بازدید 1402

بازگشت به زندگی زن اراکی با تلاش کارشناسان اورژانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از بازگشت به زندگی زن ۵۳ ساله با انجام عملیات موفق احیاء قلبی-ریوی کارشناسان اورژانس خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ 13 May 2024

به گزارش «تابناک»، بهروز ایران‌نژاد شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در پی تماس تلفنی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری خانم ۵۳ ساله، این مادر با کمک کارشناسان پایگاه اورژانس ۱۱۵ خدیجه اروجلو کلانشهر اراک از مرگ حتمی نجات یافت.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس بر بالین این بیمار مشخص شد وی دچار ایست قلبی تنفسی شده و فاقد علائم حیاتی است، که بلافاصله اقدامات احیاء پیشرفته جهت نجات جان بیمار آغاز و پس از انجام ۲۵ دقیقه عملیات احیاء قلبی-ریوی خوشبختانه ضربان قلب این مادر اراکی بازگشته و با لطف خداوند و تلاش پرسنل اورژانس، این خانم با ضربان قلب تحویل بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شد.

ایران نژاد ضمن تشکر از کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مهدی یعقوبی و شریف رستمی، از مردم درخواست کرد در موارد مورد نیاز و هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵ ضمن حفظ آرامش، تا رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار به توصیه‌های تلفنی کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس دقیقا توجه نموده و آنها را اجرا کنند، چرا که هموطنان با انجام اقدامات مورد نظر بی شک در نجات جان عزیزان خود نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی