بازدید 3327

کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد

کد خبر: ۱۲۳۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ 22 April 2024

کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد

دروازه بان استقلال در ماجرای مصاحبه درباره جریمه ۳۰۰میلیونی ناشی از جنجال تماس با یک زن بعداز بازی با آلومینیوم اراک، یک جلسه محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، که در واکنش به جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون تومانی بخاطر لمس جیمی‌جامپ زن ، گفته بود: "فدای سر آن خانم، پرداخت می‌کنم...! " امروز با رای کمیته انضباطی محروم شد.

در خصوص گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده ، هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد.

در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
بنده خدا خوبه دستکش خیلی ضخیم تو دست داشت، خدا رحم کرد که بدون دستکش نبود و گرنه ..........

ولی شد یه بغل 300 میلیونی به قول دوستی گرون ترین بغل کردن دنیا
کمیته انضباطی عتیقه!
از کی تاحالا این جمله توهین آمیز تلقی میشه؟
يك گام ديگر در جهت كمك به تيم حكومتي پرسپوليس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
تفرقه ننداز ، همه ناراحتن از این حکم نا عادلانه
...........امان از مافیای لنگ..............!!..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
من استقلالیم ، هیچ ربطی به کری های فوتبالی و رنگی نداره ، یقه خبرگزاری فارس و دوستانشو باید بگیری
چرا داریم به صدها سال قبل پرت میشویم ؟
یعنی خدایی تابی جرات ارسال نظرات دیگرانو نداری .......برای خودم متاسفم همین
یکسریها این موضوع را به رقابت پرسپولیس و استقلال تقلیل داده اند!اصل موضوع چیز دیگری است.
باز هم فدای سر بانوان کشور و حسین حسینی!اگر سید بخواهد طرفداران کل پول را پرداخت می کنند.نیازی هم به عذر خواهی نیست چون خلافی مرتکب نشدی سید جان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
طرفداران خیلی دست بده دارند هزینه تیم های پرسپولیس و استقلال را بدهند تا دست این تیم ها با هزینه چند صد میلیاردی از جیب دولت و مردم بیچاره خارج بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
ناشناس 14:31! فکر می کنی طرفداران بدشان می آید این 2 تیم مثل بعضی تیمها زیر مجموعه کارخانجات متمول و ... باشند؟!خیر!خود دولت بنا به دلایلی اجازه خروج اینها را از زیر مجموعه شان را نمی دهد!
واقغا لنگیا دارن چیکار میکنن؟ الان داستان کلاهت کو شده. تو سخترین بازی که با تراکتور داریم، با یه بهانه واهی سید رو محروم کردن. در نهایت اینکه: مکتب حجازی رو غشق است
با اینکه پرسپولیسی هستم اما اینکه اینجوری حکم میدن، کاشکی واسه اختلاسگران که حق ملت رو می‌خورن هم ایقد زود حکم بدن و مجازات کنن!
بعنوان یه طرفدار بوتبال باید بدونید این حکم ناعادلانه ست چون آقای حسینی نیت و قصدش جلوگیری از آسیب به یک خانم بوده.. سعی کنید با احکام بهتر اقتدارتون رو نشون بدید...
هر چی خبرگزاری فارس دستور بفرماین ، دیروز گفتن محروم شه امروز محروم شد

تو عمرمون ندیده بودیم کسی برای گفتن فدای سرش ، محروم بشه و بعد تازه اجبار به عذرخواهی در رسانه های رسمی هم بش اضافه کنن ، یک نفر دیگه چند صد میلیارد زمین به نامش بزنه ار بیت المال هفته بعدش حتی از نماز جمعه محروم نشه
نیازی نیس درباره یه تاجی حرف بزنین برین مملکتو درست کنید بابا به جا این حرفا???
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم