بازدید 50969

بولتون: بایدن خیلی به اسرائیل درباره ایران فشار آورد

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درباره پاسخ خود به حمله تلافی‌جویانه ایران تحت فشار فراوان کاخ سفید قرار داشت، از تلاش‌های واشنگتن برای محدود کردن واکنش تل‌آویو انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ 20 April 2024

 

به گزارش تابناک «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از «جو بایدن» به دلیل اعمال ادعایی «فشار فراوان» بر رژیم صهیونیستی برای اجتناب از اقدام نظامی گسترده‌ علیه ایران انتقاد کرد.

در روز جمعه ریزپرنده‌هایی در آسمان اصفهان مشاهده شدند که توسط سامانه‌های پدافند هوایی ایران، سرنگون شدند. این حادثه که به رژیم صهیونیستی نسبت داده می‌شود، پس از آن اتفاق افتاد که ایران هفته گذشته در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری تهران در سوریه، مواضع رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی را با ده‌ها موشک و پهپاد هدف قرار داد.

به نقل از ایسنا بولتون روز جمعه در یک برنامه رادیویی گفت: «فکر می‌کنم کاری که اسرائیل کرد، خوب بود. به عقیده من آن‌ها از سوی دولت بایدن تحت‌فشار بسیار زیادی بودند که اقدام بزرگ‌تری انجام ندهند... درک می‌کنم که در موقعیت دشواری بودند.»

او در ادامه با بیان اینکه برخی چهره‌ها در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی هم از واکنش اسرائیل راضی نبودند، واکنش ناچیز رژیم صهیونیستی را نشانه «خوش‌شانسی» ایران دانست و گفت: «گفته می‌شود بنی گانتس، رهبر اپوزیسیون خواستار بیش از این‌ها بود. من هم فکر می‌کنم باید شدیدتر عمل می‌کردند. فکر می‌کنم ایران در این مورد خیلی خیلی خوش‌شانس بود.»

رژیم صهیونیستی از زمان حمله موشکی ایران تا روز حادثه در اصفهان، ادعاهای گزافی درباره واکنش احتمالی خود طرح می‌کرد و مدعی بود که پاسخ درشتی به حمله تلافی‌جویانه ایران خواهد داد.

به گزارش روزنامه آمریکایی هیل، تحلیلگران بر این باورند واکنش «ناچیز» رژیم صهیونیستی به این دلیل بود که این رژیم سعی دارد تنش‌های خود با ایران را کنترل کرده و از رویارویی با این کشور خودداری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴
مستر (بولتون)!
فراموش نکن تولیست(انتقام) هستی خارج که نشدی!
فقط یک جمله برای ادعای حمله اسراییل به ایران وجود داره

کوه ، موش زایید
اره جون عمت. کاش همون ترامپ بود میگفت حمله کنن ما هم در جواب اسرائلو از سر زمین پاک میکردیم..
این سبیل یکی از قاتلان شهید سلیمانی و دشمن درجه یک ایران است .باید بگویم شما هنوز از لیست قاتلان شهید سلیمانی حذف نشدید مطمان باش یه شب بالا سرت خواهند آمد.
شما فشار اوردید اخرش چه شد امروز حوثی های یمن با یک قواره لباس و یک شمشیر بندر ایلات را به تعطیلی کشانیده است و این برای یک ابرقدرت مایه ننگ است که در برابر یک قواره لباس و یک شمشیر نتوان کاری بکند
شما که ترور سردارسلیمانی دست داشتی ودشمن درجه یک ایران هستی شماهنوز لیست قاتلان هستی حتی وقتی بایدن ریس جمهورشد دست به دامنش شده بودی میترسم به من جای امنیتی بده ولی روزی بالای سرت میان قاتل
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
اینقدرنگیویید اسرائیل ضعیف هست.چندروزه یه سوسک داره تومحل ماجولان میده باهیچ سمی هم ازپادرنیومده بالش و بازمیکنه زیرش پرچم اسرائیل حک شده.به احتمال قوی یکی از پهبادها و ریزپرنده های نتانیاهو هست و میخاد عملیاتی صورت بده.خدابخیر کنه از شر این دشمن قوی پنجه?????
مامنتظرانتقام خون سردارعزیزمون ازین موش کورهستیم، خون دربرابرخون
سلام.بولتون میخواد حقارت رژیم صهیونیستی رو توجیه کنه،اتفاقا خودشون خوب میدونن پاسخ حسابی نمیتونن بدن مگرقانون بین المللی روزیرپا بذارن وناجوانمردانه حرکتی شبیه سفارت جمهوری اسلامی دردمشق انجام بدن که اگرچنین اشتباهی کنن بهانه خوبی میدن به جمهوری اسلامی وبرای همیشه نابودمیشن.اینها اسرائیل رو خیلی جدی گرفتن یا هم از قدرت ایران بیخبرن،ولی فکر کنم همه چیز ومیدونن برا عوام فریبی شعارمیدن
بولتن حرامی گوش و چشمتو باز کن
خیلی دور نیست که در عزای رفیقت نتانیاهو شیون کنی
آقای بولتون شما درلیست سیاه هستی مطمعن باش که فراموشت نمی‌کنیم
تا ملت ایران قدرتمند نباشن همیشه کشور در خطر حمله قرار داره. میدونن 50 درصدمردم ایران شاید بیشتر از وضعیت موجود ناراضی و بخاطر فساد و فشار سرخورده و ناامید هستن. زمانی میشه ادعا کرد که نقشه های بیگانه شکست خورده که ملت ایران خوشحال و راضی از زندگی و دولت باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
رفیق مون درست می گه. شادی این پیروزی وقتی تکمیل می شه که مردم رفاه اقتصادی داشته باشند. من هم از نتانیاهو بدم میاد. من هم برای مردم غزه نگرانم اما خیلی بیش از اون برای هموطنان نازنین و مهربونم نگرانم. هموطنانی که عشقن و دارن زنده زنده با تورم بالا کباب می !شن
مرگ بر اسراییل
آنقدر نگید اسرائیل ضعیف هست الان یک ساعت هست دو تا مکس تو خونه ما دارن پرواز میکنن فکر کنم از طرف اسرائیل هست داره انتقام میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
الان گوشت کیلوی چنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
ایران قوی
در حمله نوشکی به رژیم صهیونیستی تمام پدافندهای چندین قدرت اتمی دنیا در برابر یکهزارم قدرت ایران کم آوردن
اینها کی میخوان قدرت ایران را بشناسن
درود بر روح سرداران بزرگ ایران اسلامی
درود بر رزمندگان مقاومت
ایران با آمریکا می جنگد اسرائیل عددی در مقابل ایران یا کشور های مسلمان نیست . اسرائیل یعنی آمریکا و اروپا در یک کلمه
این بولتون نعشه است معلوم نیست چه موادی می‌زنه...البته تو خیالات خودش بیچاره آرزو میکنه...بلاخره ایران عزیزم حاضر هر کس تنش میخاره رایگان مشاوره میده و بعدشم حسابی بخارونه ??
مرگ بر بولتون جنایتکار
یعنی هربار بایدیه بهونه برای شکستتون به مردم دنیا ارائه بدین بابابهونه های بهتری بیارین اسقاطیلی های مزخرف
مرگ بر یهود مرگ بر دشمنان اسلام
فقط کاش زودتر اتمی بسازیم دیگ لال بشن حرومی ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم