بازدید 5279
کابوس پنالتی و سفیان رحیمی در خواب ریاض

العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی

الهلال پس از 34 پیروزی و 43 بازی بدون باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها، سرانجام طعم شکست را مقابل تیمی چشید که ماه گذشته النصر را نیز از پای در آورده بود
کد خبر: ۱۲۳۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 17 April 2024

العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی

تیم فوتبال العین امارات در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برتری پُرگل برابر الهلال عربستان دست یافت و رکورد ۳۴ بازی بدون شکست این تیم را شکست.

به گزارش تابناک ورزشی، در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات چهارشنبه شب 4 بر 2 برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید.

پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان‌ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد

برای العین میزبان در این بازی سفیان رحیمی (6، 26 و 38 - پنالتی) و آلیاندرو رومرو (56 - پنالتی) به ثمر رساندند. گل‌های الهلال را نیز مالکوم (49) و سالم الدوساری (78) زدند. دیدار برگشت تیم‌های الهلال و العین چهارم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

الهلال پس از 34 پیروزی و 43 بازی بدون باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها، سرانجام طعم شکست را مقابل تیمی چشید که ماه گذشته النصر را نیز از پای در آورده بود. العین با درخشش و هت تریک سفیان رحیمی یک پیروزی شیرین و فراموش‌ناشدنی خانگی را کسب کرد و با اندوخته‌ای کاملا مناسب به ریاض سفر خواهد کرد. 

العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی

شرح گل‌ها 

دقیقه 6 (العین 1-0 الهلال): پس از توپ‌گیری بازیکنان العین، سفیان رحیمی در موقعیت تک‌به‌تک با محمد الاویس قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق گل اول اماراتی‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 26 (العین 2-0 الهلال): محمد الاویس، با خروج مبتدیانه خود و خطا روی سفیان رحیمی در مصاف تک‌به‌تک، یک پنالتی تقدیم العین کرد و در ادامه رحیمی به سادگی و با فریب الاویس، گل دوم میزبان اماراتی را به ثمر رساند.

دقیقه 38 (العین 3-0 الهلال): دومین پنالتی برای العین و هت‌تریک سفیان رحیمی. تکل علی البلیهی، مهاجم العین را در محوطه جریمه سرنگون کرد و بدین ترتیب یک پنالتی دیگر به سادگی نصیب میزبان شد. سفیان رحیمی، ستاره این بازی بار دیگر محمد الاویس را فریب داد و گل سوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 49 (العین 3-1 الهلال): الهلال بالاخره خودی نشان داد و یک گل را جبران کرد. روی فرار میلینکوویچ ساویچ از سمت راست و پاس این ستاره صربستانی به دهانه دروازه، مالکوم گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 56 (العین 4-1 الهلال): سومین پنالتی! افتضاح خط دفاعی الهلال ادامه دارد. این‌بار نوبت به کالیدو کولیبالی رسید تا سفیان رحیمی را در محوطه جریمه سرنگون کند. داور پس از بررسی دقیق صحنه خطا به وسیله VAR، سومین پنالتی را به سود العین ادامه کرد و کاکو گل چهارم سفیدوبنفش‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 78 (العین 4-2 الهلال): اختلاف بار دیگر به دو گل کاهش یافت. پس از مهار شوت میلینکوویچ ساویچ توسط گلر العین، سالم الدوسری به کمک تیزهوشی و تجربه بالای خود توپ را در شلوغی محوطه جریمه صاحب شد و دروازه میزبان را باز کرد.

 

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت. لو دونگ در دقیقه ۱۹ تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست