دیگران نمی‌کنیم. ملاحظه کردید که قراردادهای چندین میلیارد دلاری در بخش نفت و گاز در همین روزهای اخیر امضاء شد. در عین حال که حجم سرمایه‌گذاری خارجی هم غیر از سرمایه‌گذاری داخلی، در این دولت حدود ۱۱ میلیارد دلار بوده. سرمایه‌گذاری قطعی، نه فقط امضاء، تفاهم یا روی کاغذ، یعنی سرمایه‌گذاری قطعی و معتبر.

سال گذشته، سال شکوفایی حضور ایران در سازمان‌ها و گروه‌های مهم بین‌المللی بود. عضویت در بریکس پس از عضویت ایران در شانگهای، دستاورد مهم دیگری در حوزه سیاست خارجی بود. تجارت کشور با همسایگان، افزایش یافت. همکاری با حوزه بسیار مهم آمریکای لاتین و آفریقا، که متأسفانه قریب به یک دهه، به آنها بی‌توجهی شده بود، به صورت جدی فعال شد.

البته در سال گذشته، وقایع تلخی هم داشتیم که همه ما را داغدار کرد. یکی از آنها، حادثه تروریستی کرمان بود. ده‌ها نفر از هموطنان مؤمن ما، در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند. دشمن خواست، انتقام شکست منطقه‌ای خود و ناکام ماندن نقشه‌هایش را، از مردم ایران بگیرد. قلب ایران جریحه‌دار شد، اما ایران همچنان قوی ماند.

در ماجرای غزه، جلوه دیگری از ایستادگی در برابر دشمن را شاهد بودیم. زورگویان عالم، تمامی قوای خود را جمع کردند برای اینکه دو میلیون، مردم آزاده غزه را از بین ببرند. از جدیدترین و به‌روزترین بمب‌های سنگرشکن تا میلیاردها دلار پول در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند، اما نتوانستند.

سال ۱۴۰۲، سال گذار از اختلافات و تنش‌های اجتماعی هم بود. دشمنان این ملت، خواب‌های آشفته‌ای برای وحدت و انسجام ملی ما دیده بودند. خیال می‌کردند به خاطر فتنه تحمیلی سال ۱۴۰۱، توانسته‌اند به وحدت و یکپارچگی ملی ما، صدمه بزنند، اما مردم ایران نشان دادند که مرد روزهای حادثه‌اند. حضور معنادار مردم در عرصه‌های مختلف، آنها را مأیوس کرد.

یکی از عرصه‌های حضور مردم، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود. برنامه‌ریزی دشمن برای تحریم انتخابات، با حضور مردم در صحنه، شکست خورد. حالا دیگر نوبت منتخبان مردم است که با حفظ وحدت و انسجام، به تعهداتشان عمل کنند و ما نیز امیدواریم بتوانیم با همدلی، همکاری و همراهی بیش از گذشته مجلس جدید، در ایجاد تحول در نظام اداری کشور و گره‌گشایی از زندگی مردم، شاهد توفیقات بیشتر باشیم.

نسخه کهنه بدخواهان، ایجاد تفرقه است؛ هم، ایجاد تفرقه در میان مردم، هم در میان مسئولان. همه باید همدل و هم‌زبان در کنار یکدیگر،‌ توطئه‌ها را به عقب بزنیم.

یک جمله هم خطاب به جوانان و نوجوانان ایران عزیز می‌خواهم عرض کنم. فرزندان عزیز خودم؛

بدانید با اتکاء به توان، انگیزه و اندیشه شما و به فضل پروردگار، «ایران فردا»، به مراتب، آبادتر، پیشروتر، پیشرفته‌تر از «ایران امروز» خواهد بود. قدر شما را می‌دانیم و با تمام توان و وجود، برای باز کردن مسیر پیشرفت شما، تلاش خواهیم کرد.

در پایان وظیفه می‌دانم از حمایت‌ها و فداکاری‌های مردم شریف برای سربلندی ایران عزیز، فروتنانه سپاسگزاری کنم.

از رهبر حکیم انقلاب اسلامی که همواره راهنمایی‌ها و هدایت‌هایی را برای این دولت و برای ملت عزیز داشته‌اند و چراغ راه برای خادمان ملت بوده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

از مجلس و قوه قضاییه، نیروهای مسلح، نهادهای انقلابی، دستگاه‌های دیگری که همدلانه، در کنار دولت، راه خدمت به ملت را هموار می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

یاد امام عزیز و شهدای والامقام را گرامی می‌دارم و نوروز و رمضان با نشاط و دلنشین و به یادماندنی برای مردم و همه خانواده‌های ایرانی آرزومندم و نصرت مردم فلسطین و مسلمانان جهان را از خداوند متعال خاضعانه مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمه الله.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰۶
اینجانب به اقای رییسی سال نورو تبریک میگم و آرزو میکنم امسال بجای دستور بتوانند کاری بکنند و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
یکی از کم فایده ترین و پر هزینه ترین کارهای رئیسی همین سفرهای استانیه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
امسال دولت ۲۰درصد به حقوقها اضافه خواهد کرد اما از یکماه پیش تا الان ۲۴ درصد قیمتها افزایش یافته و فعلا هنوز سال شروع نشده ۴ درصد عقبیم وای به حال تا انتهای سال
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مسول محترم حیا هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
ترو خدا بگذارید فقط دستور بدهند اینجوری حداقل خرابکاری کمتر می شود
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
قدرت خرید مهم هست و تقریبا یکسان بود
ناشناس
| Italy |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
ایشان راجع‌به ایران صحبت میکردند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
درود فراوان بر دولت و مجلس محترم تنها راه نجات تولید ممنوع شدن واردات بی رویه کالا است دولت جلوی واردات را بگیرد مشکل تا حد زیادی کاهش می یابد با تشکر و سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
خدایا شکرت،من چقدر خوشبخت بودم تو این دو سال و نیم گذشته و نمیدانستم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
زیاد امیدوار نباش
کسی که به دستور عادت کرده کار نمی تونه بکنه
خدایا به فریاد ما برس. بسه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مسئولین هم از دولت ناامید شده اند و کارها را به مردم ارجاع میدهند! کنترل قیمتها ..و تولید!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
جان مادرت آقای رئیسی هیچ وعده ای نده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بجای اینکه از کاهش تورم و رونق اقتصاد بگه تعداد سفرهای استانی رو میگه!!!!! اینکار چه فایده ای برای کشور داره؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خدا تو غرب گدا خدا میشناسی؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
ناشناس ۱۲:۳۹ شما بجز کلمه غرب گدا چیز دیگه ای بلد نیستین؟ عزیزم ما مردم زیر فشار گرانی و تورم استخوانمون خرد شده گور پدر غرب و شرق
چشمانت رو باز کن و از توهم بیرون بیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
ما را به خیر تو امید نیست

شر مرسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
شرقگدا !عادت کردین همینجوری رو هوا مردم رو قضاوت.کنید . تورم.و گرانی رو نمیبینید ؟؟!
افزایش خدمت یعنی تورم بالاتر میره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
آره دیگه، پس چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خودرو چند؟دلار چند؟سکه چند؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
در کدوم معیار خدمتگذاری و پیشرفت در دنیا، سفر استانی داریم؟!! رئیس کدوم کشور پیشرفته هر هفته
؟!!میره سفر استانی
ناشناس
| Romania |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
منظورش افزایش مالیاته
خوب شد من رئیس جمهور نشدم دلار ۵ هزار تومن بشود
دلار چند راستی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
فعلاً ۶۰ ولی هر دستوری که رئیس جمهور بده یه پله میره بالاتر
مهار کرونا را امسال فراموش کردی جزو دستاوردها بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
چای دبش هم دستاورد بزرگی بود
جالبه جناب رییسی یا آمار رو نمیدونه یا بهش آمار غلط میدن یا تو ایران زندگی نمیکنه
تورم در سه سال دولت روحانی
۱۳۹۲ : ۳۲.۱ درصد
۱۳۹۳ : ۱۴.۸ درصد
۱۳۹۴: ۱۱.۳ درصد
تورم در سه سال اول دولت رییسی
۱۴۰۰ : ۴۰.۲ درصد
۱۴۰۱ : ۴۵.۸ درصد
۱۴۰۲ : تا پایان بهمن ۴۲.۵ درصد
قضاوت با مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
تورم در سال 1403 به همت این مسولین100%
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
حسی از اوضاع نداره و براساس تقسیم کار اعداد رو میدن دستش تا بخونه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
از تورم سه سال آخر دولت روحانی هم بگید جون جوجه رو آخر پاییز میشمارن
البته اون سه سال اول هم به زور برقراری توافق برجام با ایجاد رکود تورم پایین اومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
جناب محترم منتشر کننده به جای تنگ نظری بی مورد منتشر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
می‌شود 200%
افزایش مالیات و نرخ ارز و دلار بهترین عیدی دولت به ملت ایران بود اینو فراموش کردی بفرمایید
خدمات دولت به مردم يا به خودش ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
به خودش اما از جیب مردم!!!
بارک الله
اولین خدمتت هم دخالت در تعیین دستمزد حداقل بگیران بود که با دخالت وزیر دولت به فنا رفت
ما را به خیر تو امیدی نیست ....
چرا من این تیتر رو تورم افزایش خواهد یافت خوندم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
برای اینکه ساده و زودباوری
الان باید ازش تشکر کنیم تورم سه رقمی نشده؟؟؟؟

حرف های شب انتخابات خودش را برایش پخش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
اونم اگر ترامپ بیاد میشه تورم سه رقمی رو هم میبینیم
اولین افزایش خدمات دولت اونم قبل از سال دلار62000تومنی
باز سال نو امد و شعارهایی که هیچگاه عملی نمیشوند!!!
نوروزتان پیروز
خواهش می کنیم بیش از این خدماتتونو گسترش ندید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مرحمت نموده ما را مس كنيد
تورم کمتر ااز 4 درصده اشتباهی بهت گفتن
اخسن
تو رو خدا مردم توان خدمات بیشتر رو ندارند!! ماشالله برای هر خدمتی هم که کلی پول میگیرید و ارزش افزوده و ...! همون که هیچ کاری نکنید و به مردم کار نگیرید بهتره!
هاهاه
با نگاهی به آرشیو سخنرانی های گهربار شما در سال گذشته کاملا میدونیم که چه سالی در انتظارمون....
میشه کمتر خدمت کنید بزارید یه نفس بکشیم!!؟
خدمات تورم زات ادامه پیدا میکنه و بیشتر میشه
ها
انتهای ۸ سال خواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
انتهای 8 سال؟؟؟
بلا به دور
ایشالا مردم دور بعد مردم اشتباه خودشون تو دور قبل رو تصحیح میکنن
شما را به خدا قسم تان میدهیم . به این ماه مبارک قسم تان میدهیم , خدمات تان را بیش از این افزایش ندهید . والله قسم دیگر تحمل نداریم . بس کنید خدمات تان را به اندازه سی سال به مردم خدمات دادید !
صدیقی هم خدمات زیادی انجام داده توی ازگل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
نه اینطور نیست خدماتش را جعل کردند
حاجی کاش دو خط شعر بهاری میخوندی،نیازی نبود وارد مسائل اقتصادی مالی و تورم بشی چون مردم تمام این گرفتاری و ضعف و وضعیت داغون اقتصادی را با پوست و گوشت خود لمس میکنند
فقط حرف و شعار
آمو کوتاه بیا .خدمات اضافی نمی خواد همون خدمات ۴ سال پیش را ارائه کن .
خدمات دولت در سال گذشته برای هفت پشتمان کافیست. لطفا لیشترش نکنید.
سید محرومان چرا از کلمه «حدود» استفاده می کنی؟! باید قاطع بگی از آمارسازی دوستان استفاده کن خیلی قاطع تره و همه رو میخکوب می کنه بدون چون و چرا!
مثل بلوفهات در انت۷ابات راجع به بورس و تورم معیشت و شاهکار جدیدت دستمزد کارگر
موفق باشید
تیتر را اینگونه اصلاح کنید : نرخ خدمات دولت در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری می‌گوید: باید منتظر تورم ۶۷ درصدی در سال آتی و کاهش بیشتر ارزش پول ملی باشیم. او هشدار داده که نتیجه چنین بحران‌هایی، تشدید اعتراضات است.
مهندس رییسی جواب بده
با تلاش دولت محترم رشد اقتصادی سریع باعث کاهش تورم شده و اقدامات در ضمینه مسکن باعث کاهش تورم ملک و همچنین کاهش شدید اجاره بها گردیده ،در سیاست خارجی دیگر شاهد تنش در مرزهای پاکستان و افغانستان و آذربایجان و کردستان عراق و میدان نفتی در خلیج فارس نیستیم و همچنین حمایت قاطع کشورهای دوست روسیه و چین از جزایر سه‌گانه را شاهد هستیم و....
خدمات دولت در سال جدید:
افزایش قیمت بنزین
۵ با ۶ برابر شدن جریمه های رانندگی نه بخاطر جلوگیری از حوادث بلکه جهت منبع درامد
افزایش مالیات
افزایش ۴۵ درصدی تعرفه های پزشکی در حالیکه افزایش حقوق ۲۰تا ۲۵ درصد
..........
...........
..........
واقعا این آمارهای غلط را از کجا می آورید؟ کافیست یک هفته بیایید و با مردم زندگی کنید. همه چیز را می فهمید. تورم را کم کردید؟ اشتغال را زیاد کردید؟! مسکن ساختید؟!!!
بله با افزایش مالیات و تورم به مردم خدمت رسانی میکنید
پناه بر خدا
سالی که نکوست از ارزش افزوده و دلارش پیداست.
جای خدمات پارسال هنوز درد می کنه مخصوصا افزایش حقوق بی نظیر 22 درصدی ، خدا خیرت بده امسال خدمات نده ما راضی تریم
رئیسی جان دو صد گفته چون نیم کردار نیست .
رئیسی: خدمات دولت در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت
خدایا خودت از مردم در برابر برنامه ها و خدمات دولت رییسی محافظت کن
آقای رئیسی ما که غیر از افزایش قیمت، تورم، دزدی، کوچک شدن سفره مردم، فقیر‌تر شدن مردم، مایه‌دار شدن آقا‌زاده‌ها، جعل امضا و .... چیزی ندیدیم.
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی

جا داشت بیشتر از دستاوردهای دولت یکدست میفرمودند حاج آقا
من صحبت های ایشان را از تلویزیون شنیدم بطور خلاصه می توانم بگم از روی متنی می خواندند که کاملا کلیشه ای بدور از واقعیات و مشتی توهمات بود. اطلاعات داده شده غلط بود نه در آب کاری شده نه در گاز نه در برق. ادعای میلیاردها دلار قرارداد هیچ پایه ای ندارد تراز صادرات و واردات به نفع واردات بشدت منفی است. سیل مهاجرت بین متخصصان است. انتخابات هم که روشنه. برای ایشان حرجی نیست خیلی در عالم برنامه ریزی و عدد و رقم نیستند.حداقل برخی اقتصاددان ها و وزرا که در دولت هستند کاری بکنند.
کدام خدمات؟ گرانی بیشتر؟ تورم بیشتر؟ کاهش بیشتر ارزش پول ملی؟ تنش های بیشتر با دنیا؟ فیلترینگ اینترنت و ارتباطات با دنیا؟ امیدواریم خدمات دولت شما از این دست خدمات نباشه.
افزایش قیمت بلیط هواپیما اولین عیدی آقای رئیسی به ملت ایران.خدا این سال رابیرون کند.
بدتر از سال قبل نکن تورم را ما خدمات نمی خواهیم
برای کاهش تورم دو راهکار هست
اول :افزایش درآمد دولت مثل مالیات و گران کردن خدمات دولتی
دوم: کاهش هزینه های دولت
دولت و مجلس کاری به کاهش هزینه ها ندارند و رفته اند سراغ افزایش درآمد
دولتی که خودش و شرکت های وابسته اش چهار برابر یک کشور مشابه کارمند و ادارات موازی دارند هر کاری که کند نتیجه اش تورم خواهد بود
ریاست مثلا محترم
میشه 4 روز فقط 4 روز قول ندین و کام مردم رو تلخ نکنین
ایشون در رابطه با کشور خودش(عراق)داشت گزارش میداد . جمله معروفش در سفر هنوز یادمون نرفته که گفت عراق وطن من هست
خدمات دولت
از جیب ملت بخت برگشته ایران
شما جیب ما رو نزن از تعیین حقوق کارگری مشخص شد
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
خدارو شکر ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشه پنج هزار تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
اایشان فرمود خدا را شکر که ما رئیس جمهور نشدیم که دلار بشه پن (و نه پنج) هزار تومن!
تجربه نشون داده که رییسی هر چی گفنه بر عکس شده. پس پیش به سوی تورم سه رقمی
نه تو را بخدا!!!! ما خدمت نمی‌خوایم
ایشون معنی خدمت به مردم رو‌ با « به خدمت مردم رسیدن» یکی میدونه! تا بحال که بخدمت مردم رسیدن.
جدی میفرمایید کجا? ما که چیزی ندیدیم
آن ۱۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی کجاست ؟؟؟؟؟
خدمات یا قیمت خدمات!!!!
بیشتره بودجه ۴۰۳ رو بر مبنایه مالیات بستن.اونم از مردم عادی.
دیگه ببینید امسال چه تورم و گرانی خاهیم داشت.حتی از کرایه تاکسی هم مالیات میگیرن!! حتی از استفاده از سرویسهایه بهداشتی هم مالیات میگیرن!!دیگه ببینید چه شود امسال حاجی رئیس‌
شعارهای سالانه شعارهایی اند که هیچ وقت عملی نمیشن
اگر خدماتت را 1000 برابر هم بکنی باز هم صفر خواهد بود چون هزار برابر صفر کماکان صفر است.
سلام
اعتماد بنفس نیست والا
اعتماد به سقفه !!!!!
این بنده خدا رو که اطلاعاتی نداره و در جریان امور کشور نیست انداختند وسط و یه نوشته هایی هم میدن به دستش میگن برو اینها رو بخون . آقایان شما رو بخدا قسم این کارها را نکنید خدا رو خوش نمیاد .
از ایشان بپرسید چطوری محاسبه کرده که 20 درصد کاهش تورم داشتیم اگر توانست هر چی شما می گویید درسته
یا خدا
این مرکز آمار میتونه برای بخش خصوصی هم آمار بسازه یا فقط با دولت کار میکنه؟
به خدا اگر رعیس جمهور مردمی اصلا قول و وعده ندهد، مردم خوشحال تر میشوند. این قول و وعده ها کمکی به مردم نمیکند. والا سکوت بهترین راه حل برای رفع مشکلات کشور هست.
کنتور که نمیندازه اصلا بفرمایید رشد اقتصادی رسیده به 10 درصد
و مردم ما همشون درامدشون بالا هستش و اصلا نمی دانند تورم چی هست
طرح جهاد آبرسانی به روستاها، امروز به ۵ هزار روستا رسیده و تا پایان دولت به ۵ هزار روستای دیگر هم آبرسانی انجام خواهد شد
یعنی بعد از ۴۵ سال هنوز این همه روستا آب ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی