بازدید 2853

آخرین وضعیت بایدن و ترامپ در ایالت‌های کلیدی

مجموعه جدیدی از نظرسنجی‌ها، از جمله نظرسنجی فیلادلفیا اینکوایرر، کاهش حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا را در میان رای‌دهندگان جوان و غیرسفیدپوست که از اقتصاد و جنگ غزه ناراحت هستند، نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲ 19 May 2024

به گزارش تابناک به نقل از میزان، نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نشان می‌دهد که هیچ یک از نامزدها وضعیت پایداری برای پیروزی در انتخابات ندارند.
 

جو بایدن، رئیس ‎جمهور آمریکا، قرار است در کالج مور هاوس سخنرانی کند؛ فرصتی کلیدی برای حضور در سال انتخابات در برابر مخاطبان سیاه‌‎پوست.

اما این فرصتی است که می‌تواند مستقیما او را در معرض خشم برخی از این دانشجویان و سایر دانشجویان در سراسر آمریکا قرار دهد.

کاخ سفید اشاره کرد که بایدن به نگرانی‌های دانشجویان و استادان سیاه‌پوست تنها در مورد رویکرد خود به جنگ غزه اشاره خواهد کرد.

کارین ژان‌پیر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، در پاسخ به این سوال که آیا رئیس‌جمهور دموکرات به نگرانی‌هایی که هفته‌ها اعتراضات دانشجویی را در دانشگاه‌های سراسر آمریکا برانگیخته است، پاسخ می‌دهد، گفت: با ما همراه باشید.

این سخنرانی در حالی صورت می‌گیرد که حمایت از بایدن در میان سیاه‌پوستان به شدت کاهش یافته است.

جورجیا و میشیگان از جمله ایالت‌های انگشت‌شماری هستند که به تصمیم‌گیری در مورد رویارویی پیش‌بینی شده در انتخابات بین بایدن و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه، کمک خواهند کرد.

بایدن در سال ۲۰۲۰ در جورجیا و میشیگان پیروز شد و برای پیروزی مجدد باید این کار را تکرار کند بنابراین نیاز به مشارکت گسترده سیاه‌پوستان دارد.

نظرسنجی در ایالت‌های کلیدی
با ابراز نارضایتی رای‌دهندگان جوان و غیرسفیدپوست از بایدن، ترامپ در ۵ ایالت کلیدی پیشتاز است.

مجموعه جدیدی از نظرسنجی‌ها، از جمله نظرسنجی فیلادلفیا اینکوایرر، کاهش حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا را در میان رای‌دهندگان جوان و غیرسفیدپوست که از اقتصاد و جنگ غزه ناراحت هستند، نشان می‌دهد.

اشتیاق برای تغییر، نارضایتی از اقتصاد و جنگ غزه در میان رای‌دهندگان جوان، سیاه‌پوست و اسپانیایی‌تبار، ائتلاف دموکرات بایدن را تهدید می‌کند.

نظرسنجی‌های نیویورک تایمز، کالج سیِنا و فیلادلفیا اینکوایرر نشان می‌دهد که ترامپ در رقابت رودررو با بایدن در ۵ ایالت از ۶ ایالت کلیدی انتخابات آمریکا شامل میشیگان، آریزونا، نوادا، جورجیا و پنسیلوانیا در میان رای‌دهندگان ثبت‌نام شده پیشی گرفته و بایدن در میان رای‌دهندگان ثبت شده تنها در یک ایالت کلیدی، ویسکانسین، پیشتاز است.

نتایج در یک تطابق فرضی که شامل نامزدهای احزاب کوچک و رابرت اف‌کندی جونیور، نامزد مستقل، بود که به‌طور متوسط ۱۰ درصد از آرا را در ۶ ایالت به دست آورد و به‌طور مساوی از دو نامزد اصلی احزاب کسب کرد، مشابه بود.

یافته‌ها عمدتا از آخرین سری نظرسنجی‌های تایمز-سینا در ایالت‌های میدان نبرد تغییر نکرده است؛ این در حالی است که بازار سهام ۲۵ درصد رشد کرده و محاکمه جنایی ترامپ در منهتن آغاز شده است.

نظرسنجی‌ها نشان نمی‌دهد که هر یک از این تحولات به بایدن کمک کرده، به ترامپ آسیب رسانده یا نارضایتی رای‌دهندگان را فرو نشانده است.

در عوض، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هزینه‌های زندگی، مهاجرت، جنگ غزه و تمایل به تغییر همچنان بر جایگاه رئیس‌جمهور آمریکا، تاثیر می‌گذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی