نبض خبر

اگر ایران به ما حمله کند، نابود خواهیم شد!

کد خبر: ۱۲۳۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ 03 April 2024
تعداد بازدید : 6495
بازدید 39661
ناصر الدويلة نظامی ارشد بازنشسته کویتی که به عنوان کارشناس ظاهر می‌شود، به ارزیابی توان نظامی ایران پرداخت و تاکید کرد: «واقعیت را بپذیرید، ایران قدرت موشکی دارد و خیلی از ما قوی تر است. اگر ایران به ما حمله کند، نابود خواهیم شد!» تحلیل این مقام عربی را با زیرنویس می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۹
مهم اینه که می دونن علی رغم قدرتی که داریم ، حمله ای نخواهیم کرد. حالا هی اعتراف کنن ایران قدرتمنده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
این عربها چقدر زیرک هستند سعی دارن ایران رو شیر کنن به اسرائیل حمله کنه بعد آمریکا و متحدهاش به اضافه خود اسرائیل بریزن سر ایران و ما نابود بشیم بعد کشورهای عربی در منطقه یکه تازی کنن و بی رقیب باشن ..... اینها در طول جنگ ایران و عراق چقدر خوش به حالشون بود و چقدر پیشرفت کردن و ایران و عراق از اونا عقب موندند! اما کور خواندین ... ما احتمالا مثل خود اسرائیل عمل می کنیم و سفارتش در یک کشور دیگر را می زنیم ... شاید بحرین
چرا باید ایران به کویت حمله کنه اخه؟ ما با کشوری غیر از اسراییل مشکلی نداریم.
ببینید بدبختها رو چطوری ترسوندن!!
آهای مسئولین قرار است با اسرائیل بجنگید چرا عربستان و یا کویت؟!!!!!!!!!!!!
ایران بهترین کشور و بهترین فرهنگ دنیا رو داره خداکنه فقط اقتصاد درست بشه اونم البته به خاطر همدل نبودن مردم و غرب زده شدن یه عده است که این شرایط پیش اومده
صدام حسین به کویت حمله کرد و نتیجه را ببینید. نتیجه حمله ایران هم همین خواهد شد
طرف قات زده یا عربها همان اسراییل هستند؟
این حرف عجیب است یا این فرد دنبال فرافکنی است یا ما بد عمل کردیم که چنین تصوری را در امثال او ایجاد کردیم تنها دشمن واقعی ما اسرائیل است
این اخبار یعنی چی اصلا مفهوم داره !!!
دارن هندونه زیر بغل ایران میزارن دارن ایران رو حساب شده به جنگ مستقیم میکشونن مگه روسیه با آنهمه توان موشکی و ... در اوکراین عملا زمین گیر شده مگه ایران از روسیه توانمند تره خودتونو گول نزنید دارن حساب شده به جنگ مستقیم میکشن ایران رو .
این ایران هراسیا به نفع ما نیس و باید باهاش مقابله بشه
ایران هیچگاه به دنبال جنگ با کشورهای مسلمان همسایه نبوده و نیست. اما آمریکا و انگلیس داٸما به دنبال ایجاد دشمنی بین کشورهای مسلمان می باشند تا از این آب گل آلود برای خود ماهی گیری کنند.
پس بیا ایران
آخه چرا باید ایران به شما همسایگان دوست داشتنی و برادر حمله کنه ؟ میتونید توضیح بدید؟
دلتون رو به این حرفا خوش کردین و توو بادش خوابیدین ولی هرروز یه جا سوتی میدین. دلار شده ۶۴ تومن شماها توو فکر گنده گویی و خط و نشون کشیدن برای بقیه هستین.
اخه مسخره مگه کویت خودش میخواد بجنگی .دلاراش می جنگد که زمان حمله صدام که خیلیم از ما قدرتمند تر بود دیدیم چه بلایی سرش اومد .
علارغم کمکی که به عراق کردن در نبرد با ایران و نفت منطقه حیل رو به نفع عراق چشم پوشی کردن اما ما پزیرای اونها بودیم در حمله عراق به کویت. قطر همه خباثتی نشون داد اما نزاشتیم محاصره بشه. هنوز شیعه امیر المومنین رو نشناختن.
این تعریف از قدرت ایران نیست. اسمش ایران هراسییت