بازدید 9167
۳
جام شگفتی‌ها بدون پرسپولیس و استقلال

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

حالا شانس سپاهان و تراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته.تیم‌های مس ، ملوان و آلومینیوم البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.
کد خبر: ۱۲۳۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳ 26 April 2024

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

با حذف پرسپولیس، تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند و حالا شانس سپاهان وتراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

تیم‌های مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور برسد.

سپاهان امشب در خوزستان ، جان به لب شد تا تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی را با گل دقیقه ۱۱۸ حذف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
تراکتور و سپاهان خیلی وقته که شاخشون شکسته..نوبت آلومینیومه......و...
فقط چادر ملوی اردکان
مطمئن باشید بعد از ان بلایی که در نیم فصل بر سر سپاهان آوردند سپاهان شخصیت تیمی خودش را از دست داد و احتمال برگشت ان به قدرت بسیار ضعیف است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی