بازدید 9628
۴

یک چوپان همراه با ۱۰۰ گوسفندش در تریلی خفه شد

ذبیح‌الله ابراهیمی اظهار کرد: امروز فوت یک نفر چوپان، یک نفر دامدار و ۱۰۰ رأس دام پشت یک تریلر به مراکز امدادی تیران و کرون گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ 27 March 2024

 

به گزارش خبرآـنلاین ،دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از مرگ چوپان و ۱۰۰ رأس دام پشت تریلر به دلیل خفگی خبر داد.

مهر در خبری نوشت: وی با بیان اینکه این تریلر حامل ۱۲۰ رأس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود، اضافه کرد: به دلیل گاز شدید و نبود اکسیژن این گوسفندها دچار خفگی شدند و بیش از ۱۰۰ رأس این حیوانات تلف و تعداد اندک باقی مانده گوسفندان نیز ذبح شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: یک چوپان نیز در بین گوسفند در محل کابین باربری حضور داشت که این فرد نیز به دلیل نبود اکسیژن و گاز شدید دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه راننده تریلر در محدوده شهر عسگران برای بررسی وضعیت جان چوپان و گوسفندان از کابین بازدید کرده بود، اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته راننده شاهد صحنه خفگی می‌شود و موضوع را به اورژانس اطلاع می‌دهد، اما تلاش‌های تیم پزشکی کارگشا نبوده و فرد جان خود را از دست داده بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه میزان خسارت به دام‌ها یک میلیارد تومان برآورد شده است، ابراز کرد: خسارت چنین بی‌احتیاطی غیرقابل جبران است چرا که چوپان نیز جان خود را در این حادثه از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
گاز شدید یعنی چی!!!؟؟؟
وقتی که هیچ برنامه ای و استانداردی برای حمل و نقل دام زنده (مرغ، گاو، گوساله، گوسفند و . . .) نیست و نیوده و وزارت بهداشت در خواب آلودگی محض، وزارت جهاد و سازندگی بی خیال دام، وزلرت راه و نیروی راهنملیی و رانندگی و وزارت کشور، در فکر آتو گرفتن و زدن زیرآب دیگران و همدیگر هستند و مشغول قطع درختان چندین هزارساله، بایستی چنین اتفاق دردناکی هم پیش بیاید، وقتی وزارت جهاد کوتاهی مفرط رد آموزش و استاندارد خمل دام زنده میکند، وقتی تلویزیون نبلیغ پفک میایونی میکند، آین روستایی چگون میتواند یاد بگیرد و یا همان راننده چرا نباید بداند و بگوید که حطر آفرین است!!!! فقر مادی و فقر فرهنگی و قانونگذاری هر سه کاملا مشهود است!!!!
پلیس راه هم باید کنترل می‌کرده
عقل که نیست جان در غذاب است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی