نبض خبر

حرف‌های غیرمنتظره خواننده مذهبی درباره رادیوی زمان شاه

کد خبر: ۱۲۲۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ 27 March 2024
تعداد بازدید : 5666
بازدید 28681
حسام‌الدین سراج، خواننده مذهبی از تاثیر برنامه گل‌ها که با حضور خوانندگان مطرح موسیقی سنتی از رادیو در زمان پهلوی پخش می‌شد، سخن گفت. حرف‌های سراج را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
اولا استاد سراج خواننده مذهبی نیست و یکی از بهترینهای موسیقی ایرانی در عصر حاضر است. ثانیا غیر منتظره نیست و کاملا درست و به جا گفته اند. این همه کانالهای مختلف صدا و سیما کدامیک به پاسداشت موسیقی سنتی مانند برنامه گلها اقدام کرده؟ اقدام که نکرده هیچ، با پخش قطعات بی کیفیت، به موسیقی هم لطمه زده.
به تو میگن هنرمند حرف دلت رو بدون منافق بازی زدی ایکاش بقیه هنرمندها هم از شما مردانگی یاد می گرفتند
چقدر جالب . یه دفعه همه یاد خوانندههای اون زمان افتادند .
سراج خواننده سنتی است همانند افتخاری ناظری و شجریان
خواننده مذهبی بیشتر آدم را یاد مداحان می اندازد.
بسیار عالی. انتشار چنین سخنانی میتواند در معرفی وحفظ موسیقی اصیل کمک کنه. الان خوشبختانه در رادیو فرهنگ ساعت 14 برنامه گلهای ایرانی که چکیده همان برنامه گلها هست داره پخش میشه. و همچنین برنامه نیستان از رادیو فرهنگ. و همچنین جمعه شب برنامه عندلیب از رادیو ایران ساعت ده شب
چه عجب و در ضمن خدا رو شکر که حتی امثال ایشان نیز در حال بازگشت به دامن فرهنگ و هنر اصیل ایرانی هستند. ایرانیان هزاران هزار سال با شادی و شعر و آواز و موسیقی و رقص همراه و عجین بوده اند. باز هم مبارک هست.
خواننده مذهبی یه خورده از مذهبت بگو
آیت الله کاظم صدیقی، ادعای عجیبی از ملاقات یک روحانی سرشناس با حضرت عیسی (ع) و مادرش حضرت مریم (س) در مشهد بیان کرد. این ادعاهای قابل تامل را می‌بینید و می‌شنوید.
فقط ?
استاد سراج یک انسان به تمام معنا کیفی در تخصص، دیانت، تعهد، اخلاق، ...... هست، او بی نظیر و کم نظیر عصر حاضر است، سراغ ندارم متخصص متعهدی را که صد ها ساعت پای منبر عارف برجسته کشور حضرت حاج محمد اسماعیل دولابی زانو زده باشد و در پی کسب شعور و معرفت تلاش کرده باشد، برای همین صدای او جاودانه است و جاودانه خواهد ماند، خداوند یار و یاورش، آمین