بازدید 21438

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا / ادای احترام هیات‌های بلندپایه به رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت الله سیّدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰ 22 May 2024

آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد؛ تابوت یاران روی دوش تهران

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت الله سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت هفت و سی دقیقه صبح امروز در دانشگاه تهران آغاز شد.

دقایقی قبل رهبر انقلاب بر پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش نماز اقامه کردند.

رهبر انقلاب پس از اقامه نماز با پیکر شهدا وداع کردند و فرزندان شهدا را مورد تفقد قرار دادند.

به گزارش تابناک؛ پس از برگزاری مراسم باشکوه وداع با پیکر شهدای خدمت در مصلی تهران که شب گذشته برگزار شد، از ساعات اولیه بامداد امروز خیل عظیم مردم برای اقامه نماز بر پیکر شهدای حادثه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و هیات همراه، از مسیرهای مختلف به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و با شکل گیری اجتماع عظیم مردم، از ساعت هفت و سی دقیقه صبح امروز -چهارشنبه- این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

اسماعیل هنیه: از غزه برای تسلیت آمده ایم

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن حضور در مراسم تشییع رئیسی و همراهانش، به مردم و رهبر انقلاب تسلیت گفت و تاکید کرد: ما از غزه و فلسطین برای تسلیت به شما آمده ایم.

وی به خاطره آخرین دیدارش با شهید رئیسی اشاره کرد و با بیان اینکه ایشان مقاومت را مساله ای مهم و مورد حمایت ایران می دانست، گفت: ایشان دیدند و شما هم می‌بینید که طوفان الاقصی قلب صهیونیست ها را نشانه گرفت و این راه تا آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد.

ادای احترام مقامات جهان به رئیس جمهور فقید ایران
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۷

همزمان با پایان مراسم تشییع مردمی پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش توسط مردم تهران، تابوت حامل پیکر رییس جمهور شهید کشورمان ، امیر عبداللهیان و سرتیپ موسوی بر روی دستان یگان دژبان ارتش در سالن اجلاس سران تشییع و در محل در نظر گرفته شده جهت ادای احترام مقام های خارجی قرار گرفت.

محمد مخبر سرپرست قوه مجریه ، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور شهید ایران ، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور شهید کشورمان و علی باقری سرپرست وزارت خارجه از جمله مقامات ایرانی حاضر در این مراسم بودند.

رییس جمهور تاجیکستان اولین مقامی بود که با هیات همراه به رییس جمهور فقید ایران و وزیر خارجه کشورمان که در سانحه هوایی شهید شدند، ادای احترام کرد.

در ادامه نخست وزیر  کشورهای پاکستان و عراق، رهبر ملی کشور ترکمنستان ، نخست وزیر جمهوری  آذربایجان، معاون رئیس‌جمهور ترکیه ، نماینده ویژه پادشاهی عمان ، فرستاده ویژه اردن و وزیر ، معاون نخست وزیر صربستان ، وزیر و  فرستاده ویژه نیکاراگوئه ، وزیر مسکن و نماینده ویژه کشور مالدیو ، حزب سعادت مجلس ترکیه،  حزب وطن ترکیه ، بارزانی رئیس اقلیم کردستان، رئیس‌جمهور تونس ، معاون نخست وزیر هندوستان، وزیر خارجه مصر و رئیس دومای روسیه به پیکر رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید کشورمان ادای احترام کردند.

همچنین در ادامه وزیر و فرستاده ویژه کشور مالزی،وزیر خارجه و فرستادهٔ ویژهٔ دولت سری‌لانکا و وزیر خارجهٔ طالبان، نخست وزیر سوریه ، رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس مجلس نمایندگان لبنان به شهدای خدمت کشورمان ادای احترام کردند.

نخستین عکس از وزیر خارجه مصر در اولین سفر به تهران
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۴

سامح شکری وزیر خارجۀ مصر برای شرکت در مراسم یادبود شهدای سانحهٔ سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و وزیر خارجهٔ ایران وارد تهران شد.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا / آخرین دیدار مردمی رئیس جمهور ایران با مردم تهران / ورود هیات های بلند پایه به تهران

امام علی رحمان در تهران
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۴

امام علی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان برای ادای تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران وارد تهران شد

دیدار نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۵

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه که ساعتی پیش برای حضور در مراسم تشییع شهید دکتر رئیسی رئیس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شده بود، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا / آخرین دیدار مردمی رئیس جمهور ایران با مردم تهران / ورود هیات های بلند پایه به تهران

دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۵

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت فلسطین، ضایعه درگذشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا / آخرین دیدار مردمی رئیس جمهور ایران با مردم تهران / ورود هیات های بلند پایه به تهران

وزیر خارجه مصر هم عازم شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۵

وزیر خارجه مصر برای ادای احترام به رئیس جمهور فقید ایران عازم تهران شد

دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۰

در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، آقای محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

 

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا / آخرین دیدار مردمی رئیس جمهور ایران با مردم تهران / ورود هیات های بلند پایه به تهران

نخست وزیر ارمنستان وارد تهران شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۲

در ادامه ورود هیات های عالی رتبه به کشورمان، دقایقی قبل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در راس هیاتی برای ادای احترام به مقام رئیس جمهور فقید ایران وارد تهران شد.

حضور مسئولان در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۳

 

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمتاقامه نماز رهبری بر پیکر شهیدان خدمت

حضور مقامات کشوری و لشکری در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و شهدای همراه

حضور مسئولان در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان - تابناک | TABNAK

فرارو | تصویری از سید حسن خمینی در مراسم تشییع پیکر رئیسی و همراهان

هنیه: مطمئنم ایران به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۵۲

 به گزارش «تابناک» «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در دانشگاه تهران گفت: مطمئنم جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد تا پرچم‌ توحید و پیروزی را بر فراز قدس شریف برافراشته سازیم.

رئییس دفتر سیاسی حماس با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهانش اظهار کرد: به نام ملت پایدار فلسطین و به نام گروه‌های مقاومت از غزه آمده ایم که به جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و مردم تسلیت بگوییم.

اسماعیل هنیه تصریح کرد: در ماه رمضان دیداری با آقای رئیسی داشتیم و به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از فلسطین گوش کردیم. در این دیدار ایشان به چند محور اشاره کرد.

وی افزود: ایشان گفت مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند. اینکه مسئله فلسطین فقط یک مسئله سیاسی نیست بلکه در عمق جهان اسلام جای دارد.

هنیه تاکید کرد: ایشان همچنین گفت که مقاومت در فلسطین، سنگر اول محور مقاومت و امت اسلامی است. او گفت ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت فلسطین تا تحقق اهداف آنان ادامه می‌دهیم.

وی گفت: نبرد طوفان الاقصی از دیگر مواردی بود که ایشان به آن اشاره کردند. او تاکید کرد طوفان الاقصی زلزله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و یک تحول در سطح جهانی ایجاد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: مطمئن هستیم جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین توسط رهبری انقلاب و مسئولانش ادامه خواهد داد تا روزی که بر فراز قدس شریف پرچم‌ توحید و پیروزی را برافراشته سازیم.

بوسه سرلشکر باقری بر تابوت آیت الله رئیسی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۹

در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، سرلشکر باقری با پیکر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید وداع کرد.

بوسه سرلشکر باقری بر تابوت آیت الله رئیسی

حضور آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر شهدا
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۲۰

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، پدر همسر شهید سید ابراهیم رئیسی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت حضور یافت.

حضور آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر شهدا

تمهیدات اورژانس استان تهران برای تشییع رئیس‌جمهور
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۸

رئیس اورژانس استان تهران گفت: ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح  تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در مسیر تشییع پیکر پاک شهدا، مستقر هستند.
                   
به گزارش «تابناک» محمد اسماعیل توکلی افزود: پیش بینی می‌شود جمعیت زیادی از سوگواران در این مراسم حضور داشته باشند بنابراین جهت افزایش خدمت رسانی استقرار آمبولانس‌های هلال احمر، سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، شهرسالم شهرداری تهران و مراکز خصوصی نیز پیش بینی شده است.

وی گفت: ۱۴۳ دستگاه آمبولانس، ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۷۵ دستگاه موتورلانس، دو دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی سیار و ۲۰ دستگاه خودرو فرماندهی در قالب بیش از ۵۰۰ کارشناس عملیاتی در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

توکلی با بیان اینکه هماهنگی لازم با معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت آماده باش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی صورت پذیرفته است، ادامه داد: مرکز هدایت عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباطات  و پایگاه‌های اورژانس استان تهران در اطراف مسیر برگزاری مراسم نیز در حالت آماده باش کامل هستند.

رئیس اورژانس استان تهران از حضور اورژانس دونده در این مراسم خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه نیاز احتمالی به خدمات فوریت‌های پزشکی می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس برقرار کرده و یا به اکیپ‌های مستقر در مراسم مراجعه کنند.

به گفته وی همچنین نیرو‌ها و آمبولانس‌های اورژانس استان تهران جهت ارائه خدمات به افراد حاضر در مراسم وداع امشب با شهدای خدمت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) حضور دارند.

ازدحام جمعیت در ایستگاه مترو تئاتر شهر و انقلاب
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۷:۵۷

ازدحام جمعیت در ایستگاه مترو تئاتر شهر و انقلاب

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: به دلیل ازدحام جمعیت امکان تخلیه مسافر در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب نیست.                     

به گزارش «تابناک»، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت و به منظور تأمین ایمنی مسافران محترم، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط ۴ وجود ندارد.

از شهروندان محترم تقاضا داریم از ایستگاه‌های توحید و فردوسی در خط ۴ و یا ایستگاه‌های بوستان لاله و کارگر در خط ۶ استفاده کنند.

حضور بیش از ۴۰ هیأت عالیرتبه خارجی در تهران
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۷:۳۶

بیش از ۴۰ هیأت عالیرتبه خارجی در مراسم روز چهارشنبه برای بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تهران شرکت می‌کنند.
                  
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بیش از ۴۰ هیأت عالیرتبه خارجی در مراسم روز چهارشنبه برای بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تهران شرکت می‌کنند.

این مراسم بعد از ظهر چهارشنبه در حضور محمد مخبر، مدیر قوه مجریه و علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

در میان شرکت کنندگان خارجی، حدود ۱۰ هیأت در سطح سران، تقریباً ۲۰ هیأت در سطح وزیر و مابقی در سطوح مختلف نظیر رؤسای پارلمان، فرستادگان ویژه و … خواهند بود.

تسلیت جمعی از هنرمندان پیشکسوت درپی شهادت رئیسی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۷:۱۵

تسلیت جمعی از هنرمندان پیشکسوت درپی شهادت رئیسی
جمعی از هنرمندان پیشکسوت در بیانیه ای که از طریق روابط عمومی موسسه پیشکسوتان هنرمند منتشر شد به شهادت آیت الله رییسی و هیات                   
به گزارش «تابناک» سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن عرض تسلیت شهادت آیت اله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان گفت: حداقل در چند جلسه در طی سالهای گذشته، به ویژه در ماه های رمضان باتفاق جمعی از هنرمندان پیشکسوت با  آیت اله سید ابراهیم رئِسی دیدار داشته ایم.

قوی‌ترین چربیسوز جهان برای اولین بار در ایران! (12کیلو در هر دوره)

سال گذشته و برای اولین بار کمک مالی  مستقیم رئیس جمهور فقید برای تکریم و بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت به حساب این موسسه واریز شد و به واقع بعد از دوران سخت کرونایی و مشکلاتی که برای فعالیت های موسسه اتفاق افتاده بود، مجددا ارائه خدمات و برنامه ها رونق گرفت و باعث خوشحالی هنرمندان شد.


باورت میشه سرشلنگ کارواشی بااین قیمت پیدا شه؟ | کلیک کن

خرید کن
عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صفا و صمیمیت خاص دکتر رئیسی با هنرمندان به آخرین افطاری در ماه رمضان اشاره و گفت: ایشان به عنوان رئیس جمهور بعد از پایان رسمی مراسم، بدون تشریفات در جمع هنرمندان حاضر  و بسیار خودمانی  به تعارفات و خوش و بش مشغول بودند.

عظیمی با اشاره به تجربه بیش از ۳۰ سال خدمت خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینگونه رفتار و صمیمت یک رئیس جمهور با هنرمندان  را سرمایه‌ای معنوی و اجتماعی برای تکریم هر چه بهتر هنرمندان دانست و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت  رئیس جمهور  اسلامی ایران،  ارائه پیام تسلیت از سوی هنرمندان پیشکسوت را نشانه ای از قدرشناسی این قشر فرهیخته از دکتر رئیسی دانست.

در متن پیام تسلیت اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است:

هوالشاهد

با جرعه‌ای زیاد شما مست می‌شدیم

ساقی دریغ کرد ز ما حال خوشتری

کالای معرفت، تو چنان عرضه کرده ای

کز منظر هنر شده ام بر تو مشتری

تا آمدیم دلی خوش کنیم بر رئیسی که حال پیران هنر را درمی­ یابد و ناز پیشکسوتان هنر را برمی­‌تابد، فلک به یغمای دلبستگی­ هایمان می­ شتابد!

تا آمدیم دلی بسپریم بر آنکس که دلبری داند و چهره در آیینه­ ای بینیم که سکندری داند، روزگار او را به جدایی می­ خواند.

تا آمدیم در مسیری قدم بزنیم و در منزلی بار درد­ دل فکنیم، چنان تقدیر،  نامرادی کرد که باید از این موهبت دل بکنیم.... شاید تا وقتی دیگر....

همراه همه­ ی آنان که دلی در سینه دارند و ضمیری چو آیینه دارند، سایه­ ی آهمان به سینه­ ی این آیینه نقشی از تکدر و تاثر انداخته است و لشگر اندوه بر جانمان تاخته­ است.

ای آنانی­که سوار بر بال خدمت تا ملکوت پرکشیدید و اجر زحمات خویش را دیدید، گوارایتان شهادت و این پرواز پر سعادت؛
...و ای خاندان بازماندگان مسافران کهکشان مغفرت، صبرتان جمیل و اجرتان جزیل....

شریک انبوه اندوهتان تا همیشه خواهیم ماند و دعای عشق را به نجوائی همگانی خواهیم خواند.

موسسه هنرمندان پیشکسوت
سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳

اسامی هنرمندان بدین شرح است :

داریوش ارجمند، محسن آقاعلی‌اکبری، انسیه شاه‌حسینی، حسن ریاحی، قاسم رفعتی، اکبر رحمتی، بهمن عبدی، جهانگیر الماسی، جواد شمقدری، شهریار بحرانی، داود کیانیان، سعید امیرسلیمانی، راضیه تجار، رضا فیاضی، هوشنگ توکلی، مجید قناد، محمد شیری، محمد گلریز، محمود پاک‌نیت، جواد انصافی، منوچهر آذری، منوچهر والی‌زاده، ناصر آقایی، هادی آرزم، رضا بنفشه‌خواه، آتش تقی پور، هادی مرزبان، احمد ناطقی، اسماعیل محرابی، عنایت بخشی، آرش تاج، احمد عربانی، سیدمحمد میرزمانی، اسحاق خانزادی، اسماعیل خلج، عبداله اسکندری، رحمت افشار، امیرعلی جوادیان، علی‌اصغر اسکندری، رضا بانگیز، جلیل فرجاد، جواد افشین نژاد، محمد حبیبی، حسین پرستار، خسرو روشن، علیرضا زرین دست، رضا ناجی، مهرداد دلنوازی، رضا برجی، اسداله تابع‌منش، جمشید شاه محمدیان، محمود اکرامی، محمود فرهنگ، اکبر آزاد، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، قربانعلی اجلی، احمد پیله‌چی، اصغر رفیعی‌جم، بیاض امیرعطایی، جاسم غضبانپور، جواد زیتونی، جعفرقلی دادخواه، رضا بدرالسما، مهدی عطریانفر، حبیب‌اله قادر آتشگر، محمدرضا سهرابی‌نژاد، مصطفی محدثی خراسانی، فرج‌اله علیپور، ایران حدادگر، علی محمودیان جونقانی، هوشنگ جزیزاده، مرتضی فرهادیه، حجت‌اله اسدی، احمد عزیز، اکبر نیکانپور، تقی شاهرخ، جهانگیر رجبی خواه، حسین محجوبی، حسین اسرافیلی، بهمن کریمیان، امیر دژاکام، ابوالفضل صادقی‌نژاد، پروین محبی، عیسی هاشم‌لو، دلاور هاشم‌لو، حسن دولت‌آبادی، صفر سامی، مهدی طوسی، علیرضا درویش‌نژاد، مهدی فروزنده شهرکی، حسن فیضی راد، محمد فیلی، غلامرضا گمرکی، محمود فدایی، محمود حاج‌محمدی، مظفر طاهری، محمد مقدسی، مرتضی صادقی افجه، حسن ضرغامی، رجبعلی راعی، محسن آقانباتی، زهره جهانپرور، آنه محمدتاتاری، سید جعفر کشفی، جمشید مجدوفایی، سید جواد آشفته، داود یاسری، محمدرضا رحمانی لشگری، شاهین فرهت، شهین پزشکی، عباس ملکی، عزت اله رمضانی‌فر، علی قلمسیاه، احمد قائم‌مقامی دبیرالملکی، محمدحسین عطارچیان، ناصر هاشم‌زاده، بهناز ذاکری، محمدعلی لقا، مهوش نیکخو، مهدی خاویان قدیانی، یونس آبسالان، محمد نگینی، مهدی آذر سینا، هاشم محققی‌فرد، حسن نیک‌نژاد، محمد حمزه زاده، علیرضا عابدی، سوسن بخشایش‌طلب ،محمد احدی، محمد میرزاوندی ، ذبیح‌اله شهبازی، داود صادق‌سا، عباس مشهدی‌زاده، مرتضی وفایی، غلامرضا میرمعنوی، رحیمعلی زریان، اکبر صادقی، منصور تامسن، رحیم عزت‌بقایی، محمدعلی پایدار، حمید انگجی، علی پویانیا، معصومه نیکنام، عبدالکاظم صادقا، عصمت مجیدی، شریفه سنایی، جواد علیزاده، محمد بخشی‌نیا، محمد کوچک پور، طاهر شیخ الحکما، کاظم چلیپا، رسول اولیازاده، محمد سادات ابهری، محمد سلحشور، بامداد جویباری، عبدالصمد حاج‌صمدی، علی اکبر بنی‌اسدی، اسماعیل نیکبخت زاویه، اکرم السادات الحسینی، محمدعلی گودینی، رضا شفیعیان، حسن زاهدی، عطااله ذی‌نوری، زهرا کوشایی فر، شفیع خالدی، مهدی شاه‌محمدی، امیرقلی امیراحمدی، سیدعباس روحانی، محمد بخت‌آور، رضا صابری، عباس خوش‌عمل، مجید چیزفهم دانشمندیان، احمد سپاسدار، ساسان گل و بستان فر، علی ذریه حبیب، حوربی‌بی جمال‌زهی، علی‌اصغر تجویدی، محمود طیاری، جعفر نجیبی، عباس شیرخدا، محمد دائم‌کار، هادی آقاجانی معمار، مصطفی غیاث، سعید جعفری‌بروجردی، جعفر خواجه شیرانی.

ازدحام در مترو تهران برای مراسم تشییع شهید رئیسی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۷:۱۱

تصاویری از ازدحام جمعیت برای حضور در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهان را می‌ینید. زنان و مردان عزادار در واگن‌های مترو تهران شعارهایی از جمله «درود بر شهدا، مرگ بر منافق، رئیسی رئیسی راهت ادامه دارد، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی