بازدید 1599

سرعت اینترنت تا خرداد ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 06 April 2024

به گزارش «تابناک»، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های افزایش سرعت اینترنت در سال جدید گفت: با افزایش تعرفه اپراتورها، تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد و تا پایان سال، ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.

وی افزود: مشاهده داشبوردهای جهانی نشان داده که در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، سرعت ثابت و سیار افزایش یافته و رتبه ما بهبود پیدا کرده است به طوری که ارتباطات موبایل ۵ پله و ارتباطات ثابت حدود ۳ پله بهبود پیدا کرده است.

زارع پور با بیان اینکه مردم، شایسته بهترین‌ها هستند و وزارت ارتباطات تصمیم دارد مشکلات را به صورت ریشه‌ای حل کند، تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که در مسیر حل مشکلات کمک می‌کند پروژه فیبرنوری است که چهره ارتباطات ثابت ما را تغییر می‌دهد چرا که بیش از ۱۰ سال است در انتهای جدول هستیم که ان‌شاءالله با اجرای این پروژه به یک سوم بالای جدول صعود پیدا می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
100 درصد کمش کردید و کلی هزینه ها را افزایش دادید تو بوق و کرنا نکردید حالا معلوم نیست 30 درصدش برگرده یا نه واسه 3 ماه دیگه تبلیغات راه انداختین!!
جوك زيبايي بود
۶۰ درصد قیمتهارو افزایش دادین و تازه حجم ترافیکهارو هم کم کردین تازه قراره ۳۰ درصد سرعت بالا بره ؟!!! البته با محاسبات شما ۳۰ درصد همون ۳ درصده
حرف نزن عمل کن
ها؟
از چشمهای وزیر کاملا مشخص هست.
جوک قشنگی بود در ایام عید بیچاره شدیم ....
جوک قشنگی بود در ایام عید بیچاره شدیم ....
ولی فکر نمی‌کنم به قیمتش برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
قیمت و سرعت اینترنت در ایران مثل مسابقه خرگوش و لاک پشته
دوستان هی برید تو سایت اسپید تست سرعت تون رو تست کنید ، تا این آمار واقعی شه ، ما بغل مرکز مخابراتی تو تهران میگه خطت 8 مگ بیشتر نمی کشه ، وای به حال روستا ، 4 نفر رو گذاشتن تو وزارت با سرعت بالا هی تست می زنن آمار رو بالا می برن
قیافه رو
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
هیچوقت آدمها را با ظاهر و قیافه . قضاوت نکنید. برو جلو آینه ببین خودت چقد بد قیافه ای
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم