بازدید 24828

گاتزتا، جای طارمی در خط حمله اینتر را اعلام کرد

گازتا می نویسد که اینتر با طارمی و آلبرت گودموندسون به توافق نهایی رسیده و این دو بازیکن در خط حمله جانشین مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 01 April 2024

گاتزتا، پست طارمی در اینترمیلان را اعلام کرد

«مهدی طارمی جانشین آلکس سانچز در خط حمله اینتر»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا درباره پست ستاره تیم ملی ایران در فصل آینده به همراه نراتزوری در اینتر است.

طارمی با ارزش 12 میلیون یورو گرانترین فوتبالیست کنونی ایرانی به شمار می آید و با عملکرد درخشانش در 4 فصل گذشته به همراه پورتو بهترین لژیونر ایران در اروپا نیز بوده است. قیمت طارمی بعداز آقای گلی در لیگ پرتغال به بیش از ۲۵ میلیون یورو رسیده بود اما پورتو او را به باشگاه‌های خواهان نفروخت تا اینکه طارمی زیر بار انتقال در نقل و انتقالات زمستانی امسال نرفت و حالا پورتو، بدون هیچ درآمدی او را از دست می‌دهد.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیا، مهدی طارمی زمستان گذشته با سران باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده تا قراردادی 2 ساله قابل تمدید برای فصل سوم را امضا کند. دستمزد مهاجم ملی پوش ایرانی در سن سیرو سالیانه 3.5 میلیون یورو خواهد بود.

نشریه گازتا می نویسد که اینتر با طارمی و آلبرت گودموندسون به توافق نهایی رسیده و این دو بازیکن در خط حمله جانشین مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز خواهند شد.

روزنامه معتبر ایتالیایی می نویسد که اینزاگی، سرمربی افعی ها «روی طارمی حساب باز کرده» و مدیران باشگاه اینتر بدون پرداخت مبلغی برای رضایت‌نامه به پورتو ، این بازیکن ایرانی را به صورت رایگان به خدمت می گیرند تا «یک خرید اقتصادی خوب در خط حمله» داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست