بازدید 2779
۲

بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، در آخرین روز کاری فروردین ماه از بزرگترین بیمارستان کشور بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۱۲۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ 20 April 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام حسن درویشیان نماینده رئیس جمهور در آخرین روز از اجرای " طرح ملی پایش مراکز درمانی سراسر کشور در تعطیلات نوروزی" ، طی بازدید سرزده‌ از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی ره تهران دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات بیماران و همراهان و همچنین گزارش کمبودها و نارسایی‌های کادر درمان قرار گرفت.

در این بازدید میدانی دو ساعته که با همراهی مسوولان وزارت بهداشت‌ودرمان و مدیران بیمارستان امام‌خمینی ره انجام شد، حجت‌الاسلام درویشیان از اورژانس‌، آزمایشگاه، بخش‌های خون، گوش و حلق و بینی، جراحی‌های محدود، سرطان و انستیتو کنسر، و قلب و انکولوژی بازدید به عمل آورد و بدون واسطه مشکلات مردم و شکایات آنها را شنید و دستورات لازم را در جهت رسیدگی فوری به کادر درمان صادر کرد.

 رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور، در پایان این بازدید سرزده، در گفت‌وگویی کوتاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در ایام نوروز ، بلافاصله ۱۵ گروه متشکل از نخبگان ، کارشناسان، خبرگان و بازرسان تخصصی حوزه بهداشت و درمان، از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فروردین امسال به استان ها اعزام شدند و عملکرد بیمارستان ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها را به صورت شبانه‌روزی مورد رسیدگی و بازرسی قرار دادند که گزارش آن به زودی تقدیم رئیس‌جمهور خواهد شد‌.

مسوول مبارزه با فساد در دولت سیزدهم درباره نتایج و خروجی این طرح ملی تصریح کرد: مشکلاتی نظیر کمبود پرستار ، غیبت برخی پزشکان آن‌کال و شیفت در ایام تعطیل، فقدان برخی داروهای کمیاب، ضعف در برخی تجهیزات مورد نیاز پزشکی و عدم تناسب تخت و تعداد بیمار در گزارش‌ها مورد اشاره قرار گرفته است، البته در بسیاری از شهرستان‌ها با مازاد تخت مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: متاسفانه فرهنگ قدیمی مراجعه بیماران به مراکز درمانی پایتخت بعضا باعث ایجاد صف مراجعین در بیمارستان‌های بزرگ تهران شده است درحالی که در اغلب استان ها هم پزشک حاذق و هم بیمارستان مجهز در دسترس است و تنها چند استان کم‌برخوردار هنوز با سرانه حداقلی یا مطلوب فاصله دارند که رسیدگی به آنها ضروری و جزو اولویت‌های عمرانی دولت خدمتگزار قرار دارد.
نماینده ویژه رییس‌جمهور در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از پزشکان متعهد، پرستاران زحمتکش و کادر پرتلاش درمان کشور، تاکید کرد: مراکز بهداشت و درمان در تمام ۳۶۵ روز سال باید در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن مان باشند و تعطیلات ادارات و سازمان‌های اجرایی شامل بیمارستان‌ها و درمانگاه های شبانه‌روزی نمی‌شود. انشالله باتوجه ویژه هیات دولت و وزارت بهداشت و درمان، شاهد کاهش مشکلات مردم و تامین نیازهای این بخش حیاتی کشور باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
بازدید سرزده با کلی دوربین و خبرنگار و خدم و حشم



ب
چرا سر زده ؟؟
بفرمایند ما یک عالمه سند در باره تخلف و کوتاهی و بی توجهی وزارت بهداشت ارائه کنیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم