بازدید 5260
با حکم وزیر بهداشت،

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد +تکمیلی

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.
کد خبر: ۱۲۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ 27 April 2024

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کردخدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

تکمیلی: پاک آیین سخنگوی وزارت خانه ماند

ساعتی پس از اعلام خبر انتصاب مدیر جدید روابط عمومی وزارت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکم دیگری، پدرام پاک آیین را در جایگاه سخنگوی این وزارتخانه و دستیار رسانه‌ای وزیر ابقا کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی