بازدید 1109
۲

سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

فرانچسکا آلبانز گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور فلسطین در اظهاراتی گفت که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶ 12 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با بیان اینکه من از فرار رژیم صهیونیستی از پاسخگویی در قبال جنایت‌هایش متأسف هستم، افزود: (رژیم) اسرائیل قوانین بین المللی را نقض می‌کند و از مصونیت از جانب قدرت‌های بزرگ برخوردار است.

آلبانز گفت: من از آفریقای جنوبی در پرونده شکایت از اسرائیل به دلیل ارتکاب جنایات نسل کشی در غزه حمایت می‌کنم.

این مقام سازمان ملل تأکید کرد که اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی ساکن نوار غزه وحشتناک است.

گفتنی است، ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه با انتشار ۲ نقشه از فلسطینی‌ها خواست تا مناطق بیشتری را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه و منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه تخلیه کنند. این خواسته به دنبال تصمیم شورای جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش دامنه عملیات در شهر رفح صادر شده است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد. ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد
از بی عرضگی سازمان ملل است چون سازمان ملل دست بازیچه امریکا شده
وقتی خود مسلمونها پناه مسلمونها نمیشن همینه ، مصر باید جنگ زده ها رو قبول میکرد . همیشه عرف بوده برای جنگ زده مرز باز کنی .
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد