بازدید 14368
با تحولات منطقه و جهان

سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی

سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن، حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق، تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید، شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی و ترس وزیر دفاع آمریکا از توان تسلیحاتی ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 27 April 2024

سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی

بین الملل تابناک: سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن، حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق، تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید، شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی و ترس وزیر دفاع آمریکا از توان تسلیحاتی ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن

بامداد شنبه شب، نیروهای مسلح یمن، سرنگونی پهپاد «ام‌کیو-۹» متعلق به ارتش آمریکا در آسمان استان صعده در شمال یمن را سرنگون کرد.

نیروهای مسلح یمن اعلام کردند، این پهپاد حین انجام مأموریت خصمانه خود با موشک مناسب که به نام آن اشاره نشده هدف قرار گرفته شد.

در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است، یک کشتی نفتی انگلیسی به نام (ANDROMEDA STAR) در دریای سرخ نیز با موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این سری از عملیات برای یاری ملت مظلوم فلسطین و نیز حمله آمریکا و انگلیس به کشورمان صورت گرفته است.

در پایان این بیانیه نیز تأکید شده که عملیات نظامی ارتش یمن تا شکسته شدن محاصره غزه و توقف حملات به آن ادامه خواهد یافت.

ساعاتی پیش بود که یک مقام آمریکایی به شبکه «سی بی اس» این کشور، سرنگونی پهپاد ارتش ایالات متحده در سواحل یمن را تأیید کرد.

این مقام آمریکایی البته اشاره‌ای به علت سرنگونی نکرد و نگفت به دلیل نقص فنی بوده یا هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته است! این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.

حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق

حمله ساعاتی پیش به میدان گازی در سلیمانیه در کردستان عراق، چهار کشته بر جای گذاشت.

دولت محلی کردستان عراق ضمن تأیید این حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه در شمال عراق، اعلام کرد که در این حمله چهار کارمند خارجی که به تابعیت آنها اشاره نکرده، کشته شدند.

دولت کردستان عراق به شمار زخمی های احتمالی و عامل این حمله موشکی هیچ اشاره ای نکرده است.

ساعاتی پیش بود که منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا مورد حمله قرار گفت و شماری کشته و زخمی بر جای گذاشت.

منابع امنیتی به شمار کشته ها و زخمی ها اشاره نکردند.

وزارت نیروی عراق نیز در این باره گزارش داد که به دنبال حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، خدمات پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

دولت اقلیم کردستان عراق، ساعتی پیش نیز در این باره اعلام کرد، در نتیجه حمله به میدان گازی کورمور در سلیمانیه، انتقال ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات ساعت برق به منطقه متوقف شده است، در حالی که مقامات شهرداری چمچمال ـ که محل حمله موشکی بوده ـ در این باره اعلام کردند: این حمله با یک پهپاد انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور اصابت کرد.

تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

 این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد، هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌هایمان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در نهم ماه می به آمریکا سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی

آژانس «عملیات دریایی انگلیس» (UKMTO) اعلام کرد: روز جمعه، یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن، هدف دست کم دو موشک قرار گرفت و آسیب دید.

این آژانس امنیت دریایی گفت که این حادثه در نزدیکی سواحل بندر «مخا» در یمن رخ داد و تاکنون کسی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

این آژانس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، حمله اول انفجاری در نزدیکی این کشتی رخ داد که خدمه کشتی آن را احساس کردند.»

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد حمله دوم با دو موشک انجام شد که خساراتی به کشتی وارد کرد.»

پیش از آن، شرکت امنیت دریایی «آمبری» انگلیس گزارش داده بود که حمله‌ای در سواحل مخا رخ داده است.

این شرکت با اعلام اینکه «سه موشک مشاهده شده است» افزود: یک تانکر حامل پرچم پاناما، نزدیک‌ترین کشتی به این موشک‌ها بوده است. این کشتی پیشتر تحت مالکیت انگلیس بود و در نوامبر ۲۰۲۳ مالکیت آن تغییر کرد.»

آمبری اعلام کرد، این کشتی در حال حاضر در «سیشل» ثبت شده و در زمینه «تجارت مرتبط با روسیه» فعالیت می‌کند و از «پریمورسک» روسیه در حال حرکت به «وادینار» در هند است.

هراس وزیر دفاع آمریکا از توان تسلیحاتی ایران

 لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم های تسلیحاتی خود را بررسی کند.

به گزارش "آناتولی" آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل ـ که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت ـ به خبرنگاران گفت: از این حمله درس زیادی آموخته شده است.

وی ادعا کرد: آنها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آنها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعاهای خود گفت: ایران باید کارآمدی سیستم های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶۸
آیا فکر می کنید 30 میلیون دلار برای آمریکا ارزشی دارد؟
یمن بر اثر سالها جنگ داخلی و خارجی به ویرانه ای تبدیل شده که در آنجا مردم از نبود غذای کافی و امکانات پزشکی و دارویی در حال مرگ هستند.

اگر یمنی ها (حوثی ها) کمی عاقل بودند با آمریکا و عربستان دوستی کرده و از امکانات آنها برای ساخت کشورشان بهره می بردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
پیشه بعضی ها در این جهان، جنگ و جنگ افروزی است. هنر دیگری جز این کار ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اگر شما هم عاقل بودی همچین توصیه ای به مردم یمن نمی کردی بهتر است به دوست عاقل خودت بن سلمان نصیحت کنی که به مردم یمن حمله نکند تا آنها اینقدر برای دفاع از خود مصیبت نبینند ..
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
به نظر من جنگ به سود حوثی ها بوده و به ضرر مردم عادی. شما وقایع دنیارو خیلی ساده در نظر میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
قرار گرفتن یمن در مجاورت باب المندب و دهانه دریای سرخ، به این کشور موقعیت پر اهمیتی از لحاظ ژئوپولتیک می بخشد.
مطمئناً آمریکا، عربستان و کشورهای اروپایی حاضر هستند که در این کشور سرمایه گذاری ها عظیمی انجام دهند. اما متاسفانه حوثی ها فقط به جنگ و ویرانی فکر می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
آمریکا برنامه اش ویرانی یمنه بعد تو میگی از آمریکا بهره ببره واقعا بهره هوشیت چنده تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اگر چنین پهپادی را زده باشند، نه با تجهیزات خودشون زدن، نه با تجهیزات ایران.. تجهیزات روسیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اگر هم شما عاقل بودی آخرتت را به دنیا نمی فروختی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
تا مثل غزه شوند؟ بهتر است عقلمان را بیشتر به کار گیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
چقدر قشنگ راجع به تعامل و دوستی و . . . صحبت میکنی.
یه ذره کشورهایی مثل عراق و افغانستان و لیبی و . . . رو هم ببین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
۱۳:۲۵
جای خدا نشستی و بهشت جهنم تقسیم میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
سطح استدلال رو.درکشوری که مردمش مالیات سنگین میدن یک دلار هم حسابرسی میشه ومهمه.سعی کن ازبازکردن دهن ازمغزت استفاده کنی
رادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مگه یمن تفت مفتی داره که آمریکا بیاد بسازه اونجا و ده تا بگیره یدونه بده
حمله موشکی به میدان گازی که با سرکایه امارات در شمال عراق در حال ساخت و بهره برداری می باشد، کار کی می تواند باشد؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
با سرمایه امارات و به نفع اسرائیل !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
نیدونم!!!!!یعنی کار کی میتونه باشه؟؟؟!!!!
وزیر دفاع آمریکا از توان تسلیحاتی ایران راندمان تسلیحات تهاجمی ایران را کم بازده توصیف کرده است. دقیقاً خلاف برداشت شما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
از لحاظ نظامی صفر هستیم و کاملا وابسته به روسیه ، چین هم که تا به حال ذره ای کمک نظاامی نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
قشنگ معلوم سمتش وزیر دفاع آمریکا هستش ولی دلش پیش صهیونیست هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
داشتن موشک دهه ۷۰ میلادی و پهباد کم خاصیت هنر و قدرت نیست وگرنه بیشتر کشورها هم اینارو دارن و هم میتونن بهترشو بسلزن، مهم اینه که از سال ۷۵که پراید وارد ایران شده هنوز نه تنها بهترش ساخته نشده بلکه کپی هاش
بدتر شده و قطعاتشم از چین میاد
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
ارتش ده تا کشور که جزو به اصطلاح قدرتمندترین ارتش های جهان هستند. با تمام هواپیماها و ناوها و رادارها و ... و با امادگی قبلی یک پدافند چند لایه از عراق تا سرزمین های اشغالی ایجاد کردن و یک و. نیم میلیارد دلار خرج کردن تا جلوی دو میلیون دلار پهپاد ایرانی را بگیرن که دست آخر. هم موشک های اصلی به اهداف از پیش تعیین شده خوردند بعد. طرف اومده حرف از کارایی میزنه.

آمریکا در همون صحرای نقب نزدیک تاسیسات دیمونا یک پایگاه نظامی با پدافند بسیار پیشرفته کار گذاشته که اتفاقا ۷-۶ تا از موشک ها به پایگاهی در همون حوالی برخورد کردند. یعنی ایران اراده کنه میتونه دیمونا را با خاک یکسان کنه.
رادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
تبریک میگم کاملا برعکس گفتی تسلیحات ایرانی راندمان خیلی بالایی دارن و مشکل اصلی آمریکا همینه برای رقابت با یک دلار صد دلار باید هزینه کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بعد این وزیر چرابه خاطر پهپادهای ایران دراوکراین آتیش گرفته بود وبادوستانش فرت وفرت تحریم می کردن؟التماس تفکر
یک عده شعار می دادند که چرا با براندازان و تجزیه طلبان برخورد سختی می کنید . الان که پلیس در دانشگاههای آمریکا با کسانی که با نسل کشی اسراییل مخالفت می کنند با اسلحه و اسب حضور پیدا می کنند و استاد و دانشجو را بی رحمانه دستگیر می کنند نظری ندارند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اردوغان اگر عاقل باشد، باید قرارداد خرید اس 400 با روسیه را لغو کرده و در دیدارش با بایدن قرارداد خرید جت های اف 35 را احیا کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
چقدر هم این اس۳۰۰واس۴۰۰ کارآمد از کار درآمده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
۱۰:۳۴
آمریکا اف۱۶ هارو با کلی شرط و شروط داد به ترکیه حالا بیاد اف ۳۵بده بهش ، امکان نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
برخورد با تجزیه طلب و برانداز چیز دیگریست برخورد خشن با منتقد و مخالف چیز دیگر.
هر موقع کسی آمده اظهار نظر مخالف و یا زاویه داری با سران مملکت مطرح کرده انگ برانداز و جاسوس و غیره بهش زدند
برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان مسلما مورد تایید نیست ولی حداقل اونجا احزاب و نهادهای سیاسی و مدنی وجود دارند که مسئولین را مورد بازخواست قرار دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
۱۱:۱۷
دمت گرم.
آقایان و خانمهای بر انداز و یاران براندازان . در مورد حضور ارتش آمریکا در دانشگاهها و سوار بر اسب با اسلحه گرم و.... میشه گفتگو کنید
پاسخ ها
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
شعور خودت چی میگه ؟؟ آیا اونجا رو با ایران مقایسه ؟
میکنی
البته با شماهایی که تصمیم گرفتید نفهمید گفتگویی نمیشه کرد
یه مشت دموکرات نادان دارن آمریکارو به زیر میکشن .
اونی که می‌گفت چرا از انصاراالله یمن دیگه خبری نیست، کجاست؟
فردا احتمالا جنگنده های آمریکایی برای چندمین بار برن سراغ یمن .
اولا که این سومین پهپادی بود که آمریکا در اون منطقه از دست داد . دوما که ۳۲ میلیون دلار قیمتشه ، سوما که این جور پهپادها واسه آمریکا مثل اسباب بازیه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
به تو میدهند 32 میلیون دلار ولی خودشون با یک دلارآن را می سازند. تو نگران اونها نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
۱۲:۴۲
فکر کردی ایراخودروعه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
حوث نزده
خودش افتاده

پهباده دیگه یک اسباب بازی

ایران فرستاده بود اسراییل بین راه تو سیمهای برق گیر کرده بودن
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مغز غربگدا وقتی پهپاد یا هواپیمای روسی میفته: پوتین به پایان سلام کن! کار روسیه تمام شد!
مغز. غربگدا وقتی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا زده میشه: اینا اسباب بازیه
خوب شد شما راه حل مشکلاتشون پیدا کردی
در حمله پهبادی یمن چهار تا کارگر یمنی عراقی مردن:) به خو.دشون رحم نمیگکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
باز نشستی پای سعودی نشنال؟
خب سرنگون کنه، الان چه بهبودی برای ما حاصل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دلار میشه ۱۰۰۰ تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
جهت استحضار جنابعالی بود
برای شما 30 میلیون دلاره اگه بخواهید بخرید

برا خودشون 500 هزار دلار هم قیمتش نیست داداش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
سایپاعه مگه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
سی میلیون قیمتیه که از جیب مالیات دهندگان آمریکا میره به جیب مافیای اسلحه
آخی الان یمن مشکلاتش حل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
احمقانه ترین نظری که دیدم همین نظر بود. این معناش اینه که چون یمن مشکلات زیادی داره بشینه و نگاه کنه تا بمبارانش کنن و از خودش دفاع نکنه چون با زدن پهباد یا هواپیمای دشمن مشکلاتش حل نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اخه ادم حسابی کی به یمن کار داشت .کشوری که سر تا پا مشکلات دارد چرا باید دنبال جنگ باشد مگر اینکه نان یک عده در این جنگها باشد
شاهنامه آخرش خوش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مطمئن باش آخر این شاهنامه نابودی کفر و استکبار به سرگردگی آمریکا و اسرائیل و انگلیسه، این وعدۀ خداست و خدا هرگزخلف وعده نمیکنه
ای وای ، ای داد و بیداد ، آمریکا بدبخت و ورشکسته شد چون یک پهباد سی میلیون دلاری ساقط شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
خاک و چوک !!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ
از دیجی کالا قیمتش رو چک کردید که 30 میلیون دلاره؟؟؟

کل پول بلوکه شده در کره جنوبی رو بدید، یک بالش رو بخرید خب!!!
میشه یه سؤال بپرسم؟
قیمت هر یک از پهپادها و موشک هایی که به سمت اسرائیل شلیک شدند، چقدر بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
آمار دقیق و قیمت هاشو نوشتم برات ولی منتشر نشد خودت سرچ کن ببین
این که اصلا پهپاد پیشرفته به حساب نمیاد با تیر کمون هم میشه زدش ، پهپاد پیشرفته مثل X47B هست یا مثلا RQ170 که خودمون هم زمان اوباما یکیشون رو گرفتیم که البته آمریکا خیلی وقته نسخه RQ180 رو هم عملیاتی کرده که به شدت پیشرفته هست .
می خواستم یک سوژه توجیهی برای کم نیاوردن غربزده ها پیشنهاد بدهم آخه اینروزها دیگه حرفی برای گفتن ندارند و کپ کردند:

تجمعات آمریکایی ها بخودشون مربوطه ما باید دنبال درست کردن اقتصادمون باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
چقد بامزه ای تو
مهم موشک های دست چندم ایرانی بود که به هدف خورد و ضربه بقدری کاری بود که اسرائیل آنرا کاملا سانسور کرد.
سقوط پهپاد بر اثر نقص فنی ؛ برای خنجر بر شکم ها ؛ نان خشک نمیشود
الان پیروز شدید . واقعا یمنی وجود داره.
مطمئن باش آخر این شاهنامه نابودی کفر و استکبار به سرگردگی آمریکا و اسرائیل و انگلیسه، این وعدۀ خداست و خدا هرگزخلف وعده نمیکنه
شما که با خدا در تماس هستید لطف کرده بپرسید که ما ملت ایران کی از این فلاکت اقتصادی و و بیچارگی نجات پیدا می کنبم.
خوب سیاستمدار دنیا به اساتید ودانشجویان آمریکا میگن یهودی ستیز ودارم شکنجه شان می کنند اصلا مگه ما فضولیم سیاست هرچی هست درسته
قیمت پهپاد های ایرانی؟؟
قیمت پهپاد های ایرانی؟؟
۲۵ هزار دلار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی