سوت

تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد

کد خبر: ۱۲۳۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 23 April 2024
تعداد بازدید : 4554
بازدید 15746
۷
پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از رزمی‌کار دختر و پسر در باشگاهی در منطقه لواسان، یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: «این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.» پس از این موضوع سرپرست شهرداری لواسان گفت: «با برکناری آقای مصطفی خدابنده مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان، آقای یوسف نخلی در این مسئولیت به عنوان سرپرست مشغول به کار خواهد شد.» تصاویری که در این زمینه فارس منتشر کرده را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۷
خب حالا مشکلات حل شد؟!!!
تورم و اختلاس و.....
وا مصیبتا اسلام به خطر افتاد پس این گشت ارشاد کو تا اینا رو بگیره.... جمع کنید بابا مردم نون ندارن بخورن شما دنبال چند تا جوون در حال تمرین هستید
حالا دلتون خنک شد قدرتتون رو به رخ کشیدید؟
حالا ورزش رو تعطیل کردید، میرند سراغ مواد....
و تکرار این سیکل معیوب مدیریت فرهنگی...
شما الان در خیابون های آمریکا و اروپا راه بری زنان محجبه تر و پوشیده تر هستن تا ایران ! طبیعیه که ورزشمون هم بسیار جلوتر (!) از غربی ها باشه.
دیگه خیلی سخت میشه باورهای مردمی که با خون و دل زندگی می کنند رو تغییر داد، مگر اینکه خودتون هم توی تموم زمینه ها عدالت و رعایت حقوق انسانی رو انجام بدین..‌.
ولی نکته جالبه با اینکه محیط ورزشی و بسته هست دختر خانم ها فقط حجاب سر ندارند ولی در عین حال پوشیده هستند یعنی همانند آنچه در محیط شهر هستند.
بعدی هم بیاد همین وضعه