بازدید 5022

کشف بقایای اجساد سه جوان کوهنورد پس از ۴ ماه

فرماندار مشگین‌شهر از پیدا شدن بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری که دی ماه سال گذشته در ارتفاعات مشگین شهر مفقود شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵ 20 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا پنج شنبه ۲۱ دی ماه سال گذشته سه جوان مشگین شهری که ۲ نفر از آنها برادر بودند، از منزل خود خارج می‌شوند و پس از یک روز بی‌خبری خانواده‌های آنها موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع می‌دهند.

بر اساس این گزارش پس از اعلام مفقودی این سه جوان عملیات جست و جو و نجات برای یافتن این سه جوان در منطقه آلوج احمد آباد مشگین غربی اعلام و جست و جو برای یافتن این سه فرد آغاز می شود.

امدادگران جمعیت هلال احمر حدود ۹ روز از دو جبهه مشگین شهر و سراب برای یافتن این سه جوان تلاش کردند اما در نهایت با وجود استفاده از بالگرد هیچ رد و نشانه ای از این سه جوان پیدا نشد و در نهایت فرماندار مشگین شهر اول بهمن ماه سال گذشته از توقف عملیات جست و جو برای یافتن این سه جوان خبر داد.

در همین زمینه شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگاران از پیدا شدن بقایای پیکرها و برخی اسناد هویتی و لوازم این سه جوان خبر داد و گفت: تقریبا حوالی ظهر امروز گزارش مردمی ارائه شد مبنی بر اینکه برخی از کوهنوردان که در منطقه حضور داشتند، علائمی از این سه جوان پیدا کردند و بلافاصله تیم‌های هلال احمر،نیروی انتظامی و بسیج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از این سه جوان که دی ماه سال گذشته مفقود شده بودند، بقایای پیکر، تلفن همراه، کفش، تکه‌هایی از لباس و برخی اسناد هویتی پیدا شده است.

فرماندار مشگین شهر یادآورشد: تیم‌های هلال احمر و نیروهای انتظامی، مقام قضایی پزشکی قانونی در محل حاضر هستند و به محض اینکه عوامل نیروی انتظامی بقایای این سه جوان را از منطقه این بقایا را منتقل کنند اطلاعات کامل‌تر به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم