بازدید 1067

نشت گاز مایع از تانکر سوخت‌رسان در خلخال

نشتی گاز مایع از یک دستگاه تانکر سوخت رسان با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی خلخال، مدیریت و گاز مایع داخل تانکر به طور کامل و بدون هرگونه حادثه‌ای تخلیه شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰ 12 May 2024

به گزارش «تابناک»، مظفر رضایی دادستان عمومی و انقلاب خلخال شامگاه شنبه و در حاشیه بازدید از عملیات تخلیه گاز مایع از تانکر دارای نشتی گاز در محل جایگاه سیلندر پرکنی این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: شب گذشته یک دستگاه تانکر با ۱۸ هزار کیلوگرم گاز مایع برای تخلیه بار خود وارد جایگاه سیلندر پرکنی خلخال می‌شود که به محض مشاهده نشتی گاز از پایین تانکر عملیات تخلیه گاز متوقف شد.

وی اضافه کرد: با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران، خودروهای آتش نشانی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی کار عملیات تخلیه امن گاز مایع داخل تانکر آغاز و پس از چند ساعت تلاش، این عملیات با موفقیت و بدون هرگونه پیشامدی پایان یافت.

رضایی گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه انفجار و یا آتش سوزی ناشی از نشت گاز مایع از تانکر در محل جایگاه سیلندر پرکنی واقع در کیلومتر پنج خلخال، کلیه اقدامات پیشگیرانه و ایمنی از سوی مامورین آتش‌نشانی شهرداری خلخال و با استقرار چندین دستگاه خودروی آتش نشانی همراه با مایع کف برای مهار سوخت مایع انجام و خوشبختانه عملیات تخلیه ایمن گاز مایع از داخل تانکر به خوبی مدیریت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی