بازدید 8473
مهندس ژرمن، نسخه فرانسه را در ۳ ثانیه پیچید

ثبت دو رکورد سریع‌ترین گل تاریخ در یک‌شب!

همین امشب تیم ملی اتریش با ثبت گل در ثانیه 6، رکورد سریع‌ترین گل تاریخ را در عرصه ملی شکست، وگرنه گل ثانیه 7 آلمان به فرانسه این رکورد را از آن خود می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷ 24 March 2024

تونی کروس در بازگشت به ترکیب ژرمن‌ها در ثانیه سوم بازی آلمان و فرانسه پاس گل داد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار دوستانه تیم‌های فرانسه و آلمان با نتیجه 2-0 به سود ژرمن‌ها رقم خورد. تونی کروس که پس از سه سال بار دیگر پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کرده بود، بازگشت باشکوهی به عرصه ملی داشت و در کم‌تر از 5 ثانیه آمادگی و شایستگی خود را به نمایش گذاشت.

کروس در ثانیه 3 بازی با فرانسه به فلوریان ویرتس پاس گل داد تا دومین گل سریع تاریخ رقابت‌های ملی به ثبت برسد! پاس کروس در ثانیه 3 ارسال شد و ویرتس در ثانیه 7 با شلیکی تماشایی دروازه خروس‌ها را باز کرد.

شرح گل‌ها

فرانسه 0-1 آلمان؛ فلوریان ویرتس در ثانیه 7: بلافاصله پس از شروع بازی تونی کروس با پاس استادانه خود فلوریان ویرتس را پشت محوطه جریمه و در موقعیت خوب شوت‌زنی صاحب توپ کرد و او نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر توانست دروازه میزبان را باز کند.

فرانسه 0-2 آلمان؛ کای هاورتس در دقیقه 49: با پاس عالی فلوریان ویرتس، جمال موسیالا در میان غفلت مدافعان درون محوطه جریمه فرانسه صاحب توپ شد و پس از آن‌که با حرکات تکنیکی خود بیش از پیش خط دفاعی‌شان را به هم ریخت، با پاس خود هاورتس را صاحب توپ کرد و او نیز دومین گل مانشافت را به ثمر رساند.

 

جالب این است همین امشب تیم ملی اتریش با ثبت گل در ثانیه 6، رکورد سریع‌ترین گل تاریخ را در عرصه ملی شکست، وگرنه گل ثانیه 7 آلمان به فرانسه این رکورد را از آن خود می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی