بازدید 2404

آتش‌نشانی ادعای مدیرعامل تراکتور را رد کرد

سازمان آتش نشانی به ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ 18 May 2024

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: به گفته سران باشگاه تراکتور این تیم آخرین روز‌های تحت مالکیت زنوزی را می‌گذراند و طی ۱۵ روز آتی واگذار خواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور شب گذشته در گفتگویی تلویزیونی درباره این موضوع اظهار کرد: در مجمع سهامداران باشگاه تراکتور روز جمعه تصمیم گرفته شد که باشگاه به قیمت کارشناسی شده به فروش برسد. البته قیمت باشگاه مشخص است و بدهی ندارد.

او ادامه داد: نامه واگذاری باشگاه تراکتور را شنبه به استاندار محترم تحویل خواهم داد تا استانداری واگذاری را پشتیبانی کند و کسی که اهلیتش تائید شود مالکیت تراکتور را بر عهده گیرد. ۱۵ روز مهلت داده ایم که متقاضیان اقدام کنند. زنوزی این بار مصمم است تا تیم را واگذار کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره بارگزاری اسناد مجوز حرفه‌ای این باشگاه گفت: برای مجوز حرفه‌ای که اسناد را باید بارگذاری کنیم، اسناد مربوط به استادیوم سهند را باید آتش‌نشانی یک مُهر بزند که یک‌هفته ما را اذیت کردند و مُهر نزدند. جهت دریافت مجوز حرفه‌ای برای برخی امضا‌ها با ما همکاری نمی‌کنند.

سعید صالح‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز درباره این موضوع اظهار کرد: در راستای صحبت‌های نصیرزاده در برنامه شب‌های فوتبالی، جهت تنویر افکار عمومی، به اطلاع شهروندان و خصوصا هواداران فهیم و باشعور تراکتور می‌رسانم که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، پاسخ نامه مورد اشاره ایشان را در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارشناسان بررسی و با مهر سازمان تایید کرده است.

او با بیان اینکه تأیید نامه درخواست باشگاه تراکتور درباره ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز رسیده است، گفت: سازمان آتش‌نشانی پس از دریافت نامه در تاریخ مذکور، در کمتر از ۲۴ ساعت موارد فنی و ایمنی و موضوعات مختلف و مرتبط ورزشگاه را بررسی و تایید آن را با مهر رسمی سازمان به باشگاه تراکتور ارسال کرده که اسناد و مدارک آن همراه با مهر سازمان، تاریخ و شماره نامه موجود است.

صالح‌نیا با اشاره به اینکه نیرو‌ها و ماشین‌آلات سبک و سنگین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در همه بازی‌های خانگی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور می‌یابند، افزود: نیرو‌های خدوم سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در جهت تامین ایمنی ورزشگاه همواره در سرما و گرما در بازی‌های داخلی و آسیایی تیم محبوب تراکتور حاضر بوده و با افتخار برای این باشگاه و هواداران پرشور آن خدمات‌رسانی کرده اند.

او با تاکید بر اینکه موفقیت تراکتور آرزوی قلبی همه مردم تبریز و آذربایجان است، گفت: همه ما هوادار تراکتور هستیم و تا امروز هم در انجام وظایف خود در قبال این باشگاه کوتاهی نکرده‌ایم و همواره کمک حال تیم بوده‌ایم و از این به بعد هم خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی