بازدید 9401
۳

عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.
کد خبر: ۱۲۳۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 25 April 2024

به گزارش «تابناک»، به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
اگر بناست کسی به دانشگاه راه پیدا نکند خوب پس بساط درس و مدرسه را بر چینید و بچه های مردم را معطل نکنید از روز اول بگذارید بروند مهارت های فنی و حرفه‌ای خیلی بهتر از تحصیل و در کنار هم سواد خواندن و نوشتن ،آینده آنها هم تضمین است چون دانشگاه هم چنان تحفه ای نیست سواد خروجی دانشگاه هم مشخص است از افراد عادی امروز کف خیابان کمتر
امثال این اغتشاشگر باید اعدام شوند تا بدانند که این نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید تا به امروز آبیاری شده و پایدار مانده.و خائنان وابسته به اجانب بدتر از دشمنانی مثل آمریکا و اسرائیل و... هستند.
صدور رای که با هیچ منطقی سازگار نیست برای کشوری که دشمنان کمر همت بسته اند برای نابودی. بسیار نگران کننده است. معترض در هر موردی جوابش اعدام نیست. کمی به روش های تقابل در خصوص معترضان فکر بکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار